וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואי כלה, זו השמלה

מאמר אורח

9.11.2014 / 23:52

אחד משיאיו של חלום ליל הכלולות הוא כמובן שמלת הכלה. טלי תבל, מעצבת שמלות כלה וערב, מסמנת את נקודות המפתח בתהליך הארוך בדרך לבחירה המושלמת

שמלת כלה של טלי תבל. צחי וזאנה, מערכת וואלה! NEWS
צילום: צחי וזאנה/מערכת וואלה! NEWS, צחי וזאנה

היינו כבר בהרבה חתונות - בגנים פתוחים, באולמות מפוארים, בטקסים צנועים ואפילו במעמדים רשמיים ואזרחיים - מוטיב אחד מחבר בין כל החתונות אלה ותמיד יהיה שם והוא שמלת הכלה. יום הכלולות הוא יומה של הכלה, ושמלת הכלה, לאורך כל ההסטוריה, היתה ונשארה גולת הכותרת של הערב. היא נבחרת בקפדנות, מעידה על מי שבחר אותה ונותרת חרותה בזיכרון האורחים גם אחרי האירוע. טלי תבל, מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב, מכירה מקרוב את תהליך בחירת השמלה והתאמתה. בסטודיו שלה, בצפון דיזנגוף שבתל אביב, עברו הרבה כלות, והיא יודעת שעליה להיות לא רק מעצבת, אלא גם קצת פסיכולוגית, סטייליסטית, אחות גדולה ואפילו מאבחנת אישיות.

"אני יודעת כמה מתישה כל ההתנהלות שלפני החתונה", אומרת טלי, "בחירת האולם, הזמנת האורחים, כל ההחלטות שצריך לקבל, ואני רוצה שחווית בחירת השמלה תהפוך עבור הכלה לאחת ההנאות שבתהליך ההכנה לחתונה, ולא לעוד מטרד שצריך כבר לעבור אותו. חשוב לי שנדייק בבחירה של הגזרה, של הצבעים, שהאופי של הכלה והאישיות המיוחדת שלה יבוא לידי ביטוי בעיצוב השמלה שהיא תלבש ושתגרום לה להרגיש בערב הזה מיוחדת, שונה ושלמה עם עצמה ועם הבחירה שלה. ההיכרות שאני יוצרת עם מי שבאה לבחור שמלה היא חלק מהתהליך שאנחנו עוברות יחד, בדרך לבחירה הנכונה והמדוייקת של החלום. כלות שמגיעות אלי כבר ראו בוודאי הרבה שמלות, עברו על הרבה גזרות ודוגמאות והתפקיד שלי הוא לעשות סדר בבלבול הזה. לשם כך אני צריכה להכיר את האופי שלה, לשמוע על החלומות שלה, על הרצונות שלה, לדעת מי היא ולהכיר אותה מעבר ליחסים של מעצבת ולקוחה. האם היא עדינה וצנועה, האם היא חדשנית או נועזת וכל זה מעבר לאינפורמציה הבסיסית כמו היכן ייערך האירוע, בגן או באולם, מה אופי החתונה, אינטימית או עשירה באורחים, על כל אלה נדבר עוד לפני שניכנס לפרטים כמו צבע הבד או הגזרה".

טלי מודעת לחשיבות הגדולה של השירות האישי לכלות שבאות. "אני כמו ספר פתוח", היא אומרת, "אני גלויה עם הלקוחות, מדברת איתן על הכל, מסבירה את הגישה ואת תפיסת העולם שלי והן נותנות בי אמון. חלקן סומכות עלי אפילו בעיניים עצומות וככל שההיכרות בינינו מעמיקה והן נפתחות, הן מתירות לי לעצב עבורן את שמלת החלומות כפי שאני מוצאת לנכון וזה נדיר ולגמרי לא מובן מאליו. אני רואה בעיני רוחי את השמלה שאני יודעת שתתאים לכל אחת, אני גם מציירת אותה כפי שהיא מופיעה בדמיון שלי ומקבלת תגובות חיוביות. החיבור האישי הזה עם כל אחת, והקשר שאנחנו יוצרות, הוא אחד הפרמטרים החשובים שמסייע לנו להגיע ביחד לבחירה המושלמת".

ומה ההעדפות האישיות שלך לשמלה הקלאסית?

"אני מאוד אוהבת את הקו הנקי, הקלאסי, קו אצילי שיש בו עדינות ויופי, עם בדים שעשויים מהחומרים הכי איכותיים וטובים, כמו משי, כותנה ותחרה, מאיטליה או צרפת".

מה המחירים של השמלות הללו?

"שמלת כלה בעיצוב אישי יכולה לנוע בין שבעת אלפים לאחד-עשר אלף שקלים, להשכרה. מי שתרצה לרכוש את השמלה תשלם עוד כאלפיים שקלים".

"אני יודעת שההכנות לחתונה הן תמיד כאב ראש אחד גדול", אומרת טלי, "ותמיד אני נהנית לשמוע שבחירת השמלה היתה החלק המהנה ביותר עבור הכלות שעברו אצלי".

טלי תבל, מעצבת שמלות כלה וערב - www.talitevel.com

שמלת כלה של טלי תבל. צחי וזאנה, מערכת וואלה! NEWS
צילום: צחי וזאנה/מערכת וואלה! NEWS, צחי וזאנה
  • עוד באותו נושא:
  • שמלת כלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully