וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להגדיל את הסיכוי לזכות בלוטו?

מאמר אורח

3.11.2014 / 1:25

בזמן שכולנו ממלאים טפסי לוטו ומתפללים שגורלנו ישתנה, יש אנשים שממש עושים מזה כסף. הם מתארגנים בקבוצות גדולות המתמחות בנושא, ממלאים טפסים במשותף ומקבלים צ'קים בדואר לעתים קרובות. איך הם עושים את זה?

כדורי הגרלת לוטו. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

אם היינו מספרים לכם שיש אנשים בארץ שמקבלים בדואר, ובאופן די קבוע צ'ק מהלוטו, הייתם מאמינים? גם אנחנו התקשינו להאמין, אבל מדובר במציאות ממשית. הם פשוט לא שולחים לוטו כמונו מתוך תקווה עיוורת שחיינו עומדים להשתנות כלכלית בגלל טופס אחד. בישראל קיימים אנשים המתארגנים כדי לשלוח את הטפסים בצורה מעודכנת, משופרת וקבוצתית. תארו לכם 500 שותפים, שמתארגנים לשליחת לוטו משותפת. חברי הקבוצה מתואמים לחלוקת הזכיות לפי מפתח הוגן: טופס זוכה מקנה לבעליו חצי מהזכייה ושאר הקבוצה מתחלקת ב-40 אחוז. חברת "שווה שווה" שייסד מגן בית"ר ירושלים בעבר, שמוליק לוי , גובה 10 אחוז תמורת ארגון והפקת המיזם.

אם נחפש את הערך מזל ב"ויקיפדיה" נגלה שמזל הוא כינוי למאורעות המתרחשים באופן אקראי, מבלי שלאדם תהיה שליטה על התרחשותו. אבל בלוטו, ממש כמו בכדורגל, המזל הולך עם הטובים, או יותר נכון עם המקצוענים. איך אפשר להגדיל את הסיכוי שלנו לזכות בלוטו אם ממילא אנו שולחים טפסים? התשובה הטבעית היא: צריך לשלוח יותר טפסים ולהשקיע יותר כסף... יש מי שנחשבים למתוחכמים יותר ושלוחים באופן קבוע טופס משותף עם חבר. צעד זה כשלעצמו כבר מכפיל את הסיכוי פי שניים. למעשה ממש באותו סכום שאנו משקיעים, הסיכוי מוכפל. במקרה של זכיה, נחלק אותה בשתיים. אבל מה יקרה עם לא נשלח טופס רק עם שותף אחד. מה יקרה עם נשלח טופס עם 100 שותפים? 500 שותפים? התחלתם להבין, זה פי 500 למפת הסיכויים שלנו. איפה נמצא 500 שותפים? איך נחלק את הכסף?

כאן נכנסת לתמונה חברת "שווה שווה" בהנהגת שמוליק לוי, בנו של מנהל בית"ר האגדי – אברהם לוי.

לוי: "ניהול הגרלה קבוצתית הוא תפקיד קשה וסבוך. יש כאן הרבה אלמנטים שצריך לפתור: רכישת כרטיסים, סימון, שליחה, בדיקת ואיסוף הזכייה, והכל תוך מעקב שוטף וניהול האנשים. הקמתי חברה שמארגנת משלוחי לוטו משותפים, בשיטה ייחודית. אנחנו בונים קבוצות של עד 500 משתתפים, כל אחד בוחר את מספרי המזל שלו. אנו שולחים את הטפסים עבור כולם בקביעות ומשתתפים בכל הגרלה. מי שהמספרים האישיים שלו זכו מקבל 50 אחוז מהפרס, 40 אחוז מתחלקים בין חברי הקבוצה ו-10 אחוז הולכים לחברה. רק להמחשה: אם הטופס שלי זכה ב-10 מיליון שקלים, אני מקבל 5 מיליון וכל אחד מ- 400 חברי הקבוצה מקבל כ-10 אלפים שקל. זו שיטה שגורפת רווחים אדירים. לשיא הגענו ב-2011 כשקבוצה זכתה ב-24 מיליון שקל בדאבל לוטו. הזוכה לקח 12 מיליון וכל חבר בקבוצה קיבל כ-35 אלף שקל. מי שירצה להשקיע סכום התחלתי של 69 שקלים בחודש, יוכל להצטרף - זה תלוי בסוג המנוי ובמספר ההגרלות. אפשר לעקוב אחרי הזכיות ומקבלים את הצ'קים בדואר".

- זכיות קטנות, של שלושה-ארבעה מספרים, יכניסו כסף?

שמוליק: "יש הרבה זכיות קטנות, זה מבטיח שכמעט בכל חודש זוכים משתתפי הקבוצה בסכום מסויים. ככלל, הרעיון הוא להתמיד באותם מספרים, אבל מי שרוצה לשנות יכול. נשמח לאפשר לכם לטעום מהחווייה. חפשו "שווה שווה", בגוגל".

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully