וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לפנות את הדירה מבלי להתרושש?

זירת היועצים בשיתוף pickuptruck

1.7.2015 / 0:24

עוברים דירה? היום כבר לא צריך להכין את חשבון הבנק להוצאות גבוהות על הובלה פשוטה

זוג במעבר דירה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

כל מי שנזקק בעבר לשירותי הובלה בישראל מכיר היטב את הבעיה: אתם מתקשרים לעשרות חברות וכל אחת זורקת מחיר שונה. לפעמים הסיבה היא חודשי הקיץ הבוערים ולעיתים מספר הקומות, מורכבות ומשקל הפריטים, מחיר שבדיוק השתנה, או פשוט מנהל שקם על צד שמאל. מהצד השני עומד כמובן בעל הבית עם תאריך הפינוי, מה שמן הסתם מגביר את הלחץ ובסופו של דבר מביא להתפשרות על עסקה לא ברורה וגם די יקרה. האם זו מציאות מחויבת בישראל של ימינו? מסתבר שלא.

אופציה חדשה בתחום ההובלות

ישנה אפשרות שלא רבים מכירים, אך היא בהחלט קיימת. מדובר בשירות הקרוי משאית עם נהג וכשמו כן הוא – אתם קובעים את המועד והזמן המדויק בו יגיע לביתכם נהג עם משאית חדשה, מעמיסים עליה את החפצים וממשיכים איתה למקום הפריקה. מה ההבדל? שבמקרה זה המחיר קבוע לחלוטין עבור כל אדם, ענוה בשנה, קומה או כל עניין אחר המשמש כתירוץ להקפצת עלויות. יתרה מכך, הגורם היחיד שמשפיע על המחיר הוא הזמן, וכאן הזמן נתון בידיכם.

להעביר את השליטה אליכם

במקרים רבים תלוי הלקוח בחסדיה של חברת ההובלות, שאנשיה הם המקצוענים והם שקובעים עד כמה מורכבת העבודה וכיצד היא תבוצע. לעומת זאת, שירות משאית עם נהג מחזיר את השליטה לידיים שלכם – אתם לא רק קובעים אילו פריטים ברצונכם להעמיס, אלא יכולים לחסוך כסף על ידי התארגנות עצמאית. למשל, תוכלו להזמין את השירות לשעה מסוימת, לארוז מראש את הפריטים, לארגן חבר או אח שיעזור לכם להוריד אותם לרחוב, ולהעמיס אותם על המשאית מייד כשהיא מגיעה. היכן החיסכון? בעובדה שהזמן עליו אתם משלמים מתחיל להימנות רק מרגע שהמשאית מגיעה אליכם, ומסתיים ברגע שיורד ממנה הפריט האחרון. לכן מומלץ לדאוג גם לפריקה מהירה, ואגב אם אין לכם רכב פרטי תוכלו להצטרף לנסיעה עם המשאית.

מה עוד חשוב לדעת?

קודם כל, שבאמת מדובר במחירים סבירים, כך שגם הובלה מתל אביב למודיעין ובוודאי בתוך העיר עצמה לא תצריך אתכם לעבוד שעות נוספות בחודש הקרוב. שנית, שניתן בהחלט לגמור את הסיפור בהובלה אחת בלבד. רק כדי לסבר את האוזן, אפשר להכניס לנסיעה אחת מיטה, מזרון, ספה 2*3, שולחן אוכל ו-4 כיסאות, שולחן כתיבה וכיסא משרדי, שידה גדולה, שידה קטנה, ארון מפורק, עשרה ארגזים, מכונת כביסה, ומקרר בנפח 200 עד 400 ליטרים.

מה שטוב לכם

כמו בכל תחום, גם לפני שבוחרים חברת הובלות רגילה או במשאית עם נהג כדי לבצע סקר שוק, ולו כדי לדעת שאתם באמת חותכים בהוצאות. מעבר לכך, אם אתם הרעיון של הובלה עצמאית וחסכונית נשמע לכם טוב, הרי שיש לכם אופציה מצוינת, פשוטה וזולה להעברת הדירה.

הכתבה באדיבות ‫Pickuptruck משאית להובלה

  • עוד באותו נושא:
  • דירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully