וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש פתרון אמיתי להתקרחות הגברית?

זירת היועצים בשיתוף ספריי ריביירה

23.8.2015 / 23:30

כל מי שנשא על ראשו בגאווה, משך כל חייו, רעמת שיער יפה ומפוארת יודע שהתקרחות היא ענין כאוב. אבל אם אתם לא רוצים השתלת שיער או פיאה, מה יכול להיות הפיתרון?

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

כל מי שסובל מתופעת ההתקרחות יודע היטב שאין זה נושא לצחוק עליו. כמובן שזה לא מונע מאנשים רבים להתבדח על חשבוננו, המקריחים, להסביר ברצינות תהומית שזו שטות גמורה, כי זה "רק שיער". אבל כל מי שנשא על ראשו בגאווה, משך כל חייו, רעמת שיער יפה ומפוארת יודע שהתקרחות היא ענין כאוב.

יש כאלה שיהיו מוכנים לעשות את הכל, או כמעט את הכל, כדי להסתיר ולטשטש את דלילות שיערם. ולמה כמעט את הכל? כי רובנו לא מוכנים להשתיל שיער או לחבוש פיאה, מה גם שלא פעם, נסיונות אלה, לא רק שיוצרים מראה לא טבעי ומגוחך, הם לרוב לא נראים טוב ואף מבליטים את הקרחת.

לא השתלה ולא פיאה, אז מה כן?

שאלה מצויינת. וודאי תשמחו לגלות שיש תשובה, ולא סתם תשובה אלא תשובה שנותנת פיתרון מהיר (ענין של שניות ספורות), נגיש וישים (כל אחד יכול לעשות את זה לבד, מבלי לצאת מן הבית) והכי חשוב - טבעי.

נעים להכיר - ספרי ריביירה.

ספריי ריברייה פותח במעבדות המתקדמות באירופה ואושר על ידי משרד הבריאות הישראלי והאיחוד האירופי, הספריי מורכב מחומרים אורגניים המכילים סיבים בוני שיער המורכבים מחומרים הבונים את השערה ומעבים אותה עד לכדי רמה של פי 3 מעובי השיער המקורי, עובדה המעניקה לשיער מראה מלא. ספריי ריברייה מורכב מחומרים טבעיים ומסיבי שיער בגוונים שונים, המותאמים לגוון השיער של כל אחד ואחת מאיתנו ומשתלבים בצורה טבעית עם שיער מכל סוג וצבע.

השינוי מתרחש בפחות מדקה אחת

השימוש בספריי כל כך קל ופשוט עד שלא ברור איך הוא לא מונח על מדפו של כל אדם הסובל משיער דליל. "זה לא קסם", מסבירה יהודית רון מחברת ריברייה, "זה עובד בצורה פשוטה והגיונית: בעת ההתזה, הסיב נצמד ונדבק לשיער הקיים ומעניק נפח מרשים לאיזור הדליל בתוך מספר שניות. "אין חשש שהספריי ידהה, שהגוון ירד או ילכלך את הבגדים, גם לא לאחר פעילות ספורטיבית מאומצת או מזג אויר קשה, והספריי מחזיק בממוצע בין 2-5 חודשים".

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • קרחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully