שיטת הכושר שעדיפה על פני חדר הכושר

בשורת הכושר הגופני החדשה עושה מהפכה בישראל. 20 דקות אימון בשבוע, תוצאות טובות פי 4 מאימון כושר רגיל. פלא שחדרי הכושר בכוננות ספיגה? אלה אנשי ה-ems club

זירת היועצים בשיתוף ems club
13/07/2015
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יח"צ(צילום: מערכת וואלה!, צילום מסך)

השמועה הזו כבר הפכה לטרנד ישראלי. יש בינינו כאלה שמתאמנים רק 20 דקות בשבוע והם חטובים, חזקים, בריאים ובכושר שיא. סטודיו הכושר הגופני ems club מתפרש על פני 11 סניפים בישראל.

את האימון החדשני הזה פיתחו בממשלת ארה"ב עבור אנשי מעבדות החלל נאס"א. שיטה אמריקנית בליווי מכונה גרמנית מדוייקת. את האימון עברנו במאמץ רב. מספר ימים אחר כך האפקט הורגש בכל הגוף. כל שריר פעם, הורגש. התחושה היתה נפלאה. השיטה החדשה צברה לעצמה עשרות אלפי חסידים גם בישראל. מתברר שאירופה כולה עוברת לאימון שמשלב טכנולוגיה וספורט.

כל אימון כזה שווה מבחינה פיזית לארבעה אימוני חדר כושר. האפקט על השרירים שווה פי 18 מהמאמץ המושקע בתשעים דקות מפרכות של דחיסה והרמה של משקולות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

המכונה הגרמנית מגרה את השרירים, וגורמת להם לפעול כאילו היו תחת מאמץ. הפולסים הללו מדמים את פעולת מערכת העצבים בשעה שהגוף מבצע אימון כושר רגיל, והשריר, שאינו יודע להבחין בין פולס המגיע מהמוח לבין זה שמגיע מהאלקטרודות, פועל על פי הפקודה שהתקבלה ומתאמץ בהתאם. מכיוון שמדובר בגירוי חשמלי, ניתן לגרות בו זמנית מספר רב של שרירים בגוף, וכך לדמות פעילות מלאה בחדר כושר, בה מופעלים כל השרירים.

הטכנולוגיה החדישה הזו, EMS club קוראים לה ( ELECTRIC MUSCLE STIMULATION ), יעילה וזמינה בישראל. החנויות נמצאות ברחובות הערים, מאחורי חלונות ראווה. עיצוב מינימאלי מכיל שני מכשירים בלבד, מה שמאפשר אימון אינטימי, תחת השגחה של מדריך צמוד.
את השיטה ייבא רני רוביו, שהקים את רשת מכוני הסטודיו EMS CLUB, והיא כבר מפעילה תשעה סניפים ( רמת החייל והרצליה- נגישים לנכים!\), חלקם בזכיינות (נמל תל אביב, בר כוכבא, רמת החייל, הרצליה פיתוח, פ"ת, רמת גן, רעננה, ראשון לציון וחדרה).

רוביו: "האימון חוסך המון זמן ומתבצע ביעילות מירבית. קופצים ל-20 דקות פעם בשבוע לאחר העבודה או באמצע היום. מי שעובר שיקום מפציעה, ולא יכול להרים משקולות, ימצא כאן אימון מתאים. המדריך האישי מתאים תכנית למוגבלים, או נכים, שמבקשים להימנע מניוון שרירים, וגם למבוגרים מאוד, שמתקשים לבצע את הפעולות הנדרשות בחדר כושר, אך עדיין מעוניינים להפעיל את השרירים על מנת לשמור על כושר".

לפרטים נוספים

טוב לדעת (מקודם)

נתפס לכם הצוואר? הגיע הזמן לשחרר בטיפול ביתי וטבעי

מוגש מטעם בי קיור לייזר
  • כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully