וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם או וילה: איך תבחרו לוקיישן מעניין לאירוע?

3.4.2014 / 14:32

איפה חוגגים אירוע עסקי באווירה משוחררת? היכן כדאי לחגוג ערב רווקות? במקום לשכור אולם שבלוני, אפשר ללכת השכרת וילה

וילה און ליין. ארנולד בר,
מתוך "וילה און ליין"/ארנולד בר

אירוע בווילה יוקרתית הוא הטרנד החדש שתופס תאוצה בקרב בעלי יכולת הרוצים לשדר משהו מפתיע, חדש, ייחודי ושונה מהאולמות השגרתיים. שביט פיאלקו, בעלת הפורטל וילה און ליין, מסבירה: "הווילה נותנת לאירוע תחושה של אירוע חצר פרטי ואקסלוסיבי באווירה אינטימית עם שירות אישי, בדרך כלל עם קייטרינג שבוחרים לפי הטעם האישי של הלקוח ולא קייטרינג כברירת מחדל של האולם. בנוסף, בווילה יש את הפסיליטיז והאטרקציות המיוחדים לה, כמו בריכה, שולחן פינג-פונג, כדורגל שולחן, פינות ישיבה פנימיות וחיצוניות וגם חדרי שינה עבור כמויות שונות של אורחים".

וילה און ליין. ארנולד בר,
וילה און ליין/ארנולד בר

לא כל וילה מתאימה לאירוע, ולכל אירוע חשוב להתאים את הווילה המתאימה כדי לייצר את האווירה המתאימה עבורכם. הנה כמה טיפים:

1. הבדילו בין וילת נופש לווילה שמתאימה לאופי האירוע שלכם: כדאי לבדוק האם הווילה שאתם מעוניינים בה מתאימה לנופש בלבד או שהיא כזו שיש בה את המתקנים והחלל המתאימים לאירוע. וילות שמתאימות לאירועים בדרך כוללות גם מתקנים או אבזור המתאים לאירוע, כמו שולחנות וכיסאות, מערכת הגברה, ערכת קריוקי ועוד. כדאי מאוד לבדוק האם המתקנים והאבזור מתאימים לאופי האירוע שלכם. למסיבות רווקות, למשל, כדאי שזו תהיה וילה עם בריכה וג'קוזי, ועם אופציה ללינה של כמות יפה של אנשים, להבדיל מווילות למשפחות שיש להן מקומות שינה מוגבלים. לאירוע עסקי, למשל, פחות יש צורך בבריכה שאפשר להיכנס אליה, ופחות משנה אם יש חדרי שינה זמינים, אבל כן חשוב שיהיה חלל גדול, סולידי ומכובד לאירוח, וחשוב שהווילה תספק כיסאות ושולחנות יפים לקייטרינג עם פינות מוצלות. מאידך, וילות למסיבות רועשות הן קודם כל כאלה שבדרך כלל מבודדות יותר, כמו בצפון, ולכן אין הגבלת רעש. וילות כאלה בדרך כלל מציעות מערכת הגברה מסיבית ואיכותית והן ערוכות לשינה של כמות גדולה של אנשים.

2. התאימו וילה בגודל המתאים לאירוע שלכם: חשוב מאוד שגודל החצר או חלל האירוח יתאימו לכמות האנשים שהוא צריך להכיל, כדי שמצד אחד לא תהיה צפיפות גדולה אבל מהצד האחר שלא תהיה תחושה של מסיבה ריקה ודלילה. החישוב הוא פשוט - אדם באירוע ממוצע צריך בסביבות ה-2.5 מ"ר כדי להרגיש נוח. כלומר, לאירוע של 100 איש כדאי שיהיה חלל אירוח בגודל של 250 מ"ר. בנוסף, כמובן שחשוב לוודא שיש חדרי שינה בכמות ובגודל המתאימים לכמות האנשים שישארו ללון בהם.


3. ודאו שהווילה מתאימה לשעה שבה אתם מעוניינים לערוך את האירוע: וילות שמותאמות לאירועי לילה הן בדרך כאלו שיש להן תאורת לדים מרשימה ואיכותית, וילה שתתאים לאירוע יום היא כזו שיש לה מספיק פינות מוצלות בכדי להכיל את כל האורחים.

שביט פיאלקו היא בעלת הפורטל וילה און ליין

http://www.villaonline.co.il/

וילה און ליין. ארנולד בר,
וילה און ליין/ארנולד בר
  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully