וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תשחררו אנרגיות שליליות?

2.5.2014 / 0:23

לעיתים טרדות היומיום עלולות להשפיע על האנרגיות לרעה, אבל ניתן להחזירן למצב התקין. טיפים לשינוי מחשבתי, נפשי וגופני

אילוסטרציה. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock/ShutterStock

1. מחשבה: הדרך לשחרור אנרגיה שלילית - תחילתה במחשבה. שחרור המחשבה השלילית בשכלנו הוא המרכיב הראשוני. איך עושים זאת, כאשר מחשבותינו לוקחת פיקוד עלינו? כידוע, ישנה חשיבה חיובית וחשיבה שלילית. מי הוא זה שבוחר בתוכנו להיות השליט במחשבתנו? כמובן, אנחנו. יוצא בזאת שמתפקידנו להיות האדריכל והבוס של מחשבתנו. כל אדם מנהל בשכלו דו שיח בין חיובי לשלילי, בין נכון ללא נכון, בין צודק ללא צודק ועוד. נדירים הם בני אדם אשר מנהלים עם עצמם דו שיח ולא דו קרב פנימי. שלום עולמי שכלי הוא תנאי הכרחי לשחרור אנרגיות שליליות. מאסו ברע ובחרו בטוב.

2. גוף: אנרגיות שליליות גופניות הן תוצאה של בחירת מחשבות שלנו ושל דרך שלילית לניהול וטיפוח מערכות הגוף. כל תא ותא בגופינו סובל את ההתעללות שלנו בנו - אם בבחירה של אוכל שכלי שלילי ו/או אוכל גופני. אם נבין להשכיל כי גופנו הוא היכל מקודש המכיל את עצמנו, אנחנו נדאג לו בהתאם, לא נטמיע בו מחשבות שליליות או תזונה לא מזינה ולעומת זאת כן נשרת אותו בטיפוח שכלי פנימי וגופני כאחד.

הדרך לשחרור אנרגיות שליליות מגופנו היא באמצעות מחשבה בריאה, תזונה נכונה וספורט. חברות ואהבה לגופנו היא תנאי הכרחי לבריאות. דרכים נוספות לשחרור אנרגיות שליליות הן על ידי טהרת הגוף במי ים, מדיטציה, יוגה, חשיבה חיובית או שחרור כעסים בדרך מושכלת (לדוגמה, בספורט).

3. נפש: אין אדם רע - יש אדם שרע לו. שחרור אנרגיות שליליות מנפשנו היא מלאכה מורכבת ולא פשוטה. כאשר מדברים על הנפש, חשוב להבין כי היא נמצאת בדם שלנו וכל מרכיבי דמנו הם נפשנו. לדוגמה: אם הכנסנו לגופינו מאכלים מזיקים, סמים, כדורים, סיגריות ואלכוהול בכמות מוגזמת, דמנו מלוכלך מאוד. וכאשר עובר הוא בגופנו, נשיאתו קשה מאוד ומכבידה על כל המסננים, התאים, השרירים וכל תא ותא סובל מלכלוך המכביד על המערכות השונות, כולל שכלנו, מחשבותינו וההרגשה שלנו. טהרת הנפש היא חובה ולא זכות. היו הכימאים של נפשכם! ושמרתם לנפשותיכם מאוד מאוד.

הכותב הוא שמואל ינאי ,מרצה ומדיום www.mgn18.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמואל ינאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אנרגיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully