וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את נפלאות הציור בקנבס

17.9.2015 / 14:02

בשנים האחרונות מתוודע הציבור הישראלי אל תמונות הקנבס כמתנות ופתרונות עיצוב יוקרתיים מחד, הכרוכים בהליך פשוט ומהיר מאידך. איך תוכלו ליהנות מהן?

למעשה, הקנבס שעשוי מכותנה או פשתן שימש כבר לפני מאות שנים במפרשי ספינות, מפני שמדובר בבד חזק ביותר. יחד עם זאת, לפני כ- 700 שנה החל השימוש האומנותי בקנבס על ידי ציירים שהשתמשו בצבעי שמן, ובהמשך התפתח גם לתחומים אחרים, אך עקב מגבלות טכניות הזכות הייתה שמורה למעטים בלבד.

למרבה השמחה, במילניום החדש נכנסו לשוק פיתוחים טכנולוגיים בדמות מדפסות המסוגלות להדפיס על קנבס בדיו ובשמן, כאשר מדפסות הדיו מאופיינות בדיוק רב, אינספור צבעים וגוונים, ועמידות גבוהה במיוחד של עשרות שנים בתוך הבית.

עולם ומלואו של עיצובים
היתרון העצום של תמונות קנבס טמון בחזות היוקרתית שהן מעניקות לכל חלל, ובאינספור אפשרויות בחירה ועיצוב. למעשה, אין כל מגבלה על תוכן התמונות, כך שתוכלו להדפיס למשל תמונה שצולמה באירוע משפחתי, בטיול בחו"ל או בשנות ילדותכם, ואף לבחור מתוך קטלוגים איכותיים של חברות המתמחות בתחום.

במילים אחרות, ניתן להפוך כל תמונה למתנה יוקרתית שתישמר שנים רבות, וכמובן גם לתלותה בבית ליצירת האווירה המבוקשת. מעבר לכך, קיימות דרכי עיצוב מפתיעות ומקוריות של שימוש במספר תמונות. למשל, ניתן לחלק תמונה אחת לשניים, שלושה ועד שבעה חלקים שווים ליצירת קולאז' בעל חזות מודרנית, או ליצור מקבץ תמונות המהווה כעין גלריה מעוצבת בסלון, במשרד או בחדר השינה.

אילוסטרציה. ShutterStock
כל תמונה יכולה להפוך למתנה/ShutterStock

חשיבותם של הצבעים

מטבע הדברים, אתם מעוניינים לקבל לידיכם תמונה מרהיבה בגוונים התואמים למקור ולסגנון המבוקש. על כן, חשוב לדעת כי בשוק קיימים מספר סוגים של צבעים המשמשים למטרות שונות. לדוגמא, אם מדובר בתמונה המיועדת לבית או למשרד ניתן להשתמש בצבעים פיגמנטים שאינם רעילים, וזאת בניגוד לצבעים סלובנטים המתאימים לשילוט חוץ.

יחד עם זאת, צבעי הלטקס של המדפסות החדשות מהווים את המילה האחרונה בטכנולוגיה - הם אינם רעילים או מזיקים לסביבה כך שניתן להשתמש בהם בבטחה עבור תמונות לבית וגם לשילוט חוץ.

האינטרנט נכנס לתמונה
כבר אמרנו שהטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי בהבאת הבד היוקרתי לשימוש פרטי, שכל אחד מאיתנו יכול לעמוד בעלויותיו. יתר על כן, רשת האינטרנט מספקת פתרון פשוט וקל עוד יותר, בזכות האפשרות להזמין את ההדפסה און-ליין ולקבל אותה לביתכם תוך מספר ימים.

לשם כך, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר המתמחה בתחום, לבחור בתמונה הרצויה מתוך המאגר הקיים או להעלות אותה ממחשבכם האישי. לאחר מכן, תוכלו לבחור את הגודל בעוד המערכת מנחה אתכם לבחירה נכונה. המעוניינים יוכלו גם להוסיף אפקטים כמו שחור- לבן או ספיה, ולבסוף עליכם לציין את סוג הגימור מבין האפשרויות המוצגות.

איך תבחרו אתר לתמונות קנבס
מאחר שהתמונות אמורות להוות מתנה מושקעת או לשדרג את חדרי הבית, קיימת חשיבות גדולה לבחירה נכונה של אתר המתמחה בתחום. לשם כך, כדאי לתת את הדעת על מספר קריטריונים בסיסיים.

ראשית, אם התרשמתם כי אתר החברה מושקע וייחודי, עם מגוון אפשרויות בחירה וגם הפניה למענה טלפוני זמין – אתם כבר בדרך הנכונה. שנית, מאחר שהמחירים בענף זה עשויים להיות שונים למדי, כדאי לבצע סקר שוק ולבחור במי שמציע עלויות אטרקטיביות ומבצעים משתלמים.

מדובר בנקודה חשובה, ובהחלט רצוי לבדוק את אתרי האינטרנט שמציעים מחירים נמוכים בהרבה בהשוואה לקניונים. בנוסף, יש לוודא כי החברה משתמשת רק במדפסות החדישות ביותר של HP ובצבעים המקוריים שלהן, מה שיבטיח תמונה איכותית, מדויקת ועמידה. מעבר לכך, מומלץ לוודא כי האתר מעמיד לרשותכם מחלקה מקצועית לבדיקת איכות התמונות והכנסת שיפורים במידת האפשר, ייעוץ לגבי קולאז'ים, וכן אפשרות להוספת הקדשה אישית משלכם.

הכתבה באדיבות פיקנבס

זירת היועצים בשיתוף פיקנבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully