וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דברים שצריך לדעת לפני שקונים טבעת אירוסין

זירת היועצים בשיתוף שפר יהלומים

6.3.2015 / 0:05

מתכנן הצעת נישואין בלתי נשכחת? למעצבים של שפר יהלומים יש כמה טיפים בשבילך לבחירת הטבעת שתגרום לאהובתך להתרגש עד דמעות

חדשות בדקה. מערכת וואלה!
ShutterStock/מערכת וואלה!

בין אם תכננתם לכרוע ברך על שפת הים, באמצע המסעדה האהובה עליכם, במרום הר גבוה, מתחת לכתובת אש או בסלון הביתי: הרגע הזה, שבו היא תפתח את הקופסה ועיניה ינצצו, ייחרט בזיכרונכם לעד. ייתכן שעבור חלקכם, הגברים, זו הפעם הראשונה שאתם מתמודדים לבדכם עם רכישה של תכשיט רב ערך, שיהלום את טעמה וחלומה של אהבת חייכם ויתנוסס על אצבעה בגאון. איך עושים את זה נכון? למעצבים של SCHEFFER DIAMONDS יש כמה טיפים בשבילכם לבחירת טבעת אירוסין כדי שאת ההצעה הזו היא לא תשכח.

1. תחשוב עליה: או במילים אחרות: נסה לקרוא את מחשבותיה ולדמיין על איזו טבעת היא חולמת. מבחינתן של נשים רבות, טבעות האירוסין היא התכשיט המשמעותי ביותר שאותו הן עתידות לענוד יום-יום, ובהמשך לצד טבעת הנישואין עצמה, מה שהופך את הבחירה שלכם למשמעותית ביותר.

מלחיץ? זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. נקודת המוצא היא קודם כל לחשוב עליה, על ההעדפות שלה, על מה היא אוהבת, על האופן שבו היא מתלבשת, על הרמזים שאולי זרקה לך. הטבעת שתבחר עבורה צריכה לשקף את טעמה האישי .

2. עיצוב קלאסי או מיוחד: אתה מכיר אותה: האם הסגנון האישי שלה קלאסי ועל-זמני, או שהיא מעדיפה פריטים ייחודיים ויוצאי דופן? בשפר יהלומים קולקציה מרהיבה של טבעות אירוסין משובצות יהלום בסגנונות קלאסיים שישתלבו בתיאום מושלם עם כל בגד, תכשיט או אביזר אופנה אחר ללא קשר לאופנות מתחלפות, לצד טבעות בעיצוביים מקוריים בעלי אמירה אישית.

3. זהב לבן או צהוב: תציץ בתיבת התכשיטים שלה: האם רובם מזהב צהוב? לבן? ואולי פלטינה? בחירת צבע התכשיט, ובמקרה הזה הטבעת, משקפת טעם אישי, לכן שים לב אילו תכשיטים היא מעדיפה לענוד על עצמה באופן קבוע ובהתאם לכך בחר את צבע הטבעת.

4. שיבוץ גבוה או נמוך: גם פה מדובר בעניין של טעם והאפשרויות אינסופיות, שכן, בכל טבעת אירוסין היהלום המרכזי משובץ בגובה אחר ושקוע בזהב במידה משתנה. הכלל שינחה אותך מתבסס על נטייתן של נשים לא להוריד את טבעת האירוסין בפעילויות השוטפות: אם אהובתך מרבה לעסוק בעבודת כפיים, מומלץ לבחור עבורה טבעת עם יהלום שקוע שלא יפריע לה בהתנהלות היומיומית, כיוון שהטבעת צריכה להיות נוחה ולא מורגשת.

5. התאמת התכשיט למבנה הגוף: למעט מקרים יוצאי דופן, זהו כלל נאמן שילווה אותך בבחירה נכונה של טבעת אירוסין עבור אהובתך: לנשים קטנות ורזות בדרך כלל יתאימו טבעות עדינות שלא ייראו מגושמות וכבדות על אצבען, ואילו לנשים גבוהות ואו מלאות יתאימו טבעות גדולות יותר שלהן נוכחות רבה יותר.

6. אין שני יהלומים זהים: כפי שבת זוגך אינה דומה לאף אשה אחרת, כך אין יהלום אחד שזהה לאחר. לכל יהלום מאפיינים בעלי אופי מסוים, לכן חשוב לבחון את היהלום בהגדלה X10 טרם הקנייה כדי לוודא שאין בו פגם כהה ומרכזי אשר יפגע ביופיו ובערכו.

7. האהבה בפרטים הקטנים: מעבר לדירוג המוכר של רמת הצבע והניקיון, קיימים פרמטרים חשובים שרצוי שתיקח בחשבון: רמת החיתוך, פלורסנטיות וצלילות היהלום. למשל, על אף דירוג ניקיון שעשוי להיות גבוה, יהלום שאינו צלול ייראה לא יפה. ובשבילה הרי תרצה את היפה ביותר.

8. ביחד: מומלץ להימנע מלקנות יהלום בנפרד מהתכשיט שכן יהלום עלול להישבר במהלך השיבוץ, ורכישתו בנפרד תשאיר אתכם ללא כתובת לפתרון בעיות. קניית תכשיט מוגמר מבטיחה בית וכתובת אחת לשירות ולבקשות מיוחדות כמו החלפות ותיקוני מידות.

9. אתה לא חייב לשבור תוכנית חיסכון: פערי התיווך בתעשיית היהלומים גדולים. אם תרכוש טבעת אירוסין ישירות מהמקור, מחברה שמייצרת תכשיטי יהלומים בבורסה ליהלומים, תעלה את סיכוייך לחסוך כסף רב בהשוואה לרכישה בחנויות התכשיטים הרגילות.

10. תעודה: עוד לפני תעודת הנישואין, חשוב שברכישת יהלום במשקל 0.40 קראט ומעלה תתעקש על קבלת תעודה גמולוגית ממכון מוכר כמו GIA, EGL, HRD, IGI.

הכתבה באדיבות שפר יהלומים

  • עוד באותו נושא:
  • אירוסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully