וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא פינוק לעשירים בלבד: כך תבצעו פינוי דירה מקצועי

זירת היועצים בשיתוף שי גולד, קבלן פינוי דירות

24.5.2015 / 22:28

זוג במעבר דירה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

אומרים שכל סוף הוא התחלה חדשה, בסך הכל זה די נכון, אבל מה עושים עם השאריות של העבר?

איך מתמודדים עם חפצים ופריטי ריהוט ישנים בשטח הדירה או המשרד?

שירות פינוי דירה החל כ"פינוק לעשירים" הפך בסביבת החיים הדינאמית שלנו לכורח מציאות טוען שי גולד, קבלן פינוי "היצע שירותי הפינוי כולל קשת רחבה של סוגי פינוי דירה או משרד החל מפינוי חפצים ופרטי ריהוט ישנים מהשטח, דרך פינוי מחסנים וחצרות ועד לטיפול ברגישות מיוחדת באגרנות כפייתית".

רבים מניחים שפינוי דירה יכול להתבצע לבד. אז למה להשתמש בשירות בתשלום? "בהנחה ומדובר בקומת קרקע ואתה בעלים של מכונית גדולה עם מעט ציוד והמון סבלנות אתה בהחלט צודק ואין סיבה לשלם לפינוי מקצועי" מחייך שי גולד ומוסיף "אך מה לגבי פינוי דירות גג ודירות בקומות גבוהות בהם יש צורך בשירותי פינוי המסתייעים במנופי זרוע ומנגנוני הרמה אחרים לצורך פינוי חפצים וריהוט מדירות גג ודירות הממוקמות בקומות גבוהות או פינוי של חפצים כבדי משקל?".

מי בעצם נזקק לשירותים שלכם?

כמעט כולם משתמשים בשירות שלנו או בדומים לו מסביר שי, אלו יכולים להיות סטודנטים שעוזבים את הדירה הראשונה שלהם או זוג שעם לידת תינוק חדש הופכים למשפחה וזקוקים לדירה מרווחת יותר, זו יכולה להיות חברה שגדלה ועוברת למשרד חדש, כל שוכר דירה מכיר את הסעיפים הקטנים האלה שדורשים להשיב את הדירה צבועה ונקייה, כגוף מקצועי המלווה מאות הליכי פינוי מדי שנה, אנו מבינים ששירות הפינוי וההובלה הם רק חלק אחד בתוך מכלול שכולל שירותי ניקיון יסודי, סיוד, פירוק והרכבה ואפילו הדברה.

לפני קצת פחות משנה כשהמצב הבטחוני היה רעוע במיוחד וצוק איתן נתן אותותיו במרכז לא פחות מהדרום מצאנו את עצמנו עובדים מסביב לשעון בפינוי מקלטים והפיכתם למקום שראוי לשהות בו, זה מדהים כמה אנחנו לא מודעים לכמות החפצים שמצטברים בסביבת המחייה שלנו, אנחנו מפנים בממוצע טון של חפצים מכל דירה, החל בספרים ורהיטים וכלה בחפצים שלטענת בעליהם "אין להם לב" לזרוק.

אז איך בוחרים חברה לפינוי דירה?

קודם כל המלצות, הסתמכו על חברים שכבר השתמשו בחברה דומה. הקפידו לוודא כי חברת הפינוי מבוטחת ומבטחת את התכולה של הדירה שלכם. השוו מחירים, ואם המחיר נראה לכם נמוך מדי התרחקו זה פתח להתמקחויות והתחמקויות. סכמו בכתב את כמות העובדים ואת היקף העבודה. הגדירו מחיר מראש וחריגות מוסכמות. חפשו מידע על החברה באינטרנט והכי חשוב, תסמכו על הבטן שלכם – יום פינוי דירה הוא יום מלא בלחצים ומלווה במתח רב, חשוב שהצוות שמלווה אתכם בתהליך יהיה צוות שישרה עליכם נועם ולא יוסיף לתחושות שמלוות את היום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully