וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צימר חמישה כוכבים

10.9.2015 / 14:28

חופשת החגים כבר כאן ואוטוטו תתחיל הנהירה לטבע ולאתרי התיירות. איך תמצאו צימר בקלות?

חגי תשרי הם הזדמנות כמעט אחרונה לחופשה ובילוי נוספים, לכל אלה שלא הספיקו לטוס לחו"ל, או לבלות בארץ, או שרוצים עוד קצת מהטוב הזה לפני החזרה לשיגרה עד חנוכה לפחות.

מי שמעדיף להישאר בארץ ורוצה להתחבר לטבע כבר יודע שלא פשוט לבחור צימר ותמיד כדאי לעשות עבודת שטח של השוואות מחירים, בדיקת איכויות, תיאום ציפיות ואירגון החופשה, כך שגם האטרקציות באזור שבחרנו יענו על הציפיות וישדרגו לנו את החופשה.

את כל אלה אפשר לעשות באתר "צימר בקליק", שמחדש בימים אלה את פעילותו במתכונת חדשה, לטובת הנופשים ובעלי הצימרים כאחד.

באתר ניתן למצוא צימרים, חדרים במלוניות, מוטלים ובתי הארחה ברחבי הארץ, להשוות מחירים, לקבל סקירה מקיפה ופעמים רבות גם מצולמת על הצימר עצמו, רמת האיבזור שלו, והאטרקציות המקיפות אותו.

צימר פנחס וגסטון. עמוד פייסבוק, צילום מסך
צימר פנחס וגסטון/צילום מסך, עמוד פייסבוק

ממשק נוח לשימוש

למי שזה חשוב לו, כדאי לדעת מראש אם יש בצימר שהזמנתם חיבור לאינטרנט, מסך פלזמה, תנור, מיקרוגל ועד כמה המטבח מאובזר. כל צימר זוכה לדירוג של כוכבים מאחד עד חמש, על פי המלצות הגולשים שבילו שם, וניתן גם לקרוא את התגובות ולהתרשם מיד ראשונה על המקום, תנאי האירוח וטיב השירות.

"בנוסף לשפע הצימרים שאנחנו מציעים לגולשים", אומר עידו חמיאס, מבעלי האתר, "אנחנו פותחים כעת את ההרשמה החינמית לאתר שלנו גם לבעלי צימרים, לתקופה של חודשיים, על מנת להוסיף עוד אפשרויות לגולשים שמחפשים אצלנו את הצימר שיתאים להם".

האתר הוא קל ונוח למשתמשים וניתן לחפש בו את הצימר המבוקש על פי קטגוריות של אזורים ומחירים, החל מ-300 שקל ללילה. ניתן לחפש צימר של יחידה אחת, שתיים או יותר. צימרים עם בריכה, ג'אקוזי או קמין.

צימר מבודד, צימר בסגנון מערה ואפילו צימר לפי שעות. אם יש לכם צימר בערבה, בואכה אילת, זה הזמן להירשם לאתר ולהציע את הסחורה, כי בינתיים אין לכם מתחרים. ניתן לחפש צימרים ידידותיים לנכים וכאלה שמתאימים לדתיים ואפילו צימרים למסיבות ואירועים.

משפחות עם ילדים יכולות למצוא לעצמם צימרים שסביבם אטרקציות שיעסיקו את הילדים, כמו פיינטבול, רכיבה על סוסים, סירות פדלים או אומגות ועד לבילויים למבוגרים, מטיולי ג'יפים וטרקטורונים ועד לשיט רומנטי.

לפרטים נוספים לחץ כאן

זירת היועצים בשיתוף צימר בקליק
  • עוד באותו נושא:
  • צימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully