וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה טיפים חשובים למציאת עבודה בהייטק

זירת היועצים בשיתוף CPS JOBS

24.3.2015 / 23:41

וורקוהוליק, אדם שעובד בלילה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

מציאת עבודה בהייטק יכולה להיות עסק מסובך. על מנת לעזור, ריכזנו עבורכם 4 טיפים נבחרים מתוך מאמרים שונים שכתבנו ב-CPS JOBS. כל אחד מהם בוחן לעומק נקודה שבעזרתה יהיה לכם קל יותר למצוא את תפקיד חלומותיכם בהייטק הישראלי.

טעויות נפוצות בקורות החיים – בבדיקה שערכנו גילינו שיש 12 טעויות מרכזיות במסמך קורות החיים שלכם שיכולות למנוע מכם להתקבל לעבודה:

טעויות כתיב, ניקוד ופיסוק. תרגום מילולי לקורות חיים באנגלית. קורות חיים כלליים שאינם ממוקדים ישירות למשרה אליה אתם שולחים. בעיות בעריכה עם פסקאות עמוסות מדי. השמטת מילות מפתח מתחום העיסוק שלכם. שימוש בשפה גבוה מדי. הכנסת תוכן לא רלוונטי לקורות החיים. חשיפת פרטים סודיים. סידור קורות החיים בסדר א-כרונולוגי. הוספת שקרים וחריגה מעמוד אחד של קורות החיים. כל אלו יכולים לפגוע בסיכוי שלכם לקבל את העבודה.

רושם ראשוני - הסופר אנדרו קרומי אמר פעם "הרושם הראשוני הוא האמת, כל מה שבא אחריו הוא תירוץ של הזיכרון". תוכלו להשאיר רושם ראשוני מעולה בעזרת הטיפים הבאים: התלבשו בהתאם לקוד הלבוש במקום העבודה שאתם מתראיינים בו, לא צעקני מדי ובצורה המכבדת את המעמד. התאמנו על פיץ' המכירה האישי שלכם. אל תשכחו לכלול מילות מפתח מהז'רגון המקצועי. הגיעו רעננים לראיון העבודה אך אל תגזימו בבישום ותבקשו כוס מים שתהיה אתכם לאורך כל הריאיון.

חברת השמה יכולה לעזור לך למצוא עבודה בהייטק - בשונה משליחת קורות חיים למשרה בודדת, כשאתם מגישים מועמדות בעזרת חברת השמה אתם שולחים את קורות החיים שלכם למאות משרות פתוחות (חלק מהן דיסקרטיות ולא מפורסמות בשום מקום אחר). מאחר ושירות חברות ההשמה הוא בחינם (התשלום הוא של החברה המגייסת) חברת ההשמה עובדת בשבילכם ללא עלות, כשגרירה אשר תקדם אתכם ותעשה ככל שביכולתה למצוא לכם עבודה עם התנאים הטובים ביותר. בעזרת הקשרים המעולים עם חברות בתעשיית ההייטק, חברת השמה יכולה לסייע לכם למצוא את ההזדמנויות המתאימות ביותר בדיסקרטיות מוחלטת.
איך מתמודדים עם השאלות הקשות בראיון עבודה? השאלות בראיון עבודה נחלקות ל 3 קטגוריות: שאלות מקצועיות, שאלות התנהגותיות ושאלות אישיות. אתם יכולים להתכונן לכל אחת מסוגי שאלות אלו.

בנוסף נגלה לכם סוד: רוב המראיינים הם לא מקוריים ושואלים את אותן שאלות נפוצות, הכינו את התשובה הטובה ביותר מראש והתאמנו עליה מול המראה או עם חבר.

שאלות נפוצות:

● "איפה אתה רואה את עצמך מבחינת קריירה בעוד שנתיים?"
● "למה אתה רוצה דווקא את התפקיד הזה?"
● "תאר מקרה של קונפליקט שהיה לך בעבודה. ואיך התמודדת איתו?"
● "למה אתה עוזב את עבודתך הנוכחית, או למה עזבת תפקידים קודמים?"
● "למה לקחת דווקא אותך לתפקיד?"
● "מה המנהל שלך היה אומר עליך?"
● "תוכל לספר על תכונה שלילית שלך?"
● "האם אתה מעדיף לעבוד לבד או בצוות?"
● "מה אתה יודע עלינו?"
● "מה ציפיות השכר שלך?"

לעשרות טיפים ומאמרים נוספים שיגדילו את סיכוייכם להתקבל לעבודה בהייטק היכנסו למאגר המידע של CPS JOBS, בהצלחה.

  • עוד באותו נושא:
  • עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully