וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך דואגים שהכסף שלי יעבוד בשבילי?

מאמר אורח

11.2.2015 / 23:10

שוק הנדל"ן האמריקאי מתאושש מהשפל הגדול. מחירי הנכסים באזורים רבים, אינם ריאליים ומהווים הזדמנות גדולה. אז עכשיו אלפי ישראלים מנצלים את ההזדמנות שנוצרה להפקת רווחים

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

מה עושים בכספי החסכונות שלנו? שאלה זו מעסיקה רבים וטובים שמבינים שהבנק מקפיא את חסכונותינו, וששוק הנדל"ן בישראל מגרד את מחירי התקרה ואינו מהווה אופציה נאותה להשקעה. אלפי ישראלים מגלים בשנה האחרונה אפשרות קורצת מעבר לים. המתוחכמים שביניהם משתמשים ביועצים מקומיים ונחשבים ומתייעצים בהם כדי להבין: היכן להשקיע? איפה נקבל את התשואה הטובה ביותר? כיצד נקטין את הסיכון? מי יהיה הנציג שילווה אותנו בתהליך?

אפיק השקעה שמושך בחודשים אלה אלפי ישראלים, הוא אפיק הנדל"ן בארה"ב. מתברר, שלא כל כך מסובך ומסוכן להשקיע בנדל"ן מעבר לים, אם מוצאים את החברה או האדם המתאים... מי שמייצג אלפי ישראלים בארה"ב הוא עו"ד יובל זיו, איל נדל"ן אמריקני, שהחל את דרכו בשטח זה לפני שני עשורים כשרכש לעצמו, למען הוריו ובני משפחתו נדל"ן אמריקני. עו"ד יובל זיו, הוא הבעלים של חברת "פאסיפיק הולדינגס", שמשרתת בישראל משקיעים רבים ומפורסמים וביניהם: כוכבי בידור וטלוויזיה, אנשי עסקים, דמויות פיננסיות ורבים אחרים. זיו השקיע את העשורים האחרונים בהתמקצעות בשוק האמריקני ומציע למשקיעיו שותפות אמיתית ומעשית בנכס. לא רק שהוא מעניק להם 9 אחוזי ריבית שנתית על ההשקעה בערבות בנקאית, אלא הוא גם מנהל עבורם את הנכסים במטרה להיות שותף של המשקיעים בעת עליית מחירי הנכס שרכשו.

זיו התפרסם בתקשורת האמריקנית כאיש פיננסים ונדל"ן מקצוען שמזהה את המקומות הטובים ביותר להשקעה נדל"נית. לפי המחקרים והסקרים האחרונים, מומחים עולמים מנבאים ששוק הנדל"ן האמריקני הגיע למחירי השפל ועתיד לבצע בשנים הקרובות זינוק משמעותי כלפי מעלה. זיו משקיע בערים המציגות נכסים קרובים למוקדים כלכליים, מסחריים, תעשייתיים ופיננסיים, המספקים מקורות עבודה ויוצרים הגירה פנימית, (של אמריקאים), ושל זרים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

עו"ד זיו מסביר: "מדינות רצועת השמש כמו קליפורניה, אריזונה ונוודה במערב מהוות פוטנציאל עצום. במזרח אלו הן פלורידה, ג'ורג'יה ולואיזיאנה. מדובר במדינות שבהן המחירים נמצאים בנסיגה גדולה לעומת השער האמיתי. לכל ברור כי משקיע שיידע כיצד לקנות שם נכסים, יעשה עסקה נפלאה כי המחירים יבצעו תיקון חד בקרוב. כדאי עדיין להמתין ולראות איך יתפתחו הדברים במדינות צפוניות וקרות כמו אוהיו, דטרויט ובמידה מסויימת גם שיקגו, שם ספק אם מישהו יראה עליית ערך של הנדל"ן בעתיד הקרוב".

תצפית על קייפ קוד, מסצ'וסטס, ניו אינגלנד, ארצות הברית. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

איך מחליטים איפה להשקיע?

"אני נגד השקעה במרכזי ערים בכל מחיר. המחירים יקרים והתשואות נמוכות. ההזדמנויות מצויות בעיקר בפרברים וערי לוויין. זה דומה להשקעה בחולון או בת ים, מתוך ידיעה שהקרבה לתל אביב כבר תעשה את העבודה. תעשיית הסרטים המפותחת של לוס אנג'לס, למשל, היא אחד הביטחונות שהאזורים סביבה יעברו בשלום את המשבר. אני רואה איך אוכלוסייה מכל רחבי ארה"ב ומשאר העולם זורמת לשם ומשוכנע שהכל יצמח מחדש. אותו דבר קורה באטלנטה. זו עיר עצומה עם כלכלה עצומה שבה מחירי נדל"ן עדיין אטרקטיביים. אטלנטה היא עיר שאירחה אולימפיאדה, ובה מצוי המטה הראשי של חברת קוקה קולה העולמית. שם שוכנים גם משרדי סי.אן.אן, חברת התעופה דלתא, בסיסי צבא, ולאחרונה "מארוול אנטרטיימנט" בונה בדרום אטלנטה סטודיו ענק".

איזו תשואה אני יכול להשיג?

"האפשרויות רבות ומגוונות וכמובן תלויות בהשקעה, בנכס, במיקום ובמטרות שלך. בכל מקרה יש לבחור חברה המבטיחה תשואה גבוהה, הקרובה ל- 9 אחוזים בשנה.

כדאי לבחור בחברה המציגה בטחונות בנקאיים לעסקה כזו:

מהם מסלולי ההשקעה שאפשריים עבורי?

"מסלול ראשון הוא שלם וקח- הוא מתאים בעיקר ללקוחות האמריקאים שמעוניינים לקנות נכס, ולגור בו או לנהל אותו מקרוב. הוא יכול להתאים גם לישראלים שמעוניינים בהשקעה שמחירה יעלה בשנים הקרובות, והם מסוגלים לנהל אותה גם מרחוק. הבעיה במסלול כזה הוא שהמשקיע לא תמיד מודע לבעיות שהוא יכול להיתקל בהן כשהוא משכיר את הנכס. אפילו תל אביבי שקונה דירה להשקעה באילת לא שמח לטוס לשם בכל פעם שהדוד מתפוצץ או השטיח דורש החלפה".
"מסלול ב' הוא מסלול דומה ל-א' רק שאנחנו ננהל את הנכס, כחברת ניהול רגילה".

"המסלול האטרקטיבי מכולם, מסלול ה- CMA ייחודי למשקיעי חברת "פסיפיק הולדינגס". אנחנו מתחייבים למשקיע לתשואה שוטפת של 9 אחוזים בשנה, למשך ארבע השנים הראשונות. התשואה משולמת ב-12 צ'קים חודשיים מראש בכל שנה. אפשר לקבל ערבות בנקאית מבנק לאומי או בנק אוף-אמריקה (הבנק השני בגודלו בארה"ב). בתום ארבע שנים אנחנו נהנים ממחצית הרווח שהושג על השבחת הנכס. ככלל, הרוכש יכול למכור את הנכס שמחירו עלה, או לחתום על חוזה ניהול חדש לעוד 4 שנים. הוא גם יכול להישאר עם הנכס ללא ניהול, אבל בכל צורה - המשקיע נמצא בשליטה מלאה על ההשקעה".

מה זאת אומרת שאתם ואני שותפים לרווח מעליית שווי הנכס?

"במסלולי ההשקעה של 9% , "פסיפיק הולדינגס" תקבל 30% - 50% מעליית ערך הנכס. החלוקה הזאת טובה למשקיע כי הוא מבין שיש לנו אינטרס לדאוג להשבחת הנכס ולטיפול בו לאורך כל הדרך לטובת המשקיע. אלה שהשקיעו בשיטה זו בשנים האחרונות, ראו עליה של עד 50- 100% אחוזים בערך הנכסים".

ואיך מגיעים אליך?

"אני מתגורר בארצות הברית אבל מגיע לישראל פעמיים עד שלוש בשנה. בעוד שבועיים, ב-22.2 בפברואר, אתארח בכנס משקיעים בבית ציוני אמריקה במרכז תל אביב. מי שמעוניין לקבל הזדמנות לשמוע פרטים על השקעה נושאת ריבית גבוהה, מוזמן להתארח. המאמן הלאומי, אלון גל, כוכב סדרת הטלוויזיה "משפחה חורגת" שרכש נכס להשקעה, ירצה על עצמאות כלכלית, הכנסה פאסיבית והדרכים להגיע אליה. אני מרצה אודות מגמות בשוק הנדל"ן העולמי, סיכונים וסיכויים משפטיים ומסחריים בשוק הנדל"ן האמריקאי בהשוואה לישראל ואירופה".

אומרים שהסלבריטאים מקבלים ממך ליווי צמוד.

"אני גאה בכך שרוב המשקיעים שלנו הם משקיעים של כסף חכם, כגון המאמן אלון גל, אשת הטלוויזיה דפנה שחר, (בעצמה מגישה תכנית נדל"ן בערוץ 10) וכן מנהלי כספים בכירים, עו"ד רו"ח ואנשי עסקים מכל התחומים. אנשים אלה מזהים את הפוטנציאל שקיים עכשיו בשוק הנדל"ן האמריקאי, ומבצעים השקעות מדויקות שנושאות רווחים יפים".

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • כסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully