וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לניתוחי שאיבת שומן?

9.9.2015 / 15:38

שיטה חדשה להמסת שומן בקור כבר נמצאת בשימוש מוחלט של אלפי רופאים בארה"ב. והמטופלים? מסתבר שמיליונים מהם כבר מרוצים

שנות מחקר ארוכות שעסקו במצבורי השומן בגוף האדם הסתיימו בהישג כביר. לאחר ניסיונות ופיתוחים מדעיים חדשניים, המדענים גילו תגלית מפתיעה. המסקנה הברורה היא שניתן ואף רצוי להמיס שומנים שהצטברו האיזורים מסויימים בגוף האדם.

מתברר כי תאי שומן מומסים בעזרת קור ולכן ניתן כיום להצר את המימדים ללא צורך בניתוח סבוך וכואב. טכנלוגיה חדשנית מאפשרת שיטת טיפול חדשנית שמקררת את הירכיים, מתניים, זרועות או חזה – וממיסה תאי שומן בדרך להפרשתם לתוך מחזור הדם ממנו הם נפלטים.

ד"ר רם סילפן, מנתח פלסטי וותיק ומיומן, הוא מחלוצי השימוש בשיטה בישראל ומסביר: "אין צורך בהרדמה, אין הליך פולשני וההתאוששות קלה ומהירה".

החוקרים הופתעו לגלות שבניגוד לדיעה המוקדמת, המסת תאי שומן משתפרת תחת הפעלת קור. המחקר פורץ הדרך השתכלל ואנשי הפיתוח המדעי המציאו מכונה שמבצעת את התהליך בצורה מדוייקת ואישית בקרור האיזורים הבעייתיים אל מתחת לאפס.

ד"ר סילפן: "הוכח כי התאים פשוט נמסים. בקבוצת הביקורת שערכתי בישראל, הושגו תוצאות מדהימות. ברור שמדובר בתגלית פורצת דרך שיכולה לסייע במאבק להורדת משקל והסרת שומנים".

את המחקרים עשו אוניברסיטאות האווארד ו-MIT, שרשמו תוצאות וממצאים מטורפים. שאר העבודה היתה של אנשי הפיתוח שהמציאו מכשירים רפואיים יעילים שעמדו בכל התקנים.

במרפאתו של ד"ר סילפן ברמת אביב נמצא כרגע מכשיר שמצמיד לגוף זרוע בחובקת את האיזור בו מתרכז השומן. המכשיר שואב את האזור כולו, נצמד אליו ומקרר אותו תוך שעה. הפרוצדורה נעשית ללא הרדמה והיא אינה פולשנית. רוב המטופלים קוראים במהלך הטיפול ספר.

לפרטים נוספים לחץ כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
הרופאים סבורים שמצאו תגלית פורצת דרך/ShutterStock

השומנים יופרשו מהגוף

פגשנו חלק מהמטופלים הראשונים להתנסות במכשיר החדש בישראל ולהלן חלק מהתגובות: א.נ. מראשל"צ: "חשתי רק צריבה קלה, אבל מיד כשהטמפרטורות ירדו לא חשתי כל כאב. תוך שלושה שבועות הגוף שלי שיפר את הצורה שלו באופן מרשים".

ס.ג. מחיפה: "בימים הראשונים שלאחר הטיפול יש כאב קל באיזור המטופל, שום דבר רציני שכדור נגד כאבים לא מסוגל לפתור. אחרי שבועיים וחצי הצרתי את ההיקפים בצורה בולטת".

ד"ר סילפן: "המכשיר מבקר את התהליך ועוצר את הפעולה אם צריך. בסיום הטיפול יש באיזור המטופל תחושה של ג'לי, שמעידה על המסה של התאים השומניים. אלה יתפרקו וייספגו בתוך כשלושה שבועות במחזור הדם ובמחזור הלימפה ובסופו של דבר יופרשו מהגוף.

למקפידים במיוחד יש אופציה לחזור על הטיפול עד שלוש פעמים בכל איזור. הטיפול מאפשר לכל מי שלא רצה או לא היה מסוגל לעבור ניתוח בהרדמה מלאה, ליהנות מהתוצאות ולהרגיש ממש חדש".

כדאי לשמור על דיאטה ולהתאמן כדי לשפר את התוצאות שיושגו באמצעות הטיפול. אלה מאיתנו שעושים הכל נכון אבל לא מצליחים להיפטר מעודפי השומן במקומות עקשניים בגוף, ימצאו בטיפול החדש את הפיתרון המבורך. ניתן כיום להצר ולחטב את הגוף בקלות יחסית.

בתום הטיפול, אין צורך להשתמש באמצעי לחץ סביב המקום המטופל. אגב, עלות הטיפול בן השעה היא 2,500 ש"ח לכל איזור מבוקש.

לפרטים נוספים לחץ כאן

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
זירת היועצים בשיתוף מרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully