וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלכלה האמריקנית מתחזקת ומייצרת הזדמנות רווחית לישראלים

זירת היועצים בשיתוף פסיפיק הולדינגס

15.4.2015 / 19:23

התחזית המאקרו כלכלית החדשה שפורסמה הבוקר קובעת: ארה"ב תמשיך להוביל את כלכלת העולם. הבוקר פורסמה התחזית המאקרו - כלכלית של משרד חקלאות האמריקאי לעוד 15 שנה. על פי התחזית, ב-2030 ארצות הברית תהיה הכלכלה הגדולה ביותר בעולם מבחינת התוצר השנתי

כיכר הטיימס סקוואר. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

כלכלת ארה"ב ממשיכה להתחזק. על פי פרסום מאקרו כלכלי הבוקר, ב-2015 ובעתיד הקרוב תתרחש קפיצת מדרגה בכמה מהשווקים המתפתחים. לעומת זאת אין אופטימיות לגבי חלק מהשווקים האירופיים. ארצות הברית תמשיך להוביל, מבלי שאחד מהשווקים יערער את מיקומה ואיתנותה. לפי ההערכה, שנמסרת בתחזית זו, ארה"ב תוביל ב-2030 את הכלכלה העולמית עם תמ"ג שנתי של 24.8 טריליון דולרים, לעומת ההיקף היום, שעומד על 16.8 טריליון דולרים, ותהווה 20% מכלכלת העולם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

כבר לפני שלושה חודשים, בינואר 2015, העריך הכלכלן בוב דול מ-Nuveen, כי קצב הצמיחה בארה"ב ב-2015 יעקוף את זה של סין - לראשונה מזה 9 שנים. "אנחנו חושבים ששיעור הצמיחה בארה"ב יעקוף השנה את זה של השווקים המתעוררים בפעם הראשונה מאז שנת 1999", טען אז דול. עכשיו כבר ברור: כל המקדים להשקיע בארה"ב – ייטיב לעשות. אפיק ההשקעה המשתלם ביותר לדעת מומחים הוא אפיק הנדל"ן. השקעה בנדל"ן מניב בארה"ב הוכיחה את עצמה בשנתיים החולפות כהשקעה הנבונה והטובה ביותר. דיוויד רובינשטיין מולטי-מיליונר ואחר ממייסדי קרן ה-private equity קרלייל: "ארה"ב היא המקום הכי טוב להשקעה כיום בעולם, בהפרש גדול, אנשי העסקים צריכים להשקיע יותר בארה"ב". המגמה רק הולכת ומתחזקת. ערך הנדל"ן עולה, הדולר מתחזק, המשקיעים נוהרים.

גם בישראל, מזהים מאות אנשי עסקים את הפוטנציאל הגלום בשוק הנדל"ן האמריקני. חברות בולטות בישראל מייצרות בתקופה האחרונה 9 אחוזי תשואה שנתית למשקיעים. בין החברות בולטת "פסיפיק הולדינגס" המחזיקה נציגות מקומית ואמריקנית. עו"ד יובל זיו, העומד בראש החברה, חי במיאמי ומציג הזדמנויות קורצות שכבר שכנעו סלב'ס רבים ביניהם: דפנה שחר, אלון גל ואחרים.

המשקיעים של פסיפיק הולדינגס" רכשו נכסים מניבים, שנרשמו בטאבו על שמם, וזוכים לתשואה קבועה וגבוהה וניהול מקצועי של חברת "פסיפיק הולדינגס".

עו"ד זיו: " הישראלים חוגגים בתשואות חלומיות בגלל המצב הכלכלי המשתפר בארה"ב והניהול המקצועי של חברה שפועלת גם בישראל. מודל ה CMA הייחודי, שפותח ע"י החברה מסייע להשקעות נדל"ן חכמות בחו"ל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully