וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיסול פנים - זו לא מתיחה

מאמר אורח

19.11.2014 / 0:41

יש אלטרנטיבה לניתוחי מתיחת עור הפנים - "שיטת פיסול הפנים", שבטיפול אחד , ללא ניתוח פלסטי, מצעירה את עור הפנים, ללא חתכים או צלקות, ללא תקופת החלמה ומחזיקה כשנתיים

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

לניתוחי מתיחת הפנים קם לאחרונה מתחרה צעיר ונמרץ - פיסול פנים. הטכניקה הזו, שכבר זכתה לשם "הפנים החדשות של הרפואה האסתטית", עשתה השנה עליה מארצות הברית לישראל והיא כבר מיושמת בהצלחה במרפאות של "סאן קליניק". זוהי שיטה לא פולשנית להצערת עור הפנים, שמבוצעת בטיפול חד פעמי, ללא תקופת החלמה, ללא צלקות ללא סימנים ועם תוצאות שנראות באופן מיידי.

בשיטת פיסול הפנים מחדירים חוטים רפואיים זעירים אל מתחת לעור, לשכבה הפנימית שלו, רק באזורים שבהם העור רפוי, מקומט או נופל. לאחר מכן הרופא מותח את העור ומרים אותו, ולמעשה מפסל את הפנים ומחזיר להם מראה מתוח, צעיר וחיוני. הרופאים המומחים בשיטת זו יודעים כיצד למתוח את העור באמצעות החוט הזעיר בכיוונים שונים, ובכך ליצור מראה טבעי וצעיר לעור הפנים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

התוצאות בשיטה זו הן מיידיות - העור נמתח, הקמטים מיטשטשים והגוף מתחיל לייצר מחדש את החלבונים קולגן ואלסטין, האחראים בין היתר על מידת המוצקות של העור. תהליך זה של הצערת עור הפנים נמשך כשנתיים . במהלך השנה הראשונה החוטים התת-עוריים נמסים מאליהם. בהמשך ,גם בתקופה בה החוטים כבר אינם, מוסיף עור הפנים להתחדש והמראה החדש והצעיר נשמר לאורך זמן . כל זאת בטיפול אחד, ללא צורך בתקופת החלמה וללא חתכים או צלקות. החומר שממנו עשוי החוט החדשני נקרא Polydioxanone והוא משמש בהליכים מיקרוכירורגיים, כמו בניתוחי עיניים וגם בניתוחי לב לילדים.

מדובר, לפיכך, בטכניקה שהיא בטוחה וניתן בשיטה זו לטפל באותו הליך בכמה אזורים שונים בו זמנית, כמו קו הלסת, הצוואר, הלחיים, האזורים שסביב הפה, הגבות והעפעפיים. הטכניקה מתאימה גם לאזורים אחרים בגוף, כמו הזרועות פנימיות, הרמת ישבן ומקומות נוספים. לפני כל טיפול נעשה איבחון בהתאמה אישית ולעיתים, על מנת להשיג תוצאה מיטבית, ממליצים המומחים של במרפאה לבחון את שילוב הטיפול במיקרו חוט גם בטיפולים תומכים כמו בוטוקס והזרקת חומצות היאלורוניות.

  • עוד באותו נושא:
  • פנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully