וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את פתרונות ההצללה הקרירים של הקיץ

זירת היועצים בשיתוף בדים נט

27.8.2015 / 0:05

עם בואה של העונה החמה כולם מתחילים לתור אחר פינות מוצלות וקרירות לחסות תחתן. על מנת להקל עליכם את החיפוש, מובאות לפניכם מספר הצעות לפתרונות הצללה מובילים שיצננו לכם את הקיץ

פרגולת עץ. Jacek Jasinski, ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock, Jacek Jasinski

ישראל היא מדינה חמה, בלשון המעטה, ולכן בכל עת השוק המקומי מתחדש במוצרים ופתרונות הצללה איכותיים ויעילים. מדובר בפתרונות המתאימים לאקלים המקומי ולצרכים השונים והמשתנים של הציבור, אשר נשענים על פיתוחים וטכנולוגיות מתקדמות. כולם נועדו לספק לנו הקלה מימי הקיץ הלוהטים, וחלקם אף ישפרו את איכות חיינו בעונה הגשומה.

מפרשי הצללה – להפליג לתוך צל מעוצב ואיכותי

אין ספק כי מפרשי הצללה נמנים על פתרונות ההצללה העכשוויים, היעילים והמעוצבים ביותר שיש לשוק המקומי להציע, והם גם זולים יחסית. מדובר במפרשי רשת הצללה ברמות של 97% הכוללים גם מסנני קרינת UV. בהיקפם תפור אל תוך שרוול חזק כבל פלדה, הנתלה מהפינות ומעניק למתחם המוצל חזות מרשימה ואלגנטית. יש לציין כי מפרשי הצללה מוצעים בימינו בשלל גדלים, צורות וצבעים, ולמעשה מתאימים לכל גודל וצורה של שטח - החל בחצר או מרפסת ביתית קטנה ועד להצללת בריכות שחייה וגני משחקים ציבוריים.

אוהלי לייקרה – זולה, פרטית וקלה להקמה

חושקים בזולה פרטית משלכם על שפת הים? נדרשים לאוהל עבור אירוע שאתם מקיימים בחצר או בטבע? אם גם אתם חוששים מהליכי הקמה מייגעים, כבדים ומסורבלים כדאי שתכירו את אוהלי הלייקרה. מדובר במוצרי הצללה נעימים ומרשימים בעלי יכולת מתיחה של עד 20 אחוזים מגודלם המקורי, שהינם פשוטים מאוד להקמה, תחזוקה ואחסון. מוצרים אלו מצויים כיום בשוק בשלל גדלים, החל מאוהל משפחתי ועד לאוהל ענק בגודל של 10 על 15 מטר.

ביתן גזיבו מקורה ונייד

גזיבו הינו פתרון הצללה מוכר מזה כבר בשוק המקומי, אך בעונה האחרונה מוצע גם בקשת רחבה של גדלים, עיצובים, גוונים ושיטות קיפול מתקדמות. מדובר בביתן מקורה ונייד בעל חזות אסטטית מרשימה, קל לקיפול ולפתיחה בהתאם לצורך - בין אם לחצר או למרפסת הבית, וגם לרביצה משפחתית מקורה ונעימה על שפת הים.

שלל סוככי זרועות איכותיים ומתקדמים

למי שמחפש פתרון הצללה קבוע ויציב מומלץ להשתמש בסוכך זרועות איכותי העשוי להוות פתרון אידיאלי, החיסרון היחיד הוא שהם אינם ממולצים לפתיחה בגשם ורוחות.
לענייננו, מדובר בסוככים בעלי זרוע אלומיניום יציבה ולא מחלידה המתקפלת למספר מצבי פתיחה, כולל מוצרים בעלי חיפוי צדדי. הסוככים מוצעים במגוון גדול של גדלים ודגמים, ובשלל בדי חיפוי יפים וצבעוניים. בדרך כלל, סוככי זרוע מותקנים בצידם האחד לקיר הבית, אם כי בימינו ניתן גם למצוא סוכך זרועות עומד הנפתח משני צידיו.

בניית פרגולה - למי שלוקח את הצללה צעד אחד קדימה

מי שרוצה פתרון הצללה קבוע, יוקרתי ומרשים, בוודאי ישמח לדעת שכיום ישנו מגוון גדול של אפשרויות להקמת פרגולה. כך למשל, תוכלו לבנות פרגולה מעץ אורן מלא או מסוגי עץ אחרים, ולחילופין לבנות פרגולה מודולארית מרהיבה מאלומיניום ללא צורך בריתוכים או חיתוכים. את הפרגולה תוכלו להזמין עם או בלי דק, וכמו כן הן מוצעות בשלל סוגי חיפויים לרבות חיפוי במבוק, סנטף, יריעות שמשונית או עם סגירה מלאה לחורף.

הכתבה באדיבות בדים נט

  • עוד באותו נושא:
  • קיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully