וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד לבחור וילה עם בריכה – טיפים לנופש המתחיל

זירת היועצים בשיתוף villa4me

14.5.2015 / 0:24

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

החלטתם לצאת לנופש של כמה ימים לאחר לא מעט התלבטויות? אתם תוהים כיצד לבחור את הוילה ומה חשוב לבדוק רגע לפני שמזמינים אותה? אם כן, הנה כמה טיפים, המתאימים בעיקר לנופש המתחיל, שמעולם לא ביצע הזמנה כזו בעבר, או מתקשה בבחירה:

1. הגדרת הצורך – לפני שאתם מתחילים בחיפושים, חשוב תחילה שתגדירו את הצרכים השונים שלכם, בכל הקשור לחופשה. ישנן לא מעט וילות עם בריכה להשכרה בארץ, המתאימות לחופשה של כמה ימים. חלקן מתאימות בעיקר למשפחות או קבוצות של כמה נופשים, וחלקן לזוגות המעוניינים בנופש רומנטי מפנק. כדי להתמקד בחיפוש ולעשות זאת נכון, החליטו מה חשוב לכם, על מה אתם לא מוכנים להתפשר או לוותר ובאילו תנאים אתם מעוניינים.

2. באיזו עונה אתם יוצאים לנופש – מדובר בפרמטר חשוב שגם אליו כדאי להתייחס. בין אם אתם יוצאים לנופש במהלך הקיץ, בין אם בתקופת החגים ובין אם בחורף, לכל עונה יש את הקסם המיוחד שלה. אם אתם מתכננים לצאת לחופשה של כמה ימים בקיץ, כדאי לכם לחפש וילות עם בריכה להשכרה ליד מקורות מים, בהם תוכלו לעצור לטבילה מקררת ונעימה. זו יכולה להיות וילה עם בריכה להשכרה ליד הכנרת, וילה בטבריה או ביישובים הסמוכים לה או וילה בגליל המערבי, ביישוב לא רחוק מהים. אם אתם מתכננים לצאת לנופש בחורף, חפשו וילה מפנקת וחמימה, וילה שתוכלו לבלות בה בימים קרים וגשומים.

3. מה התקציב שלכם – זהו פרט חשוב מאד שיש לקחת בחשבון במסגרת חיפוש וילה מתאימה. טווח המחירים של מקומות הלינה כיום הוא רחב מאד. מחיר מקום הלינה נקבע בהתאם לפרמטרים שונים, הקשורים למיקומו, לגודל שלו, למתקנים שבו ולמידת הביקוש לו. החליטו מראש מהו התקציב שלכם וקחו בחשבון את כל ההוצאות הנלוות לחופשה (לרבות דלק, אוכל, כניסה לאתרים וכדומה). רק לאחר שהגדרתם את התקציב שלכם תוכלו להתמקד בחיפוש ולנסות לאתר וילה עם בריכה להשכרה המוצעת במחיר המתאים לכם.

4. זה הזמן להיעזר בחברים – במידה ומעולם לא הזמנתם וילה עם בריכה ואתם מתלבטים כיצד עושים זאת נכון, ובכלל, באיזו וילה כדאי לבחור, זה הזמן להיעזר בחברים. פנו אל החברים הקרובים שיצאו בעבר לחופשה ובחרו בפתרון לינה מסוג כזה ובקשו מהם המלצות לוילות מתאימות. במקביל, גם בקשו מהם טיפים לבחירה נכונה מניסיונם ולתכנון חכם של החופשה.

5. אל תחכו לרגע האחרון – לא משנה לאיזה יעד בארץ אתם נוסעים: לצפון, למרכז או לדרום הארץ, אל תחכו לרגע האחרון והזמינו את מקום הלינה שבחרתם מראש. הדבר נכון בעיקר אם אתם מתכננים לצאת לחופשה שלכם במהלך חודשי הקיץ, הנחשבים לשיא עונת התיירות, או בתקופת החגים, כמו ראש השנה, סוכות ופסח.

  • עוד באותו נושא:
  • וילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully