וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה להתחדש בדרכון אירופאי? כך תעשה זאת

זירת היועצים בשיתוף עו"ד מירב אשבל

24.8.2015 / 19:43

מי מאיתנו לא היה רוצה לקבל הזדמנות פז שתאפשר לנו להתגורר, ללמוד בחינם בכל אירופה, לרכוש נדל"ן ולעבוד באופן חופשי וללא כל מגבלה במדינות האיחוד האירופי? עו"ד אשבל מסבירה איך זה עובד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נולדת ברומניה או שהינך בן או נכד לילידי רומניה אף אם אינם עוד בחיים, עליך לשקול בחיוב הוצאת דרכון רומני, שיעניק לך ולבני משפחתך הזדמנות ליהנות מכל זה.
לדברי עו"ד מירב אשבל, המתמחה בכל ההליכים הקשורים לקבלת דרכון רומני ובעלת ניסיון בתחום זה: "בשנת 2007 הצטרפה רומניה למדינות האיחוד האירופי. כל דרכון של מדינה הנמנית על מדינות האיחוד האירופי, מוכר כדרכון אירופאי לכל דבר ועניין. המשמעות הנובעת מכך היא כי כל מחזיקי דרכון רומני, נהנים ממגוון זכויות והטבות משמעותיות ביותר, שיש בהן כדי לשפר את איכות החיים מהקצה אל הקצה".

עו"ד מירב אשבל מוסיפה כי "הדרכון הרומני עומד כשווה בין שווה ומקנה יחס שווה, כמו גם זכויות והטבות יקרות ערך, מהם נהנים תושבי המעצמות הגדולות ביותר ביבשת אירופה".
לדבריה של עו"ד מירב אשבל, הדרכון הרומני אינו מה שנתפס בעבר. היום זהו דרכון שהחזקתו פותחת דלתות רבות ברחבי אירופה ולא בכדי קיימת בשנים האחרונות דרישה רבה לקבלת דרכון רומני. במציאות הכלכלית והביטחונית הלא פשוטה של היום כדאי בהחלט לשקול את האופציה להוצאת דרכון רומני, ולו רק כדי לשריין לעצמך את האפשרות לעבוד, לרכוש נדל"ן ואף ללמוד בעתיד במדינות האיחוד האירופי".

לפרטים נוספים לחץ כאן

היתרונות באחזקת דרכון רומני - אירופאי הינם רבים ומגוונים ויש בהם לספק מענה לכל מגוון הגילאים, הן לאנשים מבוגרים הנמצאים בערוב חייהם, הן לזוגות מבוססים המעוניינים לפתח ולנהל קשרי מסחר במדינות האיחוד האירופי, הן למשפחות צעירות שיוכלו לרכוש נדל"ן במחירים ללא תחרות ואף לבני הדור הצעיר שאך השתחרר מהשרות הצבאי ומעוניין לעבוד במדינות מתפתחות ומתקדמות וכן ללמוד בחינם במוסדות אקדמאיים מעולים.

לדברי עו"ד אשבל "אדם שנולד ברומניה , די בכך כדי להקנות לילדיו ולנכדיו את הזכות ליהנות מכל היתרונות הגלומים בקבלת דרכון אירופאי, וזאת גם במקרה ואותו יליד רומני כבר אינו בחיים.

משרד עו"ד תותי- אשבל הינו משרד עתיר ניסיון ומתמחה בכל ההליכים הכרוכים בקבלת דרכון רומני, החל מבדיקת הזכאות , המשך בליווי ויעוץ מקצועי עד לקבלת הדרכון.

לדברי עו"ד אשבל: "די בכך שנקבל קצה חוט ראשוני לגבי הגורם במשפחה (אבא, אמא, סבא, סבתא) שנולד והתגורר ברומניה ואנו נפעל לאיתור כל המסמכים הרלוונטיים , תוך ליווי צמוד עד לקבלת הדרכון.

בכתבה זו נמנו על קצה המזלג היתרונות הרבים הכרוכים בקבלת דרכון רומני- אירופאי. קצרה היריעה מלפרט כאן את מגוון הזכויות ושפע האפשרויות לשיפור מיידי ומהותי של רמת חייכם, מהם תוכלו ליהנות לאחר הליך קצר של הוצאת דרכון רומני. למי שעומד בקריטריונים הבסיסיים של קבלת אזרחות רומנית, כלומר, הוא, הוריו או סביו נולדו ברומניה, כדאי לשקול את העניין בכובד ראש ולפנות כבר עתה לקבלת יעוץ מקצועי בעניין.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully