וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסכון כלכלי: כל השכנים רוכשים יחד ריהוט

1.4.2014 / 2:02

דיירים חדשים בבניין חדש? רגע לפני שכל אחד מבזבז הון, התקבצו יחד לקבוצת רכישה כדי להוזיל את ההוצאות. כך עושים זאת נכון

רהיטים עשויים מעץ. ShutterStock
אפשר לחסוך בריהוט/ShutterStock

קניתם דירה? מזל טוב. אבל מה עם הריהוט? נשאר לכם כסף עבורו? הנה פתרון מושלם לחיסכון כלכלי אדיר: מיזם "רוכשים ביחד לדירה", מקבוצת "רוכשי ישראל", הוא מענה טוב ללקוח שחוסך זמן בחיפושים אחרי הנחות. כוח קנייה יחד, של מספר רב של אנשים שיש להם את אותו הצורך במוצר מסוים, מקנה ללקוחות כוח אדיר. ראיתם מה עשו קבוצות הרכישה – התאגדות של רוכשי דירות יחד הוזילו את המחירים במאות אחוזים. אם כך, למה לא להעתיק את המודל גם לדברים האחרים בבית, כמו ריהוט, חשמל, סורגים, רשתות וכדומה? אייל ונסי מנחם, מייסדי החברה, נותנים את כל הטיפים להיערכות נכונה וקנייה חכמה במעבר לבית חדש.

1. ריהוט פנים: יש להגיע לרכישה עצמה עם מידות מדויקות, או עם תוכנית מסודרת של הדירה, על מנת לרכוש את הריהוט המתאים ביותר. מומלץ לערוך סקר שוק לגבי סדר גודל המחירים ואיכות המוצר שאותו אתם מעוניינים לרכוש, כדי לערוך רכישה מסודרת נכונה ומתאימה.

2. מוצרי חשמל: בדיקה מעמיקה על יכולות המוצר וסגולותיו יתנו לכם תמונת מצב, וכך תוכלו להתאים את המוצר לצרכים שלכם. מומלץ לקבל מראש מידע על אופן הפעלתו של המוצר על מנת לדעת מה המוצר הידידותי ביותר עבורכם.

3. תאורה: יש לקחת בחשבון מספר דברים חשובים ברכישת תאורה לבית. חלק משירותי המיזם כוללים גם יועץ תאורה שמסביר איך בוחרים תאורה נכונה (יש לזה משתנים רבים, כמו מרחק, רדיוס בתוך החלל, כל כמה ס"מ יש לשים תאורה, סוג האור המתאים, חסכון בחשמל וכדומה). היעזרות ביועץ מקצועי עוזרת לבצע רכישה חכמה ונכונה.

אייל ונסי מנחם הם מייסד "רוכשים ביחד לדירה"

http://www.rechishotil.co.il/

  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully