וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך למעבר דירה: כדי שלא תשכחו כלום מאחור

מאמר אורח

20.7.2014 / 12:44

עונת ההובלות בעיצומה וכדי למנוע את כאב הראש ולסייע לכם לחוות מעבר דירה חלק וקל, קיבצנו עבורכם את כל הסידורים שכדאי לבצע - לקראת ולאחר המעבר

מעבר דירה וארגזים. Artoday
מעבר דירה וארגזים/Artoday

עונת ההובלות בעיצומה ולקראת מעבר הדירה, יש פעולות רבות שצריך לקחת בחשבון ולבצע. ככל שיום המעבר מתקרב, נוצרת תחושה של כאוס, העלולה לגרום לכם לפספס חלק מהמשימות לביצוע, מה שעלול לגרום לעיכוב המעבר או לאי נוחות בעת המעבר ולאחריו. בכדי למנוע את כאב הראש ולסייע לכם לחוות מעבר דירה חלק וקל, קיבצנו עבורכם את כל הסידורים שכדאי לבצע לקראת ולאחר המעבר.

לפני שאתם חותמים על חוזה שכירות חדש או רוכשים בית, בשכונה מסוימת, יש מספר דברים חשובים שעליכם לברר: היכן נמצאים גני הילדים ובתי הספר, מהי רמת החינוך. היכן נמצאת המרפאה הקרובה של קופת החולים, סניף הבנק, סניף הדואר, מרכזי קניות, גישה לכבישים מהירים, קרבה לכבישים סואנים ועוד, לפי הצרכים והדרישות שלכם ושל משפחתכם מאזור המגורים.

אם אתם משתמשים בשירותי הובלה, חשוב להזמין את שירותיהם מבעוד מועד בכדי שלא להגיע למצב שהם עמוסים מדי בכדי לתת לכם שירות במועד המעבר הצפוי. אך למצוא חברת הובלה אמינה עם מובילים מנוסים זה לא נושא פשוט. אם אתם מחפשים מובילים מומלצים על ידי לקוחות שקיבלו שירות, מובילים שנבדקו ועמדו במבחן שירות ומהימנות, אתם מוזמנים לבקר בפורטל הובלות לכל הארץ, שם תמצאו מובילים אחראים ואדיבים, ברחבי הארץ.

כאשר אנו כבר בתוך תקופת המעבר, פעמים רבות אנו נזכרים בסידורים ששכחנו לבצע. בכדי שזה לא יקרה גם לכם, אנו ממליצים לכם לערוך רשימת משימות מסודרת, כך שתמיד תדעו בביטחון אילו סידורים סיימתם ואילו עדיין ממתינים לביצוע.
לפני שאתם עוזבים את הדירה הישנה זכרו:

• לבקש אישור בכתב על סיום החוזה מבעל הדירה. ולקחת ממנו את כל העירבונות והפיקדונות שהפקדתם בידיו לפני המעבר, כמו צ'ק ביטחון.

• הודיעו לחברת החשמל על עזיבת הדירה בסמוך למועד המעבר. הקפידו ליצור איתם קשר גם ביום המעבר, בקשו ניתוק ובצעו סגירת חשבון סופי.

• הסדירו תשלומים אחרונים של ארנונה ומים. ביצוע סגירת חשבון מתאפשר רק במשרדי העירייה, הקפידו להצטייד בחוזי השכירות בכדי להראות באילו תאריכים שכרתם את הדירה.

• זכרו לנתק את שירותי האינטרנט, הטלוויזיה והטלפון הביתי, עם היציאה מהדירה.

מומלץ לבצע לקראת המעבר ולאחריו:

• גשו בהקדם למשרד הפנים ובצעו עדכון כתובת. רק לאחר עדכון הכתובת במשרד הפנים תוכלו לקבל שירותים נוספים כמו רישום בעירייה. אין עלות כספית לביצוע שינוי כתובת, אך אתם נדרשים להגיע למשרד הפנים פיזית ולהצטייד במספר מסמכים: תעודת זהות של מבקש השינוי בצירוף ספח התעודה, ספחי התעודה של שאר בני המשפחה עבורם מתבקש השינוי, טופס בקשה לשינוי מען (זמין במשרד הפנים וכן להדפסה מאתר הבית של משרד הפנים), ובנוסף מומלץ להביא איתכם את חוזה השכירות החדש לשם הוכחת מגורים בדירה.

• לאחר ששינתם כתובת במשרד הפנים, תוכלו לבצע רישום תושב בעירייה החדשה שלכם. רישום תושב הוא חשוב לשם: רישום הילדים לגנים ובתי הספר העירוניים, קבלת תו חנייה וקבלת הטבות ושירותי עירייה נוספים. באותה ההזדמנות בצעו רישום לארנונה ומים.

• אם תשלום המים הוא נפרד מהארנונה, יהיה עליכם להגיע למשרדי חברת המים כדי להעביר את החשבון על שמכם.

• צרו קשר מבעוד מועד עם חברת החשמל והודיעו להם על המעבר. ביום המעבר התקשרו כדי לבקש חיבור של החשמל בדירה.

• הודיעו כשבוע-שבועיים מראש לחברות התקשורת, האינטרנט והטלוויזיה על המעבר הצפוי, כך שיוכלו לקבוע לכם התקנה וחיבור בסמוך למעבר.

• פתחו חשבון על שמכם באחת מחברות הגז בישראל לדירה החדשה.

• בדקו היכן נמצאת המרפאה הקרובה לביתכם מבעוד מועד.

• מסרו הודעה לבנקים ולחברת האשראי על שינוי הכתובת – הימנעו מזיופים שעלולים לקרות.

• מסרו הודעה על שינוי הכתובת לחברות הביטוח השונות הנותנות לכם שירות (ביטוח רכב, ביטוח דירה, קרנות פנסיה).

*** המדריך נכתב על ידי אתר הובלות לכל הארץ, שבו תוכלו להשוות מחירי הובלה לפני מעבר הדירה. לחצו כאן השוואת מחירי הובלה

  • עוד באותו נושא:
  • מעבר דירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully