וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה שהאמריקנים מרוויחים 9 אחוז לשנה מנדל"ן?

זירת היועצים בשיתוף פסיפיק הולדינגס

29.4.2015 / 17:05

איך נוצר מצב שאנו רוכשים דירה ומשכירים אותה עבור 3 אחוזי תשואה שנתית בלבד? למה האמריקנים רוכשים דירה בחמישית המחיר ומרווחים פי שלוש תשואה?

גורדי שחקים. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

רבים מאיתנו משכירים את הדירה שרכשו או שרוצים לקנות דירה להשקעה. הנתונים המתפרסמים מדי חודש בעיתונות הכלכלית מוכיחים כי ביכולתנו להרוויח כשלושה אחוזים בממוצע לשנה מהשכרת דירה. תורידו מזה את התיקונים, חודשים בהם הנכס יעמוד ריק וללא שוכר, דמי תיווך והוצאות שונות ותיווכחו לדעת, מה שרבים כבר יודעים, זו השקעה רעה.
בארה"ב לעומת זאת, על פי דו"ח משרד המסחר האמריקאי המקומיים נותנים אמון בשוק הנדל"ן המקומי. האמריקנים מנצלים מחירי נדל"ן נמוכים ורוכשים דירות במחירים של 60-100 אלף דולר לדירה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

משקיעים מקומיים וזרים, ביניהם ישראלים, רוכשים נכסים בארה"ב, ומספרים על השגת תשואה שנתית מדהימה בת 9 אחוזים. יובל זיו הוא עורך דין ואיש נדל"ן מקצוען שמחזיק מאות יחידות דיור במיאמי ובאטלנטה. זיו משדך בעשור האחרון בין משקיעים ישראלים לפרוייקטים מעניינים בארה"ב. אנשי עסקים רבים וסלברטאים כמו דפנה שחר ואלון גל רכשו אצלו דירות בכמה מאות אלפי שקלים. עו"ד זיו, מנכ"ל חברת "פסיפיק הולדינגס", המשווקת נכסים בארה"ב: "מאות ישראלים מכפילים רווחים ומייצרים תשואות חלומיות בהשקעה נמוכה של כמה מאות אלפי שקלים ואפילו פחות.

שיטת ה -CMA, שהמצאנו – מעלה עשרות ישראלים מדי חודש על רכבת הנדל"ן האמריקאי. מפרסום של איגוד סוכני הנדל"ן בארה"ב (NAR) עולה, כי היקף החוזים למכירת בתים קיימים בארה"ב גדל החודש ב-3.3%, והגיע לשיא של 11 חודשים. כשתחזית הכלכלנים היתה לעלייה מתונה של 0.5% ביולי".

בימים אלה פורסמו נתונים, לפיהם קצב מכירת הבתים יד שניה בארה"ב עלה גם החודש והעמיד את קצב מכירת הבתים יד שניה על רמה שנתית משוקללת של 4.89 מליון בתים לשנה, נתון שהפתיע לטובה אפילו את הכלכלנים האמריקאים. משקיעים זרים מבינים את גודל ההזדמנות וממהרים לרכוש נדל"ן מניב בארה"ב, במחירים של 60.000 דולרים ומעלה.

עו"ד זיו: "זה מצחיק להגיד אבל כל ישראלי שיש לו 200 אלף ש"ח ששוכבים בבנק, בתכנית חיסכון או פק"מ ולא מרוויחים כלום, יכול לרכוש דירה בארה"ב, שתירשם בטאבו האמריקאי על שמו. הוא יקבל עבור הנכס לאחר רכישתו תשואה קבועה ונאה של 9 אחוזים!!! זאת לעומת אחוז לשנה בבנק".

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully