וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראלה ממפעל פיס לא התקשרה? תתקשר אתה אליה

מאמר אורח

25.6.2014 / 22:29

פסיביות בכל הקשור לטיפול בלידים, הוא הגורם המרכזי להכנסות נמוכות. זה כמו לחכות שאראלה ממפעל הפיס תתקשר, ולא לעשות עם זה כלום. אבל, כאשר הלידים מגיעים, האם קיימת מערכת מקצועית שהופכת אותם למכירה וודאית?

בחור חתיך עם אוזנייה. ShutterStock
צילום אילוסטרציה: ShutterStock/ShutterStock

עסקים קטנים ובינוניים חיים מלידים. ?לידים? הם אותם לקוחות פוטנציאלים שנתקלים בקמפיין פרסום או שיווק ומעוניינים לרכוש מהם את המוצר או השירות שהם מציעים. עסקים קטנים משקיעים מאמצים וכספים רבים בניהול דפי ה"פייסבוק" העסקיים, רוכשים מילות חיפוש מעניינות ב"גוגל" ובונים ומקדמים אתר אינטרנט ייצוגי.

התקווה של כולם היא להשיג את אותם לידים, שיהפכו בסופו של תהליך ללקוחות קבועים שיפרנסו את העסק. ובכל זאת, גם אם פעלתם באמצעים המוכרים וצברתם לידים חדשים, לעיתים התחושה היא שהמכירות בורחות לנו מבעד לאצבעות, שהדברים לא מסודרים עד הסוף, שאין כאן תהליך מקצועי, מלא ומושלם שיהפוך את תהליך השיווק לכסף.

מרק זאבי, מייסד ומנכ”ל "במבי מערכות תוכנה", הוא מומחה טכנולוגיה שיווקית. זאבי, מחלוצי תחום האינטרנט והאינטראקטיב בישראל, מתמחה בפיתוח והקמה של מערכות ניהול שיווק לאלפי חברות בארץ ובעולם. זאבי מסביר איך יכולים עסקים קטנים להפוך את הלידים למזומנים בקופת העסק.

"חשוב מאוד שאף ליד לא ילך לאיבוד ושמקסימום לידים יהפכו למכירות. טמון פוטנציאל עיסקי גדול בקהל הלקוחות הקיימים שלכם ובאלה שמגלים עניין בחומר השיווקי/פרסומי שהוצאתם. אנו חייבים לממש אותו. מערכות תוכנה סינרגטיות מייצרות גידול מוכח בטיפול בלידים ובקופת העסק – זה פתרון מוכח.
עסק שמטפל נכון במערכת הלידים הנכנסים שלו, מגדיל תוך שנה את היקף המכירות ב-30 אחוזים בממוצע וגם משרת באופן יעיל ואיכותי מעל 95 אחוזים מהלידים הנכנסים. צריך להצטייד במערכת crm חכמה, המאפשרת לנהל את תהליך השיווק במערכת אחת. תהליך נכון מלווה את המסלול המלא של העסק, החל בקליטת הליד בצורה אוטומטית, דרך טיפול יעיל בלקוח הפוטנציאלי ועד ניהול נכון של מועדון לקוחות".

איך מוצאים פתרון מתאים לעסק שלי?

"חשוב שכל עסק בכל היקף פעילות יבחר במערכת תוכנה אינטגרטיבית, הכוללת crm , תוכנת שיווק ותוכנת מכירות, מערכת דיוור במייל ובסמס ומערכת טלפוניה אינטגרלית והכי חשוב שכל זה יקרה במערכת אחת ולא נצטרך לנהל מספר מערכות במקביל. כך נשיג מענה מושלם בכל תהליך ניהול השיווק והמכירות, ניהול קשרי הלקוחות, מועדון הלקוחות ושירות הלקוחות. תבחרו ממשק נוח, שיהיה קל להבנה וניהול מצדכם ושתוכלו ללמד גם עובדים אחרים בעסק לתפעל".

אתה בעצמך פיתחת מערכת כזאת.

"תוכנות "במבי" עושות את התהליך המלא והן פרי פיתוח ישראלי. התוכנות מיושמות במעל 1500 חברות ב-21 מדינות ברחבי העולם. 85% מלקוחותינו מדווחים על שיפור מובהק של עשרות אחוזים בתוצאות העסקיות תוך כדי צמצום הוצאות הפרסום. מהפכת השיווק הטכנולוגי, מהווה פריצת דרך בתפיסת השיווק הגלובלית. הכלים החדשים הפכו את השיווק למדע מתמטי ומאפשרים מדידה מדויקת של נתוני השיווק והפרסום. ניתן לחזות את תוצאות מהלכי הפרסום והשיווק ולתכנן את תקציב השיווק. אפשר וצריך לחסוך בצורה משמעותית בעלויות. אנחנו נמצאים בתקופת הפוסט אינטרנט ועמוק ובתוך תקופת המובייל, בעתיד הקרוב מאוד תחל תקופת המחשוב הלביש ((Wearable Computing שיהווה אתגר יוצא דופן לענף השיווק".

http://www.bmby.co.il/JMNb6

מרק זאבי. גדי דגון,
מרק זאבי/גדי דגון
  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully