וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים ועצמאים

מאמר אורח

3.11.2014 / 12:18

רבים מאיתנו זקוקים לא פעם למקורות אשראי נוספים מלבד הבנקים הקיימים במדינת ישראל. בדיוק לשם כך קיימים ערוצי המימון החוץ בנקאיים. מומחי "אילון השקעות" מסבירים

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

כולנו נזקקים מדי פעם למקור מימון רציני, הן על מנת לשדרג את רמת החיים שלנו, להתקדם לדירה גדולה יותר, לפתוח עסק ואפילו להחליף מכונית. רובנו גם מכירים את הערוץ המקובל ביותר למקור מימון כזה - הבנק. אלא שלא תמיד אנו עומדים בדרישות אותם מעמידים הבנקים על מנת לקבל מימון, לא תמיד באפשרותנו לעבור את הליך הבירוקרטיה הארוך והמייגע, שלא פעם אף גורם להפסד עסקה ובזבוז זמן יקר. בדיוק לסיטואציות מעין אלו קיימים ערוצי המימון החוץ בנקאיים, דוגמת זה שמספקת חברת "אילון השקעות", המעניקה הלוואות לכל מטרה, ללא צורך בערבים או בטחונות.

ההלוואות ניתנות לשכירים, לעצמאים, לעובדי מדינה ולבעלים של חברות בע"מ, עם אפשרות להחזר בפריסה של עד 18 תשלומים. שכירים ועובדי מדינה יוכלו לקבל עד 20 אלף ש"ח ואילו עצמאים יזכו להלוואה של עד 50 אלף ¤ .

אפיק מימון נוסף הקיים ב"אילון השקעות" הינו הלוואות של עד 200 אלף ש"ח, בכפוף למשכון נכסים כגון דירות מגורים, חנויות, רכבים, שטחים, זכויות ציבוריות, ציוד הנדסי ועוד כאשר החדשות הטובות הן שניתן למשכן תמורת ההלוואה גם נכס שכבר ממושכן לטובת הבנק. הלוואות אלה יכולות להיות מוחזרות בפריסה של עד 60 תשלומים. ההלוואות ניתנות לכל מטרה, החל מהלוואה להקמת עסק, לקניית דירה, לרכישת מכוניות, זכויות ציבוריות ואפילו לצורך הגשמת חלום.

הלוואות לעצמאים: מדובר במגזר עסקי אשר מוצא עצמו פעמים רבות נאלץ להתמודד עם תרחישים כלכליים בלתי צפויים, המאלצים אותם לקחת החלטות כלכליות גורליות, לקיחת הלוואות היא אחת מהן, שכן לא פעם עסק אשר זקוק לתזרים מזומנים מיידי, עלול לקרוס במידה ולא יבצע זאת ב"אילון השקעות", למשל, הלוואות מסוג זה ניתנות לאחר שהעצמאי ובעל העסק הציגו בפני המלווה תוכנית עסקית מפורטת, המציגה את מטרת ההלוואות והתוכנית להחזר. הלוואות ניתנת בסכומים גדולים, מחולקת למספר רב של תשלומים ומאופיינית בתנאי החזר נוחים.

הלוואות לשכירים: בימים אלו שכירים רבים מוצאים את עצמם במצב כלכלי עגום, בו ההוצאות גדולות מההכנסות והם מתקשים לנהל חשבון בנק יציב, שלא לדבר על הגשמת רצונות וחלומות. כל שכיר העובד תקופה ארוכה ומחזיק בתיק של תלושי שכר רשאי להגיש בקשה להלוואה לשכירים אשר תיענה תוך 24 שעות.

באדיבות STG חברת קידום אתרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully