וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות מדוע להשקיע בנדל"ן מניב בארה"ב

זירת היועצים בשיתוף חברת ReaLife Investments

31.8.2015 / 0:52

בימים אלה כשמחיר הנדל"ן בישראל בשמיים, נכס נדל"ני בארה"ב מניב תשואה גבוהה משמעותית, מהאלטרנטיבה המקבילה לה בישראל. בקנייה נכונה ואחראית, הסיכונים נמוכים משמעותית מאלו בישראל, ואילו רף הכניסה נמוך, ואינו דורש התחייבות למשכנתא.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בימים לא קלים אלו של הכלכלה הישראלית, בהם מחירי הנד"לן בישראל מרקיעים לשחקים, וגם הכסף בבנק אינו מייצר רווח שניתן לחיות ממנו בכבוד, ישראלים רבים מחפשים מסלולי השקעה חדשים, שיאפשרו להם לחיות בכבוד. אין ספק שאפיק השקעה אטרקטיבי ביותר כיום, הינו נדל"ן ארה"ב.
איש הנדל"ן ירון קנדלקר (27), הבעלים של חברת הנדל"ן ReaLife Investments, המחלק כיום את זמנו בין ישראל וארה"ב, מאמין גדול בהשקעה בנדל"ן האמריקאי, וסיבותיו עימו.

אומר ירון: "ב-3 צעדים פשוטים תוכל להיות גם אתה בעלים של נכס מניב בארה"ב, עם רף כניסה נמוך ותשואה גבוהה, אשר תסלול את הדרך שלך להכנסות ולחופש כלכלי. בישראל כיום העתיד הכלכלי שלך ושל משפחתך, אינו לחלוטין מובטח. לכן בימים של אי-וודאות כלכלית וחברתית, ודאגה לעתיד, אנחנו נלמד אותך לייצר הכנסה פאסיבית, אשר תאפשר לך לפנות זמן לעיסוק למשפחה, לחברים ולתחביבים, ובטווח הארוך תעזור לך להגדיל את ההכנסות הפנסיוניות, לדאוג לילדים ולהתקיים בכבוד. הצוות השלנו יראה לך כיצד אפשר לייצר עתיד טוב יותר, עם הכנסות שרק הולכות וגדלות עם השנים".

אבל מדוע להשקיע בנדל"ן מניב בארה"ב?

• כיון שהתשואה שם גבוהה משמעותית, מהאלטרנטיבה המקבילה לה בישראל.
• בקנייה נכונה ואחראית, הסיכונים נמוכים משמעותית מאלו בישראל.
• רף הכניסה נמוך, ואינו דורש התחייבות למשכנתא.
• באמצעות תכנית אחראית לניהול תיק נכסים, ניתן להגיע בעזרת נדל"ן בארה"ב, לחופש כלכלי.
ירון קנדלקר (27) בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במימון, מחלק את זמנו בין ישראל וארה"ב. חיידק הנדל"ן טבוע פה מאז ומתמיד. כבר בגיל 16 פנה לאביו ואמר לו: "בוא נקנה נדל"ן ונעשה כסף", אך האב חשש וסירב. בגיל 21, אחרי שחרורו מהצבא, העז וקנה את הנכס הראשון שלו: בית באילת, וזאת לאחר שנתקל בסירובם של 7 בנקים שחששו לתת לו משכנתא, בשל חוזר היכולת שלו להחזר. הוא היה מעט שפוף, אבל המשיך להתעקש עד שהבנק ה-8 נתן לו את המשכנתא המבוקשת, ומכאן הדרך להצלחה היתה כבר קלה וקצרה.

בעודו מסיים תואר ראשון במשפטים באוניברסיטת בר-אילן, הוא מחליט לחשוב מחוץ לקופסה, כלומר כיצד לא להביא כסף מהבית כדי לקנות נכסים, אלא לעבור לשיטה של יזמות עסקית לצד ניהול המיזמים. הוא מצרף אליו שותף: יונתן ליפשיץ שבא מעולם המוסיקה, ויחד הם מתחילים ללוות משקיעים ישראלים המחפשים נדל"ן בארה"ב, במקביל לפעילות נדל"נית גם בישראל.

חברת ReaLife Investments שהוקמה לפני למעלה מ-5 שנים בלבד, שווה כיום כ-10 מיליון ¤, וזו רק תחילת הדרך להגשמת החלומות שלהם ושל לקוחותיהם.

ב-3 שנות פעילותם בשוק האמריקאי, עשו ירון ושותפו יונתן למעלה מ-100 עסקאות, וזאת ב-3 שווקים נכון לעכשיו: פלורידה, אוהיו וניו יורק, כשהצפי הוא להתרחב לעוד אזורים ומדינות בארה"ב. את הלקוחות הישראלים הוא מחלק למספר קבוצות: חלקם רוצים את כל חבילת העסקה, של רכישת נכס וניהולו, חלקם מבקשים לבצע עבורם רק את פרויקט הקניה, וחלקם מבקשים לעשות קניה לצורך מכירה מהירה.

מוסיף איש הנדל"ן ירון קנדלקר: "בזמנו ישראלים לא מעטים ניכוו בעסקאות נדל"ן שעשו בארה"ב, וזאת כי לא הקפידו על כללי ההתנהלות הנכונים ברכישת נכס, במדינה שזרה להם לחלוטין. הם לא חיפשו אנשי מקצוע אמינים, שיעזרו להם במבוכות הביורוקרטיה האמריקאית. פשוט עשו עסקאות שאינן תואמות את דרישותיהם, וכך שכרם יצא בהפסדם. אצלנו בחברת ReaLife Investments, הדגש על האמינות והמקצועיות הוא מעל הכל, ולכן קבענו לעצמנו 10 כללים להבטחת ההשקעה:

• העברת הכספים היא דרך חשבונות נאמנות, כך שיש ללקוח שליטה מלאה על מסלול הכסף.
• אנו רושמים את הנכס על שם הלקוח במסמכי הסגירה, כך שהוא יכול לוודא שהוא הבעלים של הנכס בפועל.
• במודל שלנו, אנו מרוויחים רק כשהלקוח מרוויח.
• אנו מוכיחים ללקוח שמחיר הרכישה הוא אטרקטיבי, וכך הוא מודע לכך שהוא מרויח כבר בקניה.
• אנו מראים ללקוח שהתשואה מתאימה לאיכות השכונה.
• התוכנית העסקית מציגה את התשואה נטו גם בצורה שמרנית: מתייחסים גם לחוסר תפוסה, תחזוקה שוטפת, ניהול, ביטוח ומסים החלים על בעל הבית.
• יש לחברה שלנו "רגל על הקרקע" השותפים שלנו נמצאים בשטח במשך כל התהליך – קניה, בדיקות מקיפות, שיפוץ, תחזוקה, ניהול שוטף ומכירה.
• אנו מעניקים ליווי פיננסי צמוד: ע"י רואה חשבון אמריקאי וישראלי, ואופציה למינוף בנקאי בישראל ובארה"ב.
• אנו מנהלים עבור הלקוח את הנכס, ובכך חוסכים לו זמן וכסף רב.
• אנחנו איתו לאורך כל הדרך: בונים יחד תוכנית ארוכת טווח אשר תאפשר לו חופש כלכלי והכנסות פסיביות, שרק הולכות וגדלות עם השנים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully