וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להביא את הגוף למקסימום פוטנציאל

30.4.2014 / 14:38

שחרור סתימות ופגיעות בעמוד השדרה יביא אותנו לתפקוד גוף מקסימאלי. על ידי אבחון קצר, תביאו את עצמכם לתפקוד מלא

אילוסטרציה. ShutterStock
הכל מתחיל בעמוד השדרה/ShutterStock

כבני אדם הגוף שלנו יכול לחוות שני מצבים, אך לא בו זמנית - בריאות, או חוסר בריאות. כשאנחנו בריאים אנחנו לא צריכים שאף אחד יגיד לנו את זה. אבל מה קורה בהיעדרה של בריאות, וכשאנחנו לא מודעים אליה? במקרה כזה התופעה הראשונה היא תפקוד לקוי של מערכות הגוף. בשלב הבא נגרם נזק, ואחריו מגיע הכאב. ההמשך מוכר לכולנו - מחלות. כדי למנוע הידרדרות למקומות הלא נעימים שהיעדר בריאות מביאה אותנו אליהם, יש צורך בבחירה מודעת שלנו לשים לב לעצמנו, לאבחן את חוסר הבריאות בשלב מוקדם, לטפל בו, ובכך להביא את הגוף למצב מאוזן, בו הוא יכול בעזרת החכמה הפנימית המולדת שלו, לרפא את עצמו.

ד"ר רפי פרטר, ממרכז רפאל לרפואה משלימה, מסביר: "בגוף שלנו קיים כל פוטנציאל הידע כדי להפוך אותו לבריא ומתפקד במאה אחוז. במהלך החיים אנחנו עוברים כל מיני חוויות, כמו נפילות, מכות, זעזועים ואלה מביאים לנזקים, אפילו קלים, בעמוד השדרה שלנו, שבהמשך מתפתחים לבעיות ומחלות. את הנזקים האלה אנחנו יכולים לגלות באבחון מוקדם ומדוייק, ואז לתקן ולהחזיר את הגוף למקום המאוזן ולאפשר לו בהמשך לטפל בעצמו. מדובר בהסרה של חסימות ותקיעויות, שמאפשרים מחדש את זרימת כוח החיים בגוף, כוח שהוא טבעי לגמרי, והוא בעצם זה שמרפא את המחלות והכאבים",

- נשמע טבעי לגמרי. ואיך זה קורה בפועל?

"השלב הראשון הוא האבחון. בדיוק כמו זה שעברת עכשיו ואז אני קובע את הטיפולים הדרושים כדי לתקן את המקומות בגוף בהם יש בעיות. זה שלב השינוי. הוא יכול להימשך כשישה שבועות, שתי פגישות בכל שבוע. השלב הבא הוא התיקון, גם הוא כששה שבועות, עם פגישה של פעם בשבוע, ובו אנחנו מתקנים את הנזקים. השלב האחרון הוא התחזוקה וגם הוא כששה שבועות. בסיום התהליך הגוף נמצא במצב הטבעי שלו, בו הוא כבר יכול לדאוג לעצמו ולרפא את עצמו. בגדול, אנחנו מתמקדים בעיקר בעמוד השדרה. כמעט כל בעיה באה לידי ביטוי דרך עמוד השדרה, במיקום החוליות, ברווח ביניהן, בזווית בו הן פוגשות אחת את השנייה. אם עמוד השדרה הוא צינור, אז כולנו סוג של צינורות. חלקם ישרים, חלקם עקומים. התפקיד שלנו כאן הוא לאתר את הצינורות העקומים וליישר אותם. כשהם ישרים מתאפשרת בהם זרימה טבעית של כוח החיים וזה המקום הבריא לגוף וגם לנפש. זה חוסך לנו כאבים, מחלות, ניתוחים ואת כל הצרות שהרפואה המודרנית המערבית מנסה לטפל בהם, אבל בפועל נותנת תשומת לב בעיקר לסימפטומים ולא לבעיה עצמה. אם יש לי כאב, הדבר האחרון שאני צריך זה משכך כאבים. כי הכאב מאותת לי שיש בעיה. אם אני אעלים את הכאב - שזה מה שהרפואה המערבית עושה בעיקר - לא פתרתי את הבעיה. אולי אפילו החמרתי אותה. אם אני נוהג במכונית ונדלקת נורה אדומה, זה מסמן לי שיש בעיה. כיסוי הצבע האדום של הנורה לא פותר את הבעיה. להיפך, אם האיתות הוא שאין לי דלק, או שהרכב מתחמם, ואני אכסה את הנורה, לא יעבור הרבה זמן והרכב יושבת"

כדי להמחיש למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא מדבר על אבחון מדוייק, יש לפרטר סיפור.

"לא מזמן הגיע לכאן איש מוכר מתחום הספורט, שהבן שלו אובחן עם פריצת דיסק ועמד בפני ניתוח. במקרה הוא שמע עלי והגיע במטרה לתת לבן הזדמנות אחרונה לנסות ולהימנע מהניתוח. הבן באמת סבל מפריצת דיסק. הכל מתועד ומצולם. כל אורטופד שיראה ימליץ על ניתוח, שירפא את פריצת הדיסק. אבל אף אחד לא שאל למה הדיסק נפרץ. בבדיקה פשוטה שעשינו, גיליתי שרגל אחת ארוכה מהשנייה ב- 4 מילימטר. בלתי אפשרי להרגיש את זה, אבל הגוף חווה את חוסר האיזון הזה שנים וצד אחד של עמוד השדרה נטה הצידה. התוצאה הייתה פריצת דיסק. אלא שניתוח, גם אם ירפא את הפריצה, לא יטפל בבעיה האמיתית ואחרי כמה שנים זה שוב יחזור".


לפרטים נוספים:

http://p1.pagewiz.net/rephael/

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר רפי פרטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully