וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להוציא את המירב מטיפולי ספא?

זירת היועצים בשיתוף אמרלד ספא

1.7.2015 / 23:08

כולנו אוהבים להגיע אל הספא, בין אם כמתנת יום הולדת, טיפול רומנטי או לצורך טיפוח אישי. ואולם, האם אתם יודעים כיצד למצות את הפוטנציאל שלהם?

ספא. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

טיפולי ספא מאפשרים לנו לעצור ולהירגע, לנשום עמוק וליהנות ממגע נעים ומפנק התורם להפגת מתחים, לטיפוח עור הגוף והפנים ובכלל לשיפור איכות החיים. על מנת שתוכלו להפיק כמה שיותר מהטיפול חשוב להבין מהי מטרתו, איזה סוג של עיסוי תעדיפו, וגם כיצד לסיימו באופן הנכון והבריא ביותר .

טיפולי ספא – מדוע?

ראשית, חשוב להבין שעיסויי ספא לא נועדו לספק מזור לכאבי שרירים. אמנם, הם בהחלט יעניקו לכם תחושת הקלה עקב שיפור זרימת הדם בשרירים ובכלל הגוף, אך לא לשם כך הולכים לספא. לטיפולים אלו מומלץ להגיע בשביל הגוף והנפש כאחד, כדי להתנקות מלחצי היומיום, לזכות בשעת חסד של רוגע ופינוק, ולהתחבר אל עצמכם. ראוי לציין כי כאבי שרירים נובעים לרוב מפעילות יומיומית לא נכונה, או מחוסר בפעילות גופנית, ולכן הקפדה על אורח חיים בריא ומאוזן יכולה לסייע בפתרונם. לעומת זאת, את טיפולי הספא השאירו למען ההנאה, הפינוק והכיף שבמגע המקצועי, בין אם לבד, בזוג או בחברותא.

איזה טיפול אני רוצה?

מכון ספא איכותי ומקצועי יציע לכם מגוון טיפולים, כשלכל שיטת טיפול יש את סוג המגע וחומרי העזר הייחודיים לה. הבחירה בטיפול שמתאימה לכם תלויה בייעודו וגם בצורת המגע המועדפת. כך לדוגמא, אם אתם רוצים חוויה רכה, נעימה ומפנקת במיוחד, הרי שעיסוי עם שמנים כגון שוודי או איורוודי יכול להיות הדבר הטוב ביותר בשבילכם. מאידך, אם אתם מעוניינים בטיפול נמרץ יותר שישחרר את מתחי הגוף הנצברים, כדאי לכם לבחור בעיסוי רקמות עמוק. מעבר לכך, בספא תוכלו להתמקד בטיפולי פנים מסוגים שונים, כמו טיפול קלאסי מלא, טיפול לעור רגיש, ליפטינג או טיפול לאקנה. לכן, על מנת שתצאו כמה שיותר מסופקים מהספא, עדיף שתדעו מראש מהו סוג הטיפול המועדף עליכם. אם אינכם מבינים את ההבדלים הסבירו לצוות הספא את צרכיכם ובעלי המקצוע כבר יידעו להתאים לכם את הטיפול הנכון.

סיום נכון - חשוב במיוחד בימות הקיץ

לאחר שנהנים מעיסוי שמן מפנק נותרת על העור שכבה שרבים אוהבים להשאירה.חשוב להבין כי שכבת השמן אינה חיונית להמשך, מכיוון שמרביתו כבר נספג ומזין את הגוף במהלך הטיפול עצמו. כמו כן, בייחוד בימי הקיץ מומלץ לשטוף את הגוף, ולאחר ייבושו למרוח עליו תכשיר הגנה שימנע את חשיפת העור לשמש הקופחת. בנוסף, מריחת כמות נדיבה של קרם הגנה הינה קריטית כאשר מדובר בטיפולי עור הפנים, בהיותם דקים ורגישים יותר מעור הגוף וחשופים לפגעי פיגמנטציה. לכן, לאחר טיפול פנים מומלץ גם להרכיב משקפיים ולחבוש כובע. מעבר לכך, בעונת הקיץ חשוב כעיקרון להימנע ככל הניתן מלחשוף את העור לשמש, ולהרבות בשתיית מים.

הכתבה מאת: אמרלד ספא

  • עוד באותו נושא:
  • ספא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully