וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהלום שבכתר הנקיון - גם בחוץ וגם בפנים

מאמר אורח

15.11.2014 / 12:48

נמאס לכם לראות את הנוף דרך מסך של פיח, אבק וטיפות גשם מלוכלך? תומר שלום, מבעלי חברת "היהלום שבכתר", מציע להפקיד את האתגר בידיים מיומנות

אילוסטרציה - ניקוי חלונות. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

רבים מאיתנו מכירים את התחושה של עבודה במשרד גדול, בחברה רצינית, במגדל הייטק גבוה, שאחד היתרונות שלו הוא הנוף האורבני, עם תחושת מרחב גדולה, עם שקיעות אחר הצהריים יפהפיות, כאלה שמרחיבות את הלב ומגבירות את ההשראה בשעת העבודה. כולנו גם מכירים את התחושה המתסכלת, כאשר כל היופי הזה מוסתר מאחורי אבק, פיח עירוני, כתמי טיפות גשם וטל שהתייבשו ושאר מפגעים ואפילו חריוני ציפורים. כאשר לכל זה מתווספת גם סביבת עבודה לא נקיה, שמזכירה את הלחץ מליל העבודה של אתמול, זה אומר שהגיע הזמן להעסיק חברת נקיון, שתעשה פסח למבנה כולו, גם מבחוץ וגם מבפנים.

תומר שלום, הבעלים של חברת "היהלום שבכתר", מספר על היתרונות שבהעסקת חברה כזו, איך בוחרים בעלי מקצוע מנוסים ואחראיים ועל מה יש לתת דגש, לפני שמפקידים את הבניין בידיים זרות.
.
"הכי חשוב זה הנסיון והמוניטין של החברה", מסביר שלום, "הנסיון הזה אמור להיות גם בתחום האחזקה, גם באיכות הנקיון וגם בטיב השירות. ככל שהחברה גדולה ומנוסה יותר, ככה אתה בטוח שאתה בידיים טובות. חברה כזו צריכה להציג רשיונות עבודה כחוק של משרת התמ"ת, אישורים לעבודה בגבהים, לעבודה בסנפליג, כל הביטוחים הנדרשים וכמובן צוות עובדים מיומן ומנוסה. רצוי שהחברה תדע להתעסק בכל סוגי הנקיונות, גם בתוך המבנה וגם מחוצה לו, כדי שלא יהיה צורך לחלק את העבודה לכמה חברות שונות. זה יעיל וחסכוני יותר".

"כששוכרים שירותים של חברה כזו כדאי לוודא שיש להם מגוון של שיטות עבודה, במיוחד לנקיון חיצוני של הבניין. עבודה בגובה יכולה להתבצע באמצעות סנפלינג וגם בעזרת במות הרמה. סוגי הנקיון צריכים לכלול נקיון של קירות מסך, משטחי זכוכית ומשטחי החיפוי של המבנה. על הנקיונות להיות יסודיים. חברה טובה, בעיני, היא כזו שהעובדים שלה מנקים גם לא מה שתמיד נסגר עליו מראש והם מגדילים ראש כשהם נתקלים במקומות הדורשים ניקוי, גם אם לא הוסכם על כך".

- כמה זמן יכול לקחת ניקוי כזה?

"העובדים מקדישים לכך את כל היום, ממש מהבוקר עד הערב וכמובן שכל מקום הוא לגופו. נקיון משרדים הוא ברמה גבוהה ואיכותית, עם חומר אנושי אמין, מקצועי ומיומן. על ההבדל בין חברה אחת לאחרת אפשר ללמוד לאחר תקופה של נסיון, ואז ניתן להבחין בתדירות הנקיונות, בסטנדרט השירות הגבוה ובתקופה הממושכת יותר בה המקום נשאר נקי. חברה רצינית מפקחת אחר עובדיה, מקפידה לשמור על סטנדרט גבוה בנקיון המשרדים והתוצאות גורמות לשיפור מיידי של התחושה הכללית במרחבי העבודה".

- מה המומחיות שלכם?

"אחת ההתמחויות שלנו היא בנקיון של קירות מסך וזכוכית, בכל גובה ובכל סוגי החלונות. גם שיטות העבודה שלנו גמישות ומגוונות ומותאמות לכל אתר לגופו - גלישה בסנפליג, במות הרמה, נקיון בעזרת טלסקופים ומכונות שטיפה בשיטת האוסמוזה ההפוכה. רמת הביצוע היא ללא פשרות ותעיד על כך שביעות הרצון של הלקוחות. החברה מתאפיינת בתודעת שירות גבוהה, עמידה בלוחות זמנים, ביצוע ברמה הגבוהה ביותר, עד לשביעות רצון הלקוח. כל העבודה מתבצעת תחת שמירה והקפדה על סטנדרטים חמורים בתחומים כמו בטיחות, מקצועיות, חומרי הנקיון, וכמובן השימוש בציוד המתקדם והאיכותי ביותר".

- אתם עובדים גם עם לקוחות פרטיים? בתי מגורים?

"בהחלט. ניתן לספק שירותי נקיון גם ללקוחות פרטיים, שם עיקר הדרישה היא לניקוי חלונות חיצוני במבני מגורים גבוהים, אבל גם שירותי נקיון ואחזקה לשאר חלקי הבניין".

  • עוד באותו נושא:
  • נקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully