וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להיפטר מהחשק לפחמימות?

מאמר אורח

28.10.2014 / 23:19

במשאל שנערך בקרב סלבריטאיות התברר כי הן חוטאות באכילת ממתקים בעיקר בשעות הערב. אז הן יצאו למסע ארוך והרחיקו עד ארצות הברית כדי למצוא פתרונות. הנטורופתית תום אמסל מסבירה על השיטה שהצליחה

אישה מחזיקה את הבטן. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

גם אתם מביטים במגזינים אופנתיים ורואים את הסלבריטאיות בישראליות רזות וחטובות? כמונו – גם אתן מביטות בעמודי הרכילות, בתכניות הטלוויזיה וכולן נראות לכן בריאות, מוצקות וחיוניות? מתברר שזה ממש לא במקרה. הסלבריטאיות הישראליות גייסו לעזרתן מהלך חדשני שמטפל בבעיה הבסיסית. רובן גילו שמה שגורם להן להעלות משקל זה הרעב הבלתי פוסק לפחמימות – לחם, פסטה, עוגיות, פיצה וכל הקמח הלבן. בנוסף – במשאל שנערך התברר כי כל סלבריטאית חוטאת באכילת ממתקים (בעיקר שוקולד) בשעות הערב.

עם הנתונים האלה – התחילו הנשים המפורסמות בישראל לחפש פתרונות. המסע הארוך כלל את כל קבוצות התמיכה לדיאטות השונות, פגישות עם דיאטנים, רישום לקבוצות ספורט, מנוי לחדר הכושר ורכישת ציוד ספורט יקר. כל הפתרונות הללו אכן סייעו אבל רק לטווח קצר. מקץ חודשיים-שלושה, ההרגלים הישנים ניצחו כרגיל.

תוך כדי בדיקת הפתרונות המוצעים בשוק, הרחיקו חלק מהמעוניינות לרזות, עד לארה"ב ושם התגלתה מדבקת הדיאטה – SLIM PATCH מדובר במדבקה קטנה הנצמדת לעור החשוף. תוך ימים בודדים מצמצמת המדבקה את הרצון שלנו לאכול מאכלים אסורים. הטכניקה בה פועלת המדבקה – שיטת הספיגה התת עורית, מוכרת מתחומי מדע: שיכוך כאבים, תמיכה הורמונאלית.

לפרטים נוספים - http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

תום אמסל, נטורופתית מומחית שמתנסה במוצר מסבירה: "כבר אחרי שלושה ימים נפטרתי מהחשק לאכול מתוקים ובצקים. הקפדתי להשתמש 90 יום רצופים, על פי ההנחיות, ואני פשוט בנאדם אחר. לא עשיתי ספורט, אכלתי שלוש פעמים ביום כמויות רגילות, פשוט החשק לקינוחים וללחם עבר. המדבקה מבוססת חומר טבעי הנספג בעור ללא מעבר בדרכי העיכול. לכן זה עדיף על פני שימוש בכדורים ולא מכביד על הגוף מבחינת מינונים של חומר. החומר הטבעי מסייע לחילוף חומרים מואץ".

מה יש בחומר זה?

"שני חומרים טבעיים הממריצים, מזרימים אנרגיה ומשפרים את זרימת הדף בגוף. החומר מבוסס על פרי דרום אמריקני – גוארנה. החומר השני מבוסס אצות שמסייע לאזן את חילוף החומרים".

כיצד משתמשים?

"מגיל 7 כל אחד יכול להשתמש למעט מי שסובל מבעיות רפואיות הדורשות ייעוץ רופא. נשים בהיריון ומשתמשי תרופת "אלטרוקסין" - בעיה בבלוטת התריס – לא מורשים להשתמש במדבקת slim patch. בכל אריזה קיימות 30 מדבקות ומשתמשים באחת מדי יום. המדבקה היא בגודל פלסטר וכך גם משתמשים בה. יחד עם המדבקה מגיעות המלצות לתזונה תומכת. אסור להרעיב את עצמנו".

לפרטים נוספים - http://www.slimpatch.co.il/?source=walla

  • עוד באותו נושא:
  • הרזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully