וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיראות בשיאך בערב כלולותייך

מאמר אורח

12.5.2014 / 1:48

כל כלה חולמת להיראות הכי טוב שאפשר, ומוכנה לעשות הרבה מאוד לשם כך. תחום האסתטיקה מציע טיפולים שצוברים תאוצה

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock

השיפורים בתחום האסתטיקה הרפואית גרמו לכך שטיפולים רבים הפכו פשוטים, קצרים ויעילים. זה מאפשר לנשים רבות להוסיף, לצד השמלה והאיפור, גם טיפול אסתטי כחלק מתכנון המראה המושלם ליום החשוב. מומחי רשת מרפאות "פרופורציה" מספקים מידע שיאפשר לכלות להגיע לחופה כשהן במיטבן.

"בשנים האחרונות אפשר לזהות מגמת עלייה בביקוש לטיפולים אסתטיים קלים לקראת חתונה. הסיבה העיקרית נעוצה בעובדה שכיום, מרבית הטיפולים אינם רק קלים, נטולי כאב ובעלי זמן החלמה קצר, אלא אפקטיביים ביותר. אלו טיפולים המשיגים שדרוג משמעותי למראה, כל זאת ביחסית מעט מאמץ ומורכבות. בעבר טיפולים אסתטיים היו מיועדים בעיקר לנשים בוגרות, מגילאי 35 ומעלה. כיום ישנו מגוון טיפולים שמטרתם לא רק להצעיר את הפנים אלא לשדרג ולרענן אותם וכן להעניק להן עומק ופרופורציות משופרות.
יתרון חשוב נוסף שיש בטיפול אסתטי לפני החתונה, הוא שבניגוד לשמלה ולאיפור – המראה המשודרג ילווה את הכלה הרבה אחרי שהכוס נשברת".

אילו טיפולים אסתטיים מומלצים לכלות?

"הטיפולים האסתטיים האידאליים לכלות הינם טיפולי פיסול הפנים. טיפולים אלו, המיועדים לאזורים "אסטרטגיים" בפנים כגון האף, השפתיים ועצמות הלחיים, מאפשרים לשדרג את מראה הפנים ללא ניתוח ובצורה עדינה וטבעית, אך כזו שמביאה לתוצאה נראית לעין. בעזרת רופא מיומן ומנוסה, ניתן ליצור שינויים קטנים אשר ישדרגו את מראה הפנים ויבליטו את היופי הטבעי של כל אישה"

1. פיסול אף - מטפל בפגמים קטנים באף, כגון שקעים וחוסר סימטריה ובכך מאפשר לאזן את סימטרית הפנים. מדובר בהליך מרפאתי קצר שהפך תופעה של ממש הצוברת תאוצה בכל העולם, מכיוון שהוא מעניק שיפור במראה האף והפנים בצורה פשוטה וקלה והכי חשוב - ללא ניתוח. אופציה אידאלית עבור כלות שאינן מעוניינות לעבור ניתוח לפני חתונה, אך לקבל תוצאות אידאליות.

2. עיצוב שפתיים - טיפול המעמיק את נפח השפתיים וכתוצאה גורם לשיפור ושדרוג מראה הפנים וכמובן החיוך. בהליך זה מושם דגש הרב על יצירת מראה טבעי ולא מנופח מדי, שישתלב עם תווי הפנים הטבעיים ויעניק להן עומק נוסף. התוצאה תהיה הדגשת השפתיים ויצירת מראה דרמטי וסקסי.

3. עיצוב עצמות לחיים - אחד ההליכים המבוקשים ביותר מבין מכלול טיפולי פיסול הפנים, שכן הוא מעניק את המראה שכל כך הרבה נשים מחפשות ליצור בעזרת איפור, אלא שהתוצאה נשמרת במקרה זה. בעזרת חומרי מילוי טבעיים ממש ניתן לפסל את הלחיים, להגביהה אותם במידת הצורך וליצור מראה זוהר, סימטרי וכמובן טבעי. כל טיפולי העיצוב הינם טיפולים קצרים ופשוטים, המאפשרים חזרה מהירה לשגרה ללא כאבים, משך החלמה או אשפוז.

למידע נוסף ותיאום פגישת ייעוץ עם רופא מומחה לחצי כאן

  • עוד באותו נושא:
  • אסתטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully