וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלת נפתחת: מה חשוב לדעת לפני שבוחרים דלתות

18.9.2015 / 14:05

בשעה טובה, הגעתם לרגע בו אתם עומדים לרכוש דלתות חדשות לביתכם וכעת עליכם להחליט באיזו דלת לבחור. איך תעשו זו על הצד הטוב ביותר

בשעה טובה, הגעתם לרגע בו אתם עומדים לרכוש דלתות חדשות לביתכם וכעת עליכם להחליט באיזו דלת לבחור. איך תעשו זו על הצד הטוב ביותר? קראו והחכימו.

בזכות התפתחות ענף הריהוט והעיצוב בארץ, וכן התרחבות המודעות למוצרי עיצוב איכותיים, ענף דלתות הפנים יודע תנופה שלא הייתה כמוה. מגמה זו הציפה את השוק בסוגי דלתות משלל דגמים, חומרים וגם מחירים שונים, כאשר ההיצע עלול לבלבל בביצוע בדרך לרכישה נכונה ומשתלמת. בכדי להקל עליכם ולכוון אתכם אל הבחירה הנכונה מובאות לפניכם מספר עצות בסיסיות אך מאוד שימושיות, אותן מומלץ לכל אחד לאמץ.

לבחור רק בדלתות מבית טוב
אין כמעט חברה המשווקת, מפרסמת ומוכרת דלתות פנים שאינה טוענת כי אצלה תוכלו למצוא את הדלתות טובות ביותר.כמובן שאמירות אלו אינן נכונות, ועשויים להיות הבדלים של שמיים וארץ בין הדלתות שנמכרות בשוק.

לכן, בתור התחלה, כדי לבור את המוץ מן תבן, חשוב לבחור בחברה שדלתות הינן תחום התמחותה העיקרית. חברה שכזו תספק אחריות מקיפה על מוצריה לתקופה של לפחות שנה, ותחזיק מלאי גדול, עדכני וזמין של דלתות פנים מעוצבות בשלל סגנונות. בנוסף, יש לוודא כי כל דלתות החברה עומדות בדרישות התקן המחמירות ביותר של איזו 9001- 2000. מעבר לכך, רצוי לכוון לחברות מוכרות הידועות באמינותן, פועלות בשוק המקומי כבר מספר שנים טובות, ושיש מאחוריהן קהל גדול של לקוחות מרוצים שישמחו להמליץ על המוצרים והשירותים בהן מספקות.

אילוסטרציה. ShutterStock
בצעו סקר שוק/ShutterStock

לכל פתח יש את הדלת הנכונה
כפי שלכל סיר יש מכסה כך גם לכל פתח בבית יש את הדלת הנכונה מבחינת מאפייניה, סגנונה וגווניה. כך למשל, לחדרי אמבטיה חשוב לבחור בדלתות פנים עמידות בפני מים, בעלות משקופים פולימריים ומילוי של פלקסבורד המונע את התנפחותן בעת מגע עם מים.

מאידך, מי שרוצה חדר שינה או עבודה שקט יכול בחור בדלת פנים אקוסטית המסננת רעשים. אם אתם גרים בקומת קרקע או בסביבה כפרית כדאי בהחלט שתשקלו רכישת דלתות עמידות בפני טרמיטים ושלל מזיקים נוספים. מצד שני, במידה שאתם שוחרי איכות הסביבה, כיום גם תוכלו למצוא דלתות מחומרי גלם ממוחזרים והליכים ירוקים במיוחד.

דלתות איכותיות במחיר משתלם
אם אתם חושבים שרכישת דלת פנים טובה כרוכה בהכרח בהוצאה גבוהה, כדאי שתבחנו מחדש את ידיעותיכם בתחום. חשוב לזכור כי בזכות התחרות המשגשגת שבענף הדלתות, ניתן בהחלט למצוא דלתות פנים איכותיות העומדות בכל דרישות התקן, ובמחירים מאוד משתלמים.

כך לדוגמא, עם סקר שוק ממוקד ורציני בין חנויות מובחרות המייבאות, מייצרות ומתקינות דלתות פנים, ניתן למצוא דלתות טובות מאוד בעלות הנמוכה אף ב- 30% עד 60% ממחירן הסטנדרטי בענף. הקפידו על המלצות אלו ובוודאי תצאו עם דלתות איכותיות שישרתו אתכם נאמנה לאורך שנים רבות, מבלי להיכנס למינוס בבנק.

הכתבה באדיבות The Doors

זירת היועצים בשיתוף חברת doors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully