וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיוך טבעי ומדהים? זה אפשרי

מאמר אורח

22.12.2014 / 23:45

כשאין סבלנות לתהליך ארוך, כאשר הגיל אינו מתאים לפרויקט יישור שיניים – אם אתם לא רוצים לעשות כתרים על שיניים לא יפות, כי הן בריאות יחסית, ניתן לבחור בכיסוי אסתטי לשיניים

אילוסטרציה. ליבי, ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock, ליבי

כל רופא שיניים יודע: חיוך לא יפה פוגע בהצלחה ובביטחון העצמי. רופאי שיניים שומעים מלקוחותיהם פעמים רבות כי מצב השיניים שלהם משפיע על מערכות היחסים במקום העבודה ועל מצבם במישור הרומנטי.

רופאת השיניים סופיה רויזמן: "כשאדם מתבייש לחייך הוא גם שמח פחות. פעמים רבות חוויתי שלאחר טיפול גדול והפיכת החיוך ליפה, השתנה גורלו של אדם. תמיד קרה משהו חדש: הצלחה בעבודה, בחיים האישיים, האדם הפך מאושר יותר, אדם הופך למצליח כי התעלה על עצמו וניצח את הפחד שלו מרופא שיניים. זה קורה כמעט תמיד ואני תמיד שמחה בשמחתם ובהצלחתם של הפציינטים שלי. רבים מהם אני מכירה עוד מגיל בית ספר, מכירה את בני הזוג שלהם, ילדיהם והוריה. אין אושר גדול יותר לרופא שיניים מלראות חיוך יפה מתפשט על פניו של אדם שניסה תמיד להסתיר את חיוכו. זה דומה להבראה ממחלה קשה, לתיקון נשמה".

לדברי הרופאה - קיימים מספר סוגים של כיסויים אסתטיים לשיניים:

- כיסוי בעזרת חומרי קומפוזיט. במקרה זה שינוי החיוך מתבצע כמעט באופן מיידי. "בתוך שעתיים משתנים צבע וצורת השיניים ונסגרים הרווחים ביניהם. פעמים רבות אנחנו עושים זאת לכלות, להן צריך לתת פתרון מהר ויפה ויחסית לא יקר. כיסוי זה דורש תחזוקה אחת לשנה שנתיים".

- כיסוי אסתטי בעזרת למינה חרסינה - קליפות חרסינה שמודבקות לשיניים. החיוך המושלם שנוצר מחזיק בין עשר לחמש עשרה שנים. "זה מאוד יפה אך לא זול. בעזרת כיסוי אסתטי הן מחרסינה והן מקומפוזיציה ניתן לסגור רווחים בין השיניים, לתקן צורה לא נכונה ולשנות לחלוטין את צבע השיניים. אני מאוד רוצה לראות את קהל לקוחותיי יפים, מצליחים ומאושרים".

הכתבה מאת ד"ר סופיה רויזמן

  • עוד באותו נושא:
  • חיוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully