וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עייפים מדיאטות? הדרך שתביא אתכם לאכול פחות

28.4.2014 / 13:20

דיאטות חריפות כבר אינן הפתרון לעודף משקל. מומחים מסכימים שהפתרון הנכון הוא לרצות לאכול פחות. מוצר חדש יכול לסייע בכך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המדבקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקרים רבים מוכיחים שהורדה במשקל ושמירתו לטווח ארוך נכשלת כשמדובר בעשיית דיאטה זמנית וחריפה. כולם מחפשים פתרון ארוך טווח, יציב וכזה שיוריד מאיתנו משקל עודף וירגיל את הגוף והנפש לשמר אותו. האמריקנים הכניסו אל השוק גורם חדש, בעל אפקט מיידי ומפתיע לטובה בתוצאותיו. מדבקת ה-Slim Patch קיימת בשוק האמריקאי כבר 2 עשורים – היא פשוטה להדבקה על העור ועובדת בשיטת הספיגה התת-עורית שמוכרת מתחומים אחרים כמו שיכוך כאבים או תמיכה הורמונאלית. השפעת המדבקה ניכרת כבר בימים הראשונים ומומלץ להשתמש במדבקה כ-3 חודשים לאפקט מקסימאלי.

תום אמסל, נטורופתית מומחית, המלווה את המוצר מסבירה: "במדבקת Slim Patch יש חומרים טבעיים שנספגים בעור ונכנסים למחזור הדם. בניגוד לשימוש בכדורים, החומר לא עובר דרך מערכת העיכול ולכן מכביד פחות על מערכות הגוף. החומרים משתחררים בהדרגה ולא בבת אחת ולכן גם המינונים נמוכים. המרכיבים במדבקה עוזרים בחילוף החומרים ונותנים אנרגיה להמרצת הגוף. מדובר בשני חומרים פעילים עיקריים: גוארנה - פרי טבעי מאזור האמזונאס, אחד ממקורות הקופאין החזקים בטבע. הוא מאיץ חילוף חומרים וגם נותן אנרגיה ומעודד פעילות מנטאלית וגופנית. עיקר ההשפעה שלו היא על מחזור הדם וכשזרימת הדם בגוף תקינה, תהליכים בגוף פועלים בצורה בריאה ותקינה וכך גם חילוף החומרים. המרכיב העיקרי השני הוא אצות חומות, שפועלות בעיקר על בלוטת התריס, האחראית על הורמון הטירוקסין. הורמון זה מווסת את חילוף החומרים בגוף ומאזן אותו. האצות תומכות בתהליך הזה".

היכן מניחים את המדבקה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש טיפים שחשוב לקבל לפני השימוש?

"באופן כללי, המדבקה משוכללת ויעילה, היא תעשה עבורכם את העבודה. ברור שכדאי להוסיף על השפעתה המבורכת גם תזונה מאוזנת כפי שהיא מומלצת בתפריט שמצורף לכל אריזה. כדאי לשמור על אכילה בשעות מסודרות וקבועות. לא כדאי לדלג על ארוחות, זה יוצר אפקט הפוך של השמנה במקום הרזייה. מומלץ לשתות הרבה מים במהלך היום כדי לצמצם תחושות רעב. מי שיכול לעשות פעילות אירובית מסודרת כמו: הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים - זה בהחלט יעזור".

איך משתמשים במדבקה?

"בכל אריזה יש 30 מדבקות להדבקה. בכל בוקר מדביקים אחת מהן על עור חלק, נקי, עדין ובלי שיער, כדי להקל על הספיגה. בכל יום מחליפים מדבקה. היא נראית כמו פלסטר, כלל לא כואבת בהסרה וגודלה הוא 4X4 ס"מ. מומלץ להשתמש במדבקה במשך שלושה חודשים. בתקופה זו הגוף ישנה את הרגלי התזונה שלו, כי בהכרח אנחנו נאכל פחות, ואז אפשר להפסיק. בתוך המוצר קיימות המלצות לתזונה שתתמוך בתהליך. אין איסור על אכילת פחמימות או סוכרים, וניתן לשמור על שלוש ארוחות ביום ושתי ארוחות ביניים. הכי חשוב זה לא להיות במצב של הרעבה".

יש הגבלות רפואיות? גיל?

"המדבקה מותרת לכולם, פרט לנשים בהיריון ולמי שיש לו בעיות בבלוטת התריס ומשתמש בתרופה "אלטרוקסין". בסך הכל מדובר בחומרים טבעיים, ולכן אין הגבלה. רצוי שכל מי שסובל מבעיות רפואיות, יתייעץ עם הרופא שלו. המדבקה מותרת גם לנשים מניקות. החל מגיל 7 ניתן להשתמש".

לפרטים נוספים:

http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

  • עוד באותו נושא:
  • הרזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully