וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הופכים את חנוכה לחגיגה ביתית, מפנקת ומושלמת?

ראובן גד, מאמר אורח

9.12.2014 / 22:45

הסטטיסטיקה מגלה לנו שמעל 95 אחוזים מהישראלים מדליקים נרות חנוכה, דתיים וחילוניים גם יחד. רובנו מאוד אוהבים את החג השמח והחמים הזה. איך נדאג שהחגיגה תהיה מושלמת וצבעונית?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרנד מגשי האירוח הוא המילה האחרונה בתחום הכיבוד וההגשה. משתמשים בחברות מסוג זה בכל אירוע חשוב, החל מאירועים פרטיים כמו חנוכת בית, ברית, או בר מצווה, ועד לאירוח עסקי: ישיבות צוות, ימי עיון והשקות. מגשי גורמה, המוכנים באותו יום, בידי שפים מקצועיים, בכשרות בד"צ, כולל אפשרות לתפריטים צמחוניים וטבעוניים . מתברר כי השירות ניתן במחירים נוחים. יצאנו לבדוק מה אפשר לבקש בתחום זה לקראת חג החנוכה. גילינו שיש שירותים של חברות קייטרינג ,המתמחות בתחום מגשי האירוח, ומציעות סופגניות מיוחדות של קונדיטורית אישית. סופגניות ממולאות ריבה של פעם, שוקולד בלגי, ממרח חלווה, ריבת חלב, אגוזי לוז.

הקונדיטורית המקצוענית אודט בנבנישתי מקייטרינג תמרים מספרת: "מגש חנוכה שמורכב בחברת קייטרינג, המתמחה בתכנון מגשי אירוח ,הוא הוא יפה ומרהיב. רצוי לתכנן ארוחת חג מקסימה שתכלול קישים, סלטים וקינוחים משגעים. יש אפשרות להתפנק על מגש לביבות בטטה ויטמין עם מטבל ציזיקי בצד. כיוון שהארוחה חלבית, הקינוחים הם ברמה עולמית. חומרי הגלם חייבים להיות משובחים ומיוחדים – מגש הסופגניות למשל יראה כמו נרות חנוכה, כל סופגנייה בצבע אחר, כשהיא נעשית בהארה אור ואהבה. יש אור גדול בחנוכה וזה משתקף במגש האירוח. אני ממליצה לתכנן ארוחת קישים וסלטים – ארוחה משפחתית להדלקת נרות משותפת במקום העבודה או בבית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך בוחרים שירות מתאים?

אודט: "חשוב לקבל המלצה ממומחה לפני שתבנה מגש אירוח. הכל יילקח בחשבון: מספר האורחים, העדפותיהם, כיום, ב-500 ש"ח ניתן לקבל מגשי אירוח מושלמים עד הבית".

ענף הקייטרינג שם דגש מיוחד באחרונה על תחום מגשי האירוח. מדובר במגשים מוכנים, עם כל סוגי האוכל והקינוחים, המספקים פתרונות אירוח למגוון רחב של אירועים, החל משמחות אישיות ועד לאירועים עסקיים.

ראובן גד, מקייטרינג "תמרים", מספר על אופנת האירוח החדשה. "זהו קונספט שבהקפדה על האיכות והטעם משדרג את האירוע. החווייה הופכת למעניינת, מרגשת ומפתיעה. מבחר הכיבוד על המגשים, הקפדה על איכות, שירות וטעם יהפכו אירוע רגיל לחווייה עצומה. התחושה היא שמדובר באירוח שהוא הרבה מעבר לסך המרכיבים שלו. השפע הקולינרי המגוון, הצבעוני, האסתטי והטעים של מגשים כמו טורטיות, פוקאצ'ות ומתוקים, מקפיץ בבת אחת את איכות האירוע, ומעניק לו גוון יוקרתי, מפנק ומעניין".

חווית מגשי האירוח מעלה את ערך האירוע ומחליפה את האירוח המסורתי של אולמות האירועים. גד: "שירותי קייטרינג מעוררים בדרך כלל אסוציאציה של מלצרים במגשים, המשרתים מאות אורחים, מגישים מנות, מביאים איתם את הסכו"ם, ומנהלים את האירוח כולו, אבל זה עבר מן העולם. כיום יש קייטרינג גורמה, במחירים נוחים ועם חשיבה חדשה. מדובר במגשים המונחים כמזנון שלם. האוכל מוכן זמן קצר קודם לכן ומגיע בטמפרטורה מתאימה. את האוכל מכינים שפים ברמה גבוהה, עם מיטב החומרים, ובהתאמה לתפריט חלבי צמחוני ואפילו טבעוני. הכל כשר ברמת הבד"צ. מגשי אירוח הם פתרון מצוין לאירוח של עד כמה עשרות אנשים, ברמה הגבוהה ביותר".

- כמה זמן מראש צריך להזמין שירות שכזה?

"התראה של שלושה ימים זה אידיאלי. אפשר להזמין גם באותו היום, בימים פחות לחוצים. מדובר בפתרון מצוין למי שלא מעוניין שהבית או המשרד יהיו מלאים במלצרים, אבל עדיין לא מוכן לוותר על אירוח עם תפריט גורמה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סופגניה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully