וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כדאי לרכוש קרקע באזור כפר סבא צפון?

זירת היועצים בשיתוף קבוצת טריגו השקעות

19.8.2015 / 20:54

מומחי טריגו השקעות עם ההסבר המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת טריגו השקעות, המשווקת מגוון רחב של פרויקטים באזור המרכז, מציעה לכם להשקיע באחד מהמתחמים המובילים בישראל, המתוכנן לקום עתודת הקרקע האחרונה לבנייה בעיר כפר סבא במתחם בן יהודה צפון ועונה לשם- פרויקט כפר סבא צפון.

העיר כפר סבא שמה דגש רב על היבט הבניה הירוקה ועיריית כפר סבא משקיעה משאבים ומאמצים רבים באיכות החיים, איכות האוויר ואיכות הסביבה. על כן, מהווה העיר מופת ודוגמא למגמה הירוקה, בהשוואה ליתר הערים בישראל. בכפר סבא מתקיים עידוד מתמשך לאורח חיים בריא וספורטיבי המתאפשרים בזכות מדשאות רחבות, סביבה נעימה ובטוחה, פארקים, מתקני ספורט הפזורים ברחבי העיר וחוגים לכל הגילאים.

כפר סבא הירוקה והטובה

כעיירה קהילתית, הפכה כפר סבא במרוצת השנים לעיר מתפתחת ומתקדמת, אשר לאחרונה החלו גם זוגות צעירים ומשפחות רבות לרכוש בה בתים ולהצמיח אותה אף יותר. למרות שכפר סבא הייתה מאז ומתמיד עיר איכותית מאוד למגורים, העשייה הנמרצת הופכת את העיר לאחד ממוקדי הבילוי, התרבות והבריאות הבולטים ביותר באזור השרון והמרכז.

רון נובוטני, מבעלי קבוצת טריגו השקעות מסביר, כי "עיריית כפר סבא משקיעה מאמצים רבים ביצירה של סביבה מפותחת, דבר הבא לידי ביטוי באירועים כמו תחרויות ובילויים, פעילות ספורטיבית ומודעות לתזונה נכונה. כמו כן, ניתן למצוא בכפר סבא מתחמי מסחר מצוינים, מרכזי קניות איכותיים והקניון חדש בכפר סבא הירוקה, שהוא הקניון הראשון בישראל שבנוי על פי המודל של בניה ירוקה". הקניון החדש בנוי כמרכז קניות בצורת מדרחוב, כפי שנהוג במגוון רחב של ערים מרכזיות בעולם.

על הפרויקט - כפר סבא צפון

פרויקט כפר סבא צפון, המאפשר לרכוש זכויות בעתודת הקרקע האחרונה בעיר, ממוקם מדרום לרח' בן יהודה, ממזרח לכפר סבא הצעירה וממערב לשכונת אליעזר. טל פרץ, מבעלי קבוצת טריגו השקעות מסביר, כי "הפרויקט יכלול פארק ירוק רחב ידיים המשלב גני שעשועים, שבילי אופניים ושבילי ריצה והליכה. השטח משתרע על פני יותר מ-1300 דונם, עליהם יוקמו אלפי יחידות דיור בבניה".

פרויקט כפר סבא צפון ימשיך את המודל הירוק של העיר, ישלב חיסכון באנרגיה, זרימת אוויר ושימת דגש על איכות הסביבה. בואו כבר היום להבטיח את מקומכם בעתודת הקרקע האחרונה של העיר כפר סבא במסגרת הפרויקט של קבוצת טריגו השקעות – כפר סבא צפון.

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully