וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשכור או לרכוש מקרן? הנה לכם כמה דברים שאסור לפספס

זירת היועצים בשיתוף שרון רייכטר

26.5.2015 / 0:04

יש לכם אירוע בר/ת מצווה. המשפחה כולה יושבת בסלון. מחכים לסרט שיוקרן על הקיר והנה זה בא, הסרט מתחיל אבל אף אחד לא רואה כלום. כנראה שהמקרן שברשותכם לא מתאים לצרכים שלכם. המקרן עובד אבל אתם לא שומעים כלום? אכן המקרן רק מוציא תמונה. לא סאונד.

אז הנה הכללים כדי שלא תופתעו:

- ישנו סוג מקרן העובד על מנורת לדים מה שמכונה "מקרן לד" מקרן מכזה מתאים אך ורק למקומות חשוכים בלבד ללא טיפת אור ומתאים בעיקר לקולנוע ביתי בחדר סגור היתרון הגדול של "מקרן לד" זה אורך חיים פי 3 ממקרן מנורה רגילה

– סוג המקרן השני הוא בטכנולוגיית DLP זוהי הטכנולוגיה הנפוצה ביותר כיום ויתרונה הגדול הוא באיכות צבעים מרשימה. כמו כן הנורה של מקרנים מסוג זה הרבה יותר חזקה מנורת לד.

- מקרן בטכנולוגיית LCD זהו המקרן שהנורה בו הכי חזקה אך הצבעים קצת פחות איכותיים (לא משמעותי מדי).

- יש עוצמת הארה לכל מקרן, ככל שעוצמתו גדולה יותר תוכלו לראות על מסך גדול יותר חד יותר וגם בתנאי הקרנה קשים יותר, לדוגמא במקום חשוך לגמרי ניתן להשתמש במקרן בעוצמה של 2000 לומנס, אך אם יש טיפה אור תצטרכו מקרן לפחות של 3000 לומנס. במקומות שיש הרבה תאורה או במסעדה מרובת חלונות תצטרכו להשתמש במקרן של 3500 לומנס לפחות.

- חשוב תמיד לדעת במקום שיש קרני שמש, אי אפשר בשום מקרן לראות. הקרנה חייבת להיות במקום מוצל אם קצת החשכה אחרת לא תוכלו לראות בכלל. אחד מהדברים החשובים תזכרו תמיד הקרנה זה לא סאונד, ולכן כשאתם רוצים לעשות מצגת עם מוזיקה. צריך שיהיה לכם רמקול שמספיק לכמות האנשים שנמצאים באירוע.

הכתבה באדיבות שרון רייכטר המתמחה בהשכרה ומכירת מקרנים וציוד הגברה

  • עוד באותו נושא:
  • מקרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully