וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרת שיער מושלמת בדרך לגוף חלק

מאמר אורח

20.5.2014 / 12:34

הסרת שיער בלייזר היא השיטה היעילה ביותר לקבל גוף חלק ונעים לנצח! יש דרך לעשות את זה נכון. אפשר למקסם את איכות ויעילות תוצאות הסרת שיער בלייזר, על ידי הקפדה על מספר כללים לפני ובמהלך הטיפול. איך נבצע זאת בצורה מושלמת?

גבר עירום חלק מחזיק מגבת ירוקה ללא פנים. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock

הסרת שיער בלייזר היא השיטה היעילה ביותר לקבל גוף חלק ונעים לנצח! יש דרך לעשות את זה נכון. אפשר למקסם את איכות ויעילות תוצאות הסרת שיער בלייזר, על ידי הקפדה על מספר כללים לפני ובמהלך הטיפול. איך נבצע זאת בצורה מושלמת?

רבים מאיתנו חולמים על גוף חלק, נעים וסקסי. הסרת שיער בלייזר היא דרך נפלאה להשיג תוצאות מצויינות. כמו בכל טיפול, צריך לדעת כיצד נדאג שהטיפול יהיה מושלם ויניב תוצאות רצויות עבורנו. מומחי מרפאות "פרופורציה" התגייסו על מנת לתת לנו טיפים שיהפכו את המהלך לכדאי במיוחד!

1.וודאו שאכן מדובר בטכנולוגיית לייזר –

ישנם מכונים ומרפאות המשתמשים בביטוי "הסרת שיער בלייזר", אך בפועל עושים שימוש בטכנולוגיות המבוססות על אנרגיות אור שונות שאינן לייזר (כגוןIPL למשל) לשם ביצוע הטיפולים. חשוב לדעת כי טיפול הסרת שיער המבוסס על טכנולוגית לייזר הינו היעיל ביותר, וכל טכנולוגיה אחרת לא תיתן את אותן התוצאות. לכן, דרשו לדעת האם באמת מדובר בלייזר ולא בטכנולוגיה אחרת.

2. אל תתפשרו על מקצועיות -

שימו לב כי משרד הבריאות ממליץ שהפעלת מכשיר הלייזר תתבצע על ידי רופא. מדובר במכשיר רפואי הדורש מיומנות וידע מיוחד להפעלה יעילה ובטוחה. היות וכל מטופל הוא שונה, בעל גוון עור ושיער שונים יש להתאים את עצמת פעולה המכשיר עבור כל מטופל בנפרד. אל תתפשרו: תדרשו שכל טיפולי הסרת שיער בלייזר מבוצעים על ידי רופאים. בנוסף, הסרת שיער בלייזר הינה פעולה הגורמת לעתים לתופעות לוואי קצרות טווח, כגון נפיחות ואדמומיות, החולפות לרוב בתוך ימים ספורים. כאשר הטיפול מבוצע על ידי אדם שאינו מוסמך לכך יכולות להיגרם תופעות לוואי חמורות יותר כגון כוויות או שינוי בצבע העור. לכן וודאו כי אתם בידיים בטוחות של רופא מוסמך ואל תתפשרו על פחות מכך.

3. בצעו בדיקת התאמה –

לא כל אחד מתאים לביצוע הסרת שיער בלייזר. במרפאה מהימנה תבוצע לכם בדיקת התאמה מקדימה לטיפול. על הרופא לוודא כי גוון עורכם, גוון וסוג שיערכם מתאים לטיפול וכן כי מצב בריאותכם מאפשר ביצוע הטיפול בצורה בטוחה ובריאה לכם. אי ביצועה של בדיקת התאמה צריך להוות נורה אדומה.

4. בדקו את מוניטין ויציבות המרפאה –

הסרת שיער בלייזר היא הליך מתמשך וההתקשרות עם נותן השירות היא לתקופה. לכן, וודאו היטב לפני שאתם מתחילים את הטיפולים כי המרפאה שבחרתם הינה וותיקה ויציבה ותוכל להעניק לכם את מלוא הטיפול. לא חסרים מקרים של מכונים ומרפאות שנסגרים ומותירים אחריהם לקוחות במחצית הדרך וללא הכסף... הקפידו להשקיע את כספכם במקום שייתן לכם תמורה.

5. המתינו לפחות 3 חודשים בין הטיפולים –

על מנת לקבל תוצאות מקסימליות מטיפולי הסרת שיער, יש להמתין לפחות 3 חודשים בין טיפול לטיפול. הסיבה היא מחזוריות צמיחת השיער – יש לאפשר לשערה לצמוח לפני כל טיפול. אי המתנה של 3 חודשים ומעבר מהיר בין הטיפולים, אמנם יביא לסיום מוקדם יותר של הטיפול, אך לתוצאה פחות טובה.

6. מלאו את הוראות הרופא –

מכשיר הלייזר עושה את העבודה והרופא אחראי עליו, אבל גם לכם חלק חשוב בהצלחת הטיפול. ישנם דברים שמומלץ לעשות ואחרים שכדאי להימנע מהם. הרופא המטפל יסביר לכם על כולם, וינחה אתכם כיצד לנהוג בין הטיפולים – הקפידו למלא אחר הוראותיו ולבצע את חלקכם. אל תעשו "קיצורי דרך" למיניהם, שכן אלו עלולים לפגוע בהצלחת הטיפול.

7. הימנעו מגילוח "על יבש" –

בסופו של הליך אמנם לא תצטרכו יותר לגלח, אבל בין הטיפולים בהחלט מומלץ לגלח את האזור. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי גילוח שיער גוף ללא חומר ייעודי (ג'ל או קם קצף) הינה פעולה הגורמת לעתים קרובות לגירויים בעור וחתכים. כמו כן, גם שימוש בסבון אינו מומלץ, שכן הוא מייבש את העור ולא מאפשר ללהב הסכין לגלח את השיער מעל פני שטח העור. לפיכך, שימוש בקצף או ג'ל המיועדים לגילוח יניבו את התוצאות הטובות ביותר. בנוסף, מומלץ להתקלח מיד לאחר הגילוח, כשהשיער והעור רכים.

8. אל תשתזפו לפני טיפול הסרת שיער –

הימנעו מחשיפה מוגברת לשמש לפחות 24 שעות לפני ואחרי טיפול הסרת שיער. החשיפה לשמש הופכת את העור לרגיש ועבה, מה שמקשה על פעולת הלייזר. כמו כן, אל תשכחו כי גם קרני שמש הן סוג של קרינה והשילוב שלהן עם קרני הלייזר בטווח קרוב מדי, יכול לגרום לכוויות ודלקות באזור המטופל.

9. בדקו - האם אתם זכאים לסבסוד של הטיפול?

הסרת שיער בלייזר הינו הליך מאוד פופולרי. ככזה, רוב קופות החולים כיום מעניקות למבוטחי הביטוחים המשלימים ברבדים מתקדמים סבסוד משמעותי עבורם. לכן, כדאי לבדוק האם במסגרת הביטוח שלכם בקופת החולים אתם זכאים גם כן לסבסוד של טיפולי הסרת שיער בלייזר. מבוטחי "כללית פלטינום" ו"מכבי שלי" זכאים לסבסוד משמעותי בטיפולי הסרת שיער בלייזר במרפאות אחדות וגם ברשת מרפאות "פרופורציה". מדובר בהוזלה משמעותית של העלויות, לכן חבל לפספס.

10. אל תתמהמהו!

הסרת שיער בלייזר מורכבת מסדרה לא קצרה של טיפולים, לכן קחו בחשבון שככל שתקדימו להתחיל בטיפול, כך תסיימו אותו מוקדם יותר ותוכלו להיפרד לשלום מהסכין, השעווה, מכונת הגילוח ושאר השיטות הביתיות, להישאר חלקים בכל זמן וליהנות מאיכות חיים לאורך זמן.

לפרטים ותיאום פגישת ייעוץ להסרת שיער בלייזר לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully