וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תבחרו שירותי מחשוב עסקיים?

זירת היועצים בשיתוף com C tech

24.8.2015 / 19:52

מורכבות מערכות המחשוב הנדרשות לבתי עסק הפכה את שירותי המחשוב והענן למוצר קריטי לארגון, אותו יש לבחור בקפידה. לפניכם מאמר קצר המספק מספר המלצות בסיסיות לבחירה נכונה של חברת שירות בתחום המחשוב

עובדים עם מחשבים עושים ישיבה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

מערכות המחשוב המשמשות עסקים הינן מורכבות ורגישות ומאידך נדרשות לעמוד בעומסי עבודה כבדים. על כן, לעיתים הן נוטות לתפקוד לקוי ותקלות, בין אם עקב עייפות החומרה, היותן לא עדכניות או בלתי רלוונטיות, וכן לאור טעויות אנוש או פעילות גורמים זדוניים. כפועל יוצא מכך, מערכות אלו נדרשות לתחזוקה שוטפת המבטיחה את תפקודן הנאות ונטול התקלות. מכאן שקיימת חשיבות מרובה לבחירה נכונה של חברת שירותי המחשוב / שירותי ענן, אשר בין יתרונותיה צריכים לבוא לידי ביטוי טיב ורמת השירות המסופקים על ידה וכן יכולתה להתאים את מסגרת השירות המוצעת לאופי הלקוח ולצרכיו המשתנים.

אין חכם כבעל ניסיון

למעשה, השוק של ימינו מוצף בחברות צעירות ונמרצות המציעות שירותי מחשוב וענן , אך כמו בתחומים רבים אחרים גם כאן הניסיון הוא מרכיב ראשון במעלה. ראשית, ככול שחברת שירותי המחשוב ותיקה יותר, כך הדבר מעיד על יציבותה. היא לא תתנדף עם המשבר בראשון בשוק ותוכלו ליהנות משירותיה לטווח הארוך. מעבר לכך, לחברה מומלצת ומנוסה בדר"כ יש את כל הידע והכלים הדרושים על מנת לספק מערך איכותי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר: מערך המציע פתרונות מיידיים ומתקדמים בהתאם לצרכי המחשוב והתקשורת המשתנים של העסק, וזאת באופן היעיל והחסכוני ביותר. כמו כן, חברה מנוסה ומצליחה מאופיינת לרוב בתודעת שירות עמוקה וחיובית כלפי לקוחותיה, המתבטאת ביחס אישי, אדיב, זמין וגמיש.

קורת גג אחת לכל מצב

מבין חברות שירותי המחשוב הוותיקות והמוכרות, מומלץ לבחור באלו המספקות קשת רחבה אמוד של פתרונות, המאפשרים לספק מענה שלם לכלל צרכי הלקוח. שירותים אלו כוללים ביו היתר תמיכה ותחזוקה, וירטואליזציה, אבטחת מידע, מכירת והתקנת חומרה ותוכנה, ושירותי ענן מקיפים ומתקדמים. ריכוז כל צרכי המחשוב של העסק בידי חברה אמינה ומקצועית, תאפשר לכם להתמקד בתחומי עיסוקכם ותחסוך לכם הרבה טרחה והתעסקות מיותרת. בד בבד, בעת חתימת הסכם השירות עם חברת המחשוב, יש לשים לב כי מדובר בהסכם גמיש הבנוי נכון, שניתן להתאימו בכל רגע נתון לצרכי העסק העכשוויים והעתידיים ואף להפסיקו בכל רגע נתון. הבנוי נכון יחסוך לכם את הצורך בהעסקה מקבילה של אנשי IT ובמקביל הוצאה כלכלית משמעותית.

שירותי ענן פרטיים

שירותי ענן פרטיים המסופקים על ידי חברה אמינה ומנוסה יבטיחו זמינות מיידית סביב השעון, יחס אישי ורמה גבוהה במיוחד של גמישות. למעשה, מדובר בשירות המעניק לכם משאבי מחשוב בלתי מוגבלים, הנשענים על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, עם פלטפורמה רחבה של שירותים וברמת אבטחה מעולה. שימוש בשירותי ענן מקיפים יחסוך לעסק עלויות נכבדות, הנדרשות בין היתר עבור רכישות חומרה ותוכנה, כמו גם עבור משאבים יקרים אחרים כמו צריכת חשמל והוצאות מיזוג.

מערך HELP DESK מיומן ומקצועי

אלמנט חשוב נוסף בבחירה נכונה של חברת מחשוב הוא יכולתה להעמיד לרשות לקוחותיה והמשתמשים השונים מערך HELP DESK מיומן ומקצועי. מערך איכותי כזה מסוגל לספק מרחוק ובאופן מיידי מענה לרוב קריאות השירות הנפתחות, וכך להביא לחיסכון משמעותי בזמן יקר ולמניעת עוגמת נפש, הכרוכה בהמתנה לטכנאי שיגיע לטפל בתקלה שנפתחה זה מכבר.

הקפידו על הקריטריונים שלעיל ותזכו גם לשירות מצוין, גם לראש שקט וגם לתמורה מלאה לכספכם, בכל הקשור לצרכי המחשוב של חברתכם.

הכתבה באדיבות Com C Tech שירותי מחשוב לעסקים

  • עוד באותו נושא:
  • מחשבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully