וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד מתמודדים עם מכת הפריצות לבתים?

זירת היועצים בשיתוף רוני מנעולים

5.3.2015 / 0:03

מקרי הפריצה לבתים הינם רבים ביותר, בעיקר בחודשי הקיץ. אז איך מוודאים שזה לא יקרה בבית שלנו?

כסף במנעול. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

לצערנו, מקרי הפריצה לבתים הינם רבים ביותר, בעיקר בחודשי הקיץ בהם אנשים נוטים לצאת מהבית יותר, ולכן, חשוב להגן על בני הבית ועל הבית. ניתן להגן על בני הבית ועל הרכוש הקיים בדרכים שונות. ראשית, מומלץ לשאול את עצמכם מתי החלפתם את מנעול הדלת שלכם לאחרונה? במידה וההחלפה התבצעה לפני זמן רב, מומלץ עבורכם להחליף מנעול. כיום ניתן לבחור בין מגוון מנעולים חדישים ובטיחותיים- הרבה יותר מבעבר. המנעולים הישנים, ללא המגנטים וללא הכרטיס עשויים אומנם להיות זולים אך לא מספיק בטוחים.

שנית, יש לוודא כי מפתחות הבית נמצאים אתכם תמיד ולהסביר לילדים שהמפתחות הללו חשובים ביותר וכי יש לשמור עליהם. שלישית, ניתן להוסיף מנעול עליון לדלת הבית, ניתן להתקין עינית דיגיטלית אשר מצלמת את האנשים אשר עוברים ליד הדלת, ניתן להתקין מנעול ביומטרי אשר קורא את מגע האצבע (ניתן גם להשתמש בקוד), ניתן להתקין אזעקה אשר תפחיד את הגנבים ועוד.

כמו כן, חשוב להקפיד שלא לטרוק את דלת הבית. בצורה זו היא עלולה להינעל כאשר המפתח נמצא בפנים ויש להקפיד שלא לשים את המפתחות בארון החשמל, מתחת לשטיח ,בעציץ וכו' וחשוב מאוד שלא לתת את צרור המפתחות לעובדים במהלך שטיפת המכונית, לא להשאיר את העגלה לבדה בסופר ולחשוב טוב לפני שאתם נותנים את המפתחות לשכנים שלכם. חשוב מאוד לזכור כי הגנבים של היום הינם מקצועיים יותר מהגנבים שהיו לפני עשור או שני עשורים והם מכירים את דרכי ההתנהלות של מרבית האנשים. על כללי ההתנהגות יהיה עליכם להקפיד. בצורה זו תוכלו למנוע מצבים לא נעימים.

חשיבותו של המנעולן

את כל השירותים הללו תוכלו לקבל ממנעולן מקצועי ומנוסה. מנעולן מקצועי אשר מחזיק בתעודת מנעולן מוסמך, עובד תחת אישור משטרת ישראל, מספק שירותים במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (כך שתוכלו לקבל שירות גם באמצע הלילה וגם בשעות הבוקר המוקדמות) וצבר וותק וניסיון נרחב, יוכל לסייע לכם לפתור כל בעיה ולהתמודד עם מכת הפריצות לבתים. חשוב מאוד לבחור במנעולן בעל וותק משום שמנעולן מנוסה אשר סיפק שירות למגוון לקוחות במצבים שונים יוכל לגלות תושייה ולפעול באופן יצירתי במידת הצורך (ובניגוד למה שרבים חושבים, מקצוע המנעולנות דורש חשיבה יצירתית). כמו כן, יש לפנות אל מנעולן אשר מספק שירות באזור המגורים שלכם. בצורה זו הוא יכיר את הרחובות ויוכל להגיע במהירות אל היעד.

שירותים נוספים שניתן לקבל מהמנעולן

מנעולן מקצועי יוכל לספק לכם שירותים נוספים, כמו למשל- התקנת דלתות, תיקון דלתות, ציפוי דלתות, תיקון דלת ממ"ד, תיקון צילינדרים, הוא יוכל לפרוץ לרכבים, לפרוץ לאופנועים, לפרוץ למשאיות, לפרוץ למוניות וכו', הוא יוכל לתקן מפתחות, לשכפל מפתחות, לפרוץ כל דלת אפשרית, לפרוץ כספות, להתקין כספות, להחליף מנעולים בעת מעבר לדירה חדשה, להחליף מנעול בעת מעבר לדירה שכורה, להגיע במהירות ולהחליף את כל הדלות והמנעולים לאחר פריצה ועוד.
מנעולן מקצועי ובעל ניסיון יאפשר לכם להיות רגועים ויעניק לכם ייעוץ מקיף בנוגע לאמצעי המיגון החדישים והאיכותיים ביותר בשוק. אם אתם מעוניינים לאתר מנעולן מקצועי אשר קיבל אישור ממשטרת ישראל, צבר ניסיון נרחב, משווק מגוון אביזרי מיגון מהחברות האיכותיות ביותר, זמין עבורכם במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, עובד בפריסה ארצית ומכיר את כל הרחובות (כך שהוא יוכל להגיע במהירות ולשחרר אתכם) ויודע כיצד לפעול בכל מצב ולהפעיל שיקול דעת ותושייה.

חברת רוני מנעולים תוכל להעניק לכם מגוון שירותים, ביניהם: כיוון דלתות, התקנת כספות, פריצת דלתות, החלפת צילינדרים, פריצת כל סוגי הרכבים, שכפול מפתחות, תיקון מפתחות, התקנת מחזיר דלת, מכירת כספות, התקנת כספות, התקנת סוגר דלת ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • פריצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully