וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצא פתרון טבעי לסוכרת?

מאמר אורח

8.7.2014 / 0:06

איזו דיאטה חדשה תשמור לכם על רמת הסוכר בגוף ותקטין את הסיכוי למחלות לב? תום אמסל, נטורופתית מובילה, מביאה את החידושים בתחום

אינסולין. N/A, ShutterStock
צילום: Shutterstock/ShutterStock, N/A

דיאטת "התות הלבן" שכבשה את גורו הבריאות האמריקאי ד"ר אוז, הפכה לטרנד לוהט בתחום הדיאטות בארה"ב. מהבוקר: היא נוחתת בישראל. תום אמסל, נטורופתית בכירה חושפת את הפתרון החדש והיעיל ומסבירה. "בבסיסה של דיאטת התות הלבן נמצא את עלי עץ התות הלבן. תמצית העלים מכילה פלבנואידים, שזו קבוצת רכיבים צמחיים המתפקדים כנוגדי חמצון. הפלבנואידים מאטים את תהליך ייצור הכולסטרול הרע (LDL), אשר ידוע כגורם סיכון למחלות לב וכלי דם. בנוסף, מכילה התמצית כמות קטנה של אלקלואידים, (תרכובות אורגניות הידועות כמנטרלות רמות סוכר בדם). לבדיקתי, דיאטת התות הלבן מומלצת בעיקר לסובלים מסוכרת מסוג 2, לאלו הרוצים לשמור על בריאות הלב ולשואפים להפחית ממשקלם".

איך זה קשור למחלת הסוכרת?

"זהו פתרון טבעי נפלא לסוכרת. התות הלבן, או בשמו המוכר יותר תות העץ משמש כבר שנים כאחת משיטות הריפוי המסורתיות. הקביעה, שלצמח מסויים סגולות בריאותיות, מגיעה רק לאחר בדיקת הרכיבים הכימיים המצויים בו, וזאת כיוון שהם האחראיים על הפעילות הרפואית. הרכיב הפעיל בתמצית תקנית של עלי עץ התות, נקרא deoxynojirimycin (DNJ), חומר זה מתפקד כבולם ספיגת גלוקוז במעי. בדרך זו הוא תורם להפחתת כמות הסוכרים בדם. רכיב נוסף שנמצא בתמצית התות הלבן הוא הפלבנואידים. הפלבנואידים ידועים כמונעי התחמצנות יתר בגוף, וכך מגבירי בריאות. מסיבות אלו, לאנשים הסובלים מעודף משקל, מרמות כולסטרול וטריגליצרידים גבוהות בדם, מסוכרת מסוג 2 או לבעלי סיכון גבוה לחלות בטרשת העורקים מומלץ ליטול באופן קבוע כמוסות של דיאטת התות הלבן. הדיאטה מבוססת על נטילה קבועה וממושכת של כמוסות המכילות תמצית תקנית של עלי התות הלבן".

לפרטים נוספים: http://goo.gl/FPz4iR

למי מתאים התות הלבן?

"לסובלים מעודף משקל. לחולים בסוכרת מסוג 2. למטופלים בעלי רמות גבוהות של כולסטרול וטריגליצרידים בדם ולאנשים בעלי סיכון גבוה ללקות בטרשת עורקים".

מה כוללת תמצית תקנית של עלי עץ התות הלבן?

"היא תורמת להפחתת כמויות השומן בגוף, משמע, לירידה במשקל. נמצא כי נטילה של 1000 מ"ג תמצית עלי תות לבן, שלוש פעמים ביום במהלך חודש ימים, מסייעת בהפחתה משמעותית בכמות הסוכרים בדם. ולכן, נטילת הכמוסות באופן קבוע מביאה לאיזון רמות הסוכר בדם, ובכך יעילה לשליטה בסוכרת מסוג 2. הדיאטה מומלצת עבור המעוניינים בהורדת רמות הטריגליצרידים בדם ומעודדת התחדשות תאי עור, ובכך מביאה להחייאתו. היא גם מסייעת בעיכוב תהליך החמצון של "הכולסטרול ה"רע" (LDL), ולכן מונעת היווצרות משקעים שומניים, ודיכוי התפתחות טרשת עורקים. זו דיאטה שעשירה בפרוטאין, החיוני לבניית רקמות ותאים בגוף".
איך משתמשים במוצר?

"צריך לזכור שכל כמוסה מכילה 500 מ"ג חומר פעיל. המוצר עומד בדרישות ה- FDA (משרד הבריאות האמריקאי). למען השגת התוצאות הרצויות, רצוי לשלב את התות הלבן עם תפריט מאוזן טבעי ככל הניתן, לשמור על אורח חיים בריא, ולכולל ביצוע פעילות גופניות באופן סדיר".

איפה משיגים תות לבן בארץ?

בישראל, כמו בארה"ב קיימים עשרות סוגים של קפסולות תות לבן, אך לצערי במקרים רבים מדובר בזיופים לא אפקטיביים. חברת דיאט פארם החלה לשווק את דיאטת התות הלבן המקורית כפי שהוצגה ע"י ד"ר אוז בתחילת השנה באמצעות אתר האינטרנט והמוצר עתיד להיות מופץ בחנויות בעתיד הקרוב.

לפרטים נוספים: http://goo.gl/FPz4iR

  • עוד באותו נושא:
  • סוכרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully