וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילות בצפון הארץ - טיולי משפחות בצפון

זירת היועצים בשיתוף אתר וילה וילה

12.4.2015 / 23:57

נסיעה משפחתית לצפון היא הזדמנות לבלות יחד עם בני המשפחה באתרים השונים ולשלב גם טיולים רגליים באזור. אפשר למצוא מבחר של וילות בצפון המתאימות כפתרון לינה למשפחה עם ילדים ומציעות מתקנים רבים וגם וחדרים נוחים. אם אתם משפחה עם ילדים ואתם מזמינים וילה בצפון, הנה רעיון לכמה טיולי משפחות שיוכלו להתאים לכם:

1. טיול בהר אביתר ובנחל חצור – אל הטיול הזה אפשר לצאת בכל עונה. אם אתם מזמינים וילה בצפון הארץ, תוכלו לשלב אותו במהלך החופשה שלכם. הטיול הוא בדרגת קושי קלה עד בינונית ואורך המסלול שלו נע בין 3.5 ק"מ ל – 5 ק"מ. מסלול הטיול מתחיל בבית הקברות של מושב דלתון ומסתיים באזור מערת אלמה. אם יש לכם רכב 4X4 תוכלו להמשיך משם למסלול נסיעה נוסף המיועד לרכבים מסוג זה. מסלול הטיול כולל ביקור בהר אביתר, הנמצא בחלקו המזרחי של הגליל העליון ומציע תצפית מקסימה. בדרך אפשר ליהנות מחורשות של עצים, מכרמי ענבים וגם מנופים מקסימים. גולת הכותרת היא מערת עלמה, המתאימה לביקור בין החודשים אפריל עד אוקטובר.

2. הירדן ההררי – לצד לא מעט וילות בצפון תמצאו באזור גם מבחר של מסלולי טיול למשפחות, כמו מסלול הטיול בירדן ההררי. מסלול זה הינו בדרגת קושי קלה עד בינונית. אפשר לבחור במסלול הקצר, שאורכו כ – 1.5 ק"מ או במסלול הבינוני שאורכו כ – 5 ק"מ. המסלול מתחיל בסמוך למצודה שליד גשר בנות יעקב. במהלך הדרך עוברים דרך טחנת רוח, וגם דרך גשר כפר הנשיא למי שבוחר במסלול הארוך יותר. אפשר לשלב במסלול זה גם נסיעה בג'יפים, או הליכה על שביל הנסיעה שלהם. מסלול טיול זה מתאים בכל עונה וכמובן גם למשפחות עם ילדים, שרוצות לחוות את הטבע ואת האזור כולו דרך הרגליים.

3. מג'רסה – אם אתם מחפשים מסלול הליכה קל שיכול להתאים למשפחות עם ילדים, מסלול זה נחשב לקל מאד ואורכו כ – 1 ק"מ בלבד. המסלול מתחיל בחניון רשות הטבע והגנים שנמצאת לא רחוק ממעלה גמלא. המסלול כולל הליכה בתוך המים שמגיעים כמעט עד הברכיים ולכן נהדר לימים קיציים וחמים. מי שרוצה יכול לבחור במסלול היבש שאיננו כולל הליכה בתוך המים או לחזור אל הרכב. חשוב לדעת שמדובר בשמורת טבע שאיננה פתוחה לאורך כל שעות היום. השמורה נפתחת למבקרים בשעה 8 בבוקר ונסגרת בשעה 16 בחודשי החורף או בשעה 17 בחודשי הקיץ.

חשוב לזכור

אם אתם מזמינים וילה בצפון ורוצים לשלב גם טיול רגלי, חשוב שתבדקו מה צפויים להיות תנאי מזג האוויר לפני היציאה לדרך. בנוסף, במידה ומדובר בקיץ, הימנעו מטיולים רגליים בימים חמים מאד וכשאתם יוצאים לדרך אל תשכחו להצטייד בכמות מספיקה של מים, בכובע וגם בקרם הגנה מפני השמש.

  • עוד באותו נושא:
  • וילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully