וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציבור האמריקני רוכש דירות ב-200 אלף שקל

זירת היועצים בשיתוף פסיפיק הולדינגס

21.3.2015 / 0:24

משרד המסחר האמריקאי פרסם נתון שמוכיח כי הכלכלה האמריקנית בנסיקה. סקר חדש מצביע על אמון וביטחון שנותנים הצרכנים האמריקאים בשוק הנדל"ן המקומי. האמריקנים מנצלים מחירי נדל"ן נמוכים ורוכשים דירות במחירים של 60-100 אלף דולר לדירה

בוסטון, מסצ'וסטס, ניו אינגלנד, ארצות הברית. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

בזמן שבישראל ממשיכים לרחף סימני שאלה גדולים סביב תחום הנדל"ן, ממשיך שוק הנדל"ן בארה"ב לנסוק. בעוד אצלנו המחירים כבר נוגעים בשמיים ויהיה קשה להרוויח מנדל"ן שיירכש בימים אלה, בארה"ב המצב שונה. משקיעים מקומיים וזרים, ביניהם ישראלים, רוכשים נכסים בארה"ב, והופכים את החלום לנכס משלהם למציאות. יובל זיו הוא עורך דין ואיש נדל"ן מקצוען שמחזיק מאות יחידות דיור במיאמי ובאטלנטה.

זיו משדך בעשור האחרון בין משקיעים ישראלים לפרוייקטים מעניינים בארה"ב. אנשי עסקים רבים וסלבריטאים כמו דפנה שחר ואלון גל רכשו אצלו דירות בכמה מאות אלפי שקלים והכפילו את תשואתם. עו"ד זיו, מנכ"ל חברת "פסיפיק הולדינגס", המשווקת נכסים בארה"ב: "מספר המשקיעים שרוכשים נכס בארה"ב עצום. הישראלים הבינו את גודל ההזדמנות והאפשרות להכפיל רווחים וליצור תשואות חלומיות מבחינת השכרה. שיטת ה CMA, שהמצאנו – מעלה עשרות ישראלים מדי חודש על רכבת הנדל"ן האמריקאי.

לפרטים נוספים לחץ

מפרסום של איגוד סוכני הנדל"ן בארה"ב (NAR) עולה, כי היקף החוזים למכירת בתים קיימים בארה"ב גדל החודש ב-3.3%, והגיע לשיא של 11 חודשים. כשתחזית הכלכלנים היתה לעלייה מתונה של 0.5% ביולי. המספרים מוכיחים: ארה"ב היא המקום הטוב ביותר בעולם להשקעות נדל"ן כרגע".
שר האוצר האמריקאי, ג'ייקוב לו, אמר: "המשק האמריקאי מתאושש היטב. רמת הפעילות הכלכלית היום גבוהה ממה שהיתה לפני פרוץ המשבר הכלכלי, והנתונים האחרונים מצביעים על גידול בהשקעות. אמריקה ממשיכה להיות המקום הכי טוב להשקעות".

בימים אלה פורסמו נתונים, לפיהם קצב מכירת הבתים יד שניה בארה"ב עלה גם החודש והעמיד את קצב מכירת הבתים יד שניה על רמה שנתית משוקללת של 4.89 מליון בתים לשנה, נתון שהפתיע לטובה אפילו את הכלכלנים האמריקאים. משקיעים זרים מבינים את גודל ההזדמנות וממהרים לרכוש נדל"ן מניב בארה"ב, במחירים של 60.000 דולרים ומעלה.

עו"ד זיו: "זה מצחיק להגיד אבל כל ישראלי שיש לו 200 אלף ש"ח ששוכבים בבנק, בתכנית חיסכון או פק"מ ולא מרוויחים כלום, יכול לרכוש דירה בארה"ב, שתירשם בטאבו האמריקאי על שמו. הוא יקבל עבור הנכס לאחר רכישתו תשואה קבועה ונאה של 9 אחוזים זאת לעומת אחוז לשנה בבנק".

לפרטים נוספים לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully