וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זכויות רפואיות שמורות לכולנו?

זירת היועצים בשיתוף אבנר הייזלר

17.6.2015 / 21:56

זכויות רפואיות הן לא המלצה, הן המחויבות של מוסדות המדינה כלפיכם. פנו כמה דקות וקראו את הכתבה, כי ידע לא פעם הופך את החיים ליותר טובים. אבנר הייזלר, מנכ"ל התקווה זכויות רפואיות, מסביר

אילוסטרציה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

לצערנו לא מעט אנשים חווים במהלך חייהם התמודדות עם מחלה או פציעה המשבשת או אורחות חייהם ופוגעת בתיפקודם השוטף. אולם, על אף שכיחותם של מצבים אלה, מעט מאיתנו מודעים לשלל ההטבות להן אנו זכאים בשל מצבינו החדש.

בעיתות מצוקה מעין אלו רב האנשים לא יודעים למי עליהם לפנות על מנת לממש את הזכויות המגיעות להם לפי חוק, לחליקנו אף אין את היכולתת לצלוח את מכשולי הבירוקרטיה הרבים והמייגעים.

על מנת לקבל את מרב הזכויות הרפואיות המגיעות לכל אחד ואחת מאיתנו כתוצאה מפציעה או מחלה יש צורך בהיכרות מעמיקה עם כל הגופים הרלוונטיים ובקיאות בשלל החוקים והתקנות אשר מגדירים את תנאי הזכאות.

בחברת "תקווה – מרכז הכוונה וסיוע לזכויות בע"מ", המתמחה בתחום מימוש זכויות מהביטוח הלאומי, מחברות הביטוח ומגופים נוספים מסבירים: "מי מאיתנו לא משלם מדי חודש ובמהלך כל ביטוח לאומי, חלקינו אף משלמים סכומים גבוהים יותר בעבור גם ביטוחים פרטיים, וזאת מתוך רצון ותקווה להבטיח את עתידנו ולדעת כי בשעה בה נזדקק לסיוע ולעזרה, יהיה מי שידאג, יעזור ויאפשר לנו להמשיך ולחיות חיים ראויים ונורמטיביים. אולם במציאות, הדברים לא תמיד מתנהלים כך ולא פעם מתגלים קשיים רבים ומיותרים. מכיוון שאנו מבינים שלא כולם מודעים לזכויות המגיעות להם בהתאם לחוק ובפניהם אלה המודעים ניצבת דרך פתלתלה ומייגעת, העמדנו בפני הפונים אלינו, צוות מיומן ומקצועי המורכב מרואי חשבון, יועצי מס, ממוחים מביטוח לאומי ומבעלי ידע מקיף בתחום ההנחות וההטבות המגיעות לגם. צוות שיכול ויודע להתמודד עם מכשולי הבירוקרטיה ויסייע לקבל את מלוא הזכויות וההטבות המגיעים לכם.

רבים המצבים בהם נזקק אדם למימוש זכויותיו הרפואיות ונמנה רק כמה מהם:

תאונות עבודה

נתוני הסטטיסטיקה, כפי שנמסרו על ידי משרד התמ"ת, מלמדים כי בכל יום מתרחשות כמאה שישים וארבע תאונות וכשישים אלף אנשים בשנה, בממוצע, נפגעים בתאונות עבודה ומאבדים את יכולתם להמשיך ולעבוד, לעתים לצמיתות. הביטוח הלאומי או חברת ביטוח פרטית הם הגופים העיקריים המעניקים פיצוי כספי לנפגעי תאונות עבודה. ללא ליווי מקצועי אתם עלולים לגלות שאין לכם מספיק ידע וכלים כדי לממש את הזכויות המגיעות לכם לפי החוק.

נכות

אם אתם סובלים מנכות, החוק מאשר לכם זכויות והטבות רבות. לא כל הנכים ובעלי המוגבלויות מודעים לזכויות המגיעות להן ולא כל ההטבות מתקבלות באופן אוטומאטי. פעמים רבות עליכם להגיש תביעה מיוחדת לביטוח הלאומי או לכל גוף אחר כדי לקבל את המגיע לכם על פי החוק. חברת "תקווה – מרכז הכוונה וסיוע לזכויות בע"מ" רכשה ידע וניסיון רב שנים בתחום. צרו קשר, אולי גם לכם מגיעות זכויות שאינכם מודעים להן? צרו קשר, צוות החברה המיומן ישמח לחלוק גם אתכם את הניסיון ואת הידע הרב.

ביטוח לאומי

המוסד לביטוח לאומי הוא הגוף האחראי למימוש זכויות חברתיות במדינת ישראל. באמצעות הקצבאות שאותן משלם הביטוח הלאומי לזכאים הוא מבטיח אמצעי מחייה וקיום לכל מי שאינו מצליח להתקיים בשל סיבות רבות כמו מחלות, תאונות עבודה, נכות ועוד. לא כל אחד מכיר את כל הזכויות וההטבות המגיעות לו בהתאם לחוק ולא כל אחד יודע את הדרך איך לממש את הזכויות. אם גם אתם סובלים מפגיעות או מחלות, אולי גם לכם מגיעות זכויות רבות? אל תגידו לא ידענו, צרו קשר עם "תקווה- מרכז הכוונה וסיוע לזכויות בע"מ" אל תהססו, אני ממתינים לפנייתכם, שמחים לעזור.

"וודאי שבמצב עניינים תקין כל אחד ואחת מאיתנו, במקרה של פציעה או מחלה, היו מקבלים מיד את שהובטח להם ועליו שלמו כל חייהם, אולם במצב העניינים הקיים לא פעם אנשים שמוותרים על הכוונה, יעוץ ועזרה עשויים למצוא עצמם נותרים לבדם במערכה, כשהזכויות וההטבות המגיעות להם לפי חוק, לא יתממשו לעולם." מסכם הייזלר.

לכו והתייעצו ובשום אופן אל תוותרו על זכויות אשר עשויות להפוך את חייכם לקלים יותר, דאגו לקבל את כל מה שמגיע לכם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • רופא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully