וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש בשוק הדיאטות הישראלי צובר מעריצים

זירת היועצים בשיתוף דיאטת 360

5.7.2015 / 23:17

דיאטה חדשה לרוב מרזה אותנו מהר. הבעיה: קשה לשמור על משקל תקין לאורך זמן. הכירו את הטרנד הישראלי החדש

דיאטה. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

כל אחד מאיתנו יצא בחייו ל"מסע הרזייה" ולאחר שהשתכנענו שתהליך הדיאטה שבחרנו הוא הנכון והמתאים ביותר עבורנו ואם הצלחנו לסתום את הפה ולמלא כמו ילדים ממושמעים אחר כל ההוראות, הפלא קרה והמשקל העודף נעלם כלא היה ואנו הפכנו לאנשים הרזים והחתיכים שחלמנו להיות. אבל לא עבר זמן רב והקילוגרמים שהצלחנו לסלק חזרו כאילו לא עזבו מעולם ואפילו הביאו עימם "חברים חדשים" שהתמקמו להם בנחת ובשלווה באזורים שונים בגופנו.

למה קשה לשמור על המשקל?

העובדה שרוב האנשים מצליחם לרזות אך מתקשים בשמירה על המשקל החדש מאד הטרידה את חברת נטורל ביוטק המשווקת הרשמית של סדרת 360 שהחליטה לחקור את הנושא לעומק. שתי מסקנות עיקריות עלו בממצאי המחקר:

הראשונה היא: שישראלים מאד אוהבים לרדת במשקל מהר, להרגיש במשך כל תהליך ההרזיה תחושת שובע ונינוחות ולהתאמץ (לא נעים להודות), כמה שפחות.

הדבר השני שעלה מהמחקר הינו : שרוב האנשים פשוט לוקים בחוסר ידע ואינם יודעים מהי הדרך הנכונה לשמור על המשקל החדש.

אולם, ברגע שמקנים את הכלים הנכונים, הידע וההבנה, שמירה על המשקל הופכת לקלה, ישימה ופשוטה יותר ואנשים לא חווים תחושה של תסכול ואכזבה כתוצאה מעלייה חוזרת ונשנית במשקל. ובמילים פשוטות - באמצעות ייעוץ, הכוונה ותמיכה, אפשר להישאר רזים.

ערכת 360 שמה לעצמה למטרה למנוע שתי בעיות עיקריות אלו וזאת באמצעות מתן מענה מלא לקשיים שהתגלו.

לפרטים נוספים לחץ כאן

אז איך עושים את זה?

דיאטת 360 הינה דיאטה אשר פותחה בארצות הברית והיא משלבת מספר טכניקות הרזייה. "לאחר שבדקנו וחקרנו עשרות שיטות ותהליכי דיאטה הצלחנו לזהות את האספקטים הטובים ביותר הטמונים בכל שיטה וסביבם בנינו תוכנית הרזייה ייחודית, מקיפה ובריאה. "הערכה כוללת את כל מה שנחוץ בעבור הירידה במשקל אבל יותר מכך, היא כוללת את מה שנחוץ בעבור שמירה על המשקל" מדגיש אסף סגל, מנהל בכיר בחברה.

לא קסמים, מדע

כמו בכל תחום בו חשוב לנו להצליח, גם תהליך הרזיה מצריך התמדה, סדר ובעיקר הבנה, כי הבנת התהליך תגדיל משמעותית את סיכויי הצלחתו.

ערכה דיאטת 360 כוללת:

1. טיפות הרזיה (המורכבות מחומרים טבעיים ביניהם גרסיניה קמבוג'יה וחומצות אמינו).
2. כדורי שובע המכילים שילוב של CLA (חומצה לינולאית( ורכיב ה-EGCG המפורסם.
3. חוברת מתכונים לתקופת הדיאטה.
4. ייעוץ וליווי צמוד במהלך הדיאטה דרך המוקד הטלפוני, מייל ועמוד הפייסבוק.

פיתוח ערכה המבוססת על חומרים טבעיים בלבד המאושרת על ידי משרד הבריאות ואשר נבדקה מחקרית, ומעניקה פתרון מלא לשלל הבעיות העולות בתהליך הרזייה ומבטיחה תחושת שובע, זירוז חילוף חומרים ושמירה על המשקל. פיתוח המוצרים נעשה עפי סטטיסטיקה הנערכה שנים באמצעות עשרות אלפי לקוחות, במהלכה בוצע ניתוח קפדני של הקשיים והצרכים בזמן דיאטה.

לסיכום, דיאטת 360 (האורכת 30 ימים) מעניקה לא רק את הפתרון המדעי המיידי להרזייה אלא מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו לקבל את הכלים, הליווי והתמיכה על מנת להצליח ולשמור על המשקל החדש. אז נכון שדיאטה היא בראש ובראשונה החלטה פנימית ואישית והצלחתה טמונה בעיקר ברצון לעבור שינוי, אבל עם עובדות כמו שמציגה חברת נטורל ביוטק עם דיאטת 360, קשה מאד להתווכח.

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • דיאטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully