וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לדרכון רומני – אירופאי

זירת היועצים בשיתוף עו"ד מירב תותי אשבל

20.9.2015 / 17:42

צמיחתה הכלכלית של רומניה לא נעלמה מעיני רבבות ישראלים שפתחו בתהליך להשיג דרכון רומני ומהר. הדרכון הרומני מקבל עדיפות גבוהה ביחס לעמיתיו האירופאים בשל הצמיחה בתל"ג המקומי וגילויי משאבי הטבע האדירים ברומניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל תגידו שלא ידעתם. רומניה הופכת בהתמדה לאחת האימפריות הכלכליות של אירופה. היא מציגה הזדמנויות כלכליות נדירות, מדווחת על מציאת משאבי נפט ושאר אוצרות טבע בסדרי גודל מטורפים, רומניה מייצאת 70% מהתוצר החקלאי שלה והיא יצואנית השביעית בגודלה לארה"ב, מדינה יציבה מאוד עם עליה בתמ"ג בכל שנה. בקיצור: עדיף למי שיכול להנפיק לעצמו דרכון רומני במהירות , כל עוד זה אפשרי ופשוט לכאורה. דרכון כזה יאפשר לכם לחיות, לעבוד וללמוד בכל מדינה אירופאית.

מירב תותי אשבל, היא עו"ד בעלת משרדים ברומניה וישראל המאפשרת למאות ישראלים לקבל דרכון רומני. המשרדים מתמחים בקיצור ההליך, הוזלתיו ופועלים בשת"פ מלא מול הרשויות והממשל הרומני.

לפרטים נוספים לחץ כאן

עו"ד אשבל מירב: "ההתעצמות הכלכלית והתרבותית של רומניה כבר מוכרת ברחבי אירופה ובחודשים האחרונים הפכה לעניין גדול בקרב ישראלים. כולם מבינים שאין הבדל בין דרכון איטלקי לדוגמא לרומני. מדובר בדרכון אירופאי יקר ערך שמאפשר לזכות ברישיון עבודה, ללמוד חינם, לזכות במלגות מחייה ולעבור בצורה חופשית בין מדינות אירופה. המחזיק בדרכון ואזרחות רומנית רשאי אף להשכיר בה נכסי נדל"ן. בנוסף, דרכון רומני יאפשר כניסה לארה"ב ללא ויזה
מי זכאי לדרכון רומני? עו"ד אשבל מירב : "כל מי שנולד ברומניה, ילדו או נכדו. אלה זכאים לאזרחות ודרכון רומני, גם במידה והיליד הרומני נפטר. לדוגמא, אם הסבא נולד ברומניה ונפטר או שבכלל לא הכרתם אותו, אתם עדין זכאים לדרכון . ישנם רומנים שוויתרו על אזרחותם ולא מרצון, משרדנו ברומניה יפעל על מנת להשיב את אזרחותם".

איך מתנהל התהליך? "משרדנו ברומניה מחפש וימצא מסמכים והוכחות שהיליד הרומני אכן נולד שם, המשרד יעזור לכם לקבל אזרחות ודרכון אירופאי אף ללא מסמכים. על מבקש האזרחות לעדכן את משרדנו בנוגע לשינויים שחלו בחייו מאז שנולד .לאחר הוצאת אזרחות רומנית יוכל בעל האזרחות לבקש דרכון רומני, היתרון הגדול שאנו נחסוך את הבירוקרטיה בישראל , באמצעות משרדינו ברומניה המומחה בניהול ההליך בצורה מהירה, יעילה, זולה ונכונה".

אז מה למעשה צריך לדעת לפני המתחילים לרוץ לדרכון הרומני? מי נולד ברומניה? תאריך לידה של היליד הרומני? באיזו שנה עלה ארצה יליד רומניה? שם עיר הלידה ברומניה? שמות פרטיים ושמות משפחה של האב והאם של היליד הרומני? איפה נישאו? בישראל או ברומניה ? במידה ונפטרו, איפה נפטרו ומתי?

מה בעניין השבת רכוש מרומניה? "השבת רכוש מרומניה רלוונטית עבור אזרחים רומנים אשר חיו ברומניה ורכושם הולאם ע"י המשטר הקומוניסטי אשר שלט במדינה לאחר מלחמת העולם השנייה: בתים, מפעלים, קרקעות ושאר נכסים. כל אזרח שרכושו הולאם ע"י המשטר הקומוניסטי רשאי הוא וצאצאיו לדרוש להשיבו. במקרים בהם ניתן להוכיח בעלות על רכוש, הנכס מוחזר או שמשולם פיצוי כספי. הצטרפות רומניה למדינות האיחוד, מגדילה את הסיכוי כי הרכוש יחזור לבעליו או צאצאיו אשר לא הספיקו להגיש תביעה".

האם כדאי לישראלים להשקיע ולעשות עסקים וסחר ברומניה ואילו בדיקות כדאי לבצע לפני שנכנסים לעסקה ברומניה ?
עו"ד אשבל מירב – " לפני שנבצע עסקים או השקעות ברומניה והכוונה לעסקים מכל הסוגים , כדאי לעשות בדיקות עסקיות מתאימות – בדיקת נאותות. משרדינו שברומניה יבצע את הבדיקות והמחקר המתאים על מנת להקנות מקסימום פרטים וביטחון לפני שנשקיע כסף. צמצום הסיכון והחשיפה להפתעות לא נעימות הוא הכרחי ביחוד במדינה זרה וזאת לפני שתיזום השקעה כלכלית ברומניה".

משרד עו"ד תותי אשבל השיקו מטה מסחרי ישראלי-רומני שעובד בצמידות לממשלה המקומית ודואג להעביר כל יזם ישראלי תהליך מוקפד. הנציגות ברומניה כוללת אנשי מסחר, כספים ומשפט. כוח האדם המקומי מנוסה, יעיל ומהיר שמבצע כפי שנאמר בדיקת נאותות לגבי כל סוג מהעסקים שנשקיע ברומניה.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully