וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדלן מניב בארה"ב: תוצאה גדולה בהשקעה קטנה יחסית

20.7.2015 / 17:02

הבורסה חשופה לסיכונים והריבית בבנקים מאכזבת? מה דעתכם על רכישת נכס נדל"ני מניב בארה"ב? כל הפרטים כאן

בואו נחשוב שהגענו לרגע משמח. יש בידינו סכום של 200.000 שקלים שלא ממש נחוצים למימוש באופן מיידי. באותה נשימה ברור לנו, שאנחנו לא רוצים לאבד את כספנו או לבזבז אותו. להפך. השאיפה היא למצוא את הדרך הבטוחה להכנסה פאסיבית, כלומר לשמור על ערך הכסף, ואף להגדיל אותו, מבלי לעבוד יותר מדי קשה.

שלוש אפשרויות עיקריות עומדות לרשותנו להשגת מטרה זאת: 1. להשקיע בבורסה. 2. לשמור את הכסף בפיקדון חודשי או שנתי בבנק. 3. לרכוש נדל"ן כהשקעה מניבה לטווח קצר וארוך. במציאות הכלכלית של מדינת ישראל, שתי האפשרויות הראשונות נחשבות בעלות סיכון גבוה יותר.

השקעת סכום כסף במניות או בניירות ערך היא משחק מסוכן. אמנם אפשר לצבור רווחים גדולים, אבל בה במידה, כל תנודה ביטחונית או כלכלית מובילה לירידות בבורסה, ובאחת אפשר לאבד חלק מהסכום המושקע, ואף את כולו. אפשר להפקיד את הסכום בבנק בפיקדון חודשי או שנתי.

זו כבר דרך הרבה פחות מסוכנת. אבל בריבית הנוכחית, שמציעים הבנקים עבור הפיקדונות, סביר, שהסכום שהופקד יהיה גם הסכום שיתקבל לאחר שנה, שנתיים, ואף יותר.

לפרטים נוספים לחץ כאן

אפשרות נוספת היא השקעה בנדל"ן מניב. רק נכס נדל"ני ישמור על ערך הכסף ואף יעלה אותו, וכן יספק תשואה קבועה וגבוהה. הבעיה היא, שהסכום הנ"ל, 200.000 שקלים, אינו גדול דיו, כדי לרכוש דירה בישראל. גם אם תימצא במקום כלשהו דירה בסכום זה, סביר שמצבה יהיה רעוע והתשואה עליה, במקרה הטוב, לא תעלה על 3%.

המענה הפשוט והאטרקטיבי הוא השקעת 50.000 דולרים בנדל"ן בארצות הברית. בסכום כזה אפשר למצוא בארה"ב דירות ראויות למגורים, ולקבל עבור השכרתן תשואה גבוהה במיוחד. אלא שהחשש של השקעת כסף בנדל"ן רחוק מכאן מטרידה באופן טבעי.

לכן יש למצוא חברה אמינה, מנוסה ומקצועית, שתבטיח את כדאיות השקעת הכסף בצורה הזאת.

מדובר בחברת ניהול שצברה ניסיון בהשקעות בנדל"ן מניב בארה"ב. עדיף כזאת שכבר שעומדות לרשותה דירות במקומות המבוקשים ביותר בארצות הברית. על המשקיע להקפיד שהדירה, שירכוש תירשם בטאבו על שמו לאחר רכישתה, ומרגע זה תתחיל חברת הניהול של החברה לנהל את כל הכרוך בהשכרת הנכס ובטיפול בו.

רכישה נכונה של נדל"ן בארה"ב היא כזו, שהמשקיע, כלומר בעל הנכס החדש, פטור לאחר הרכישה מכל טרדה אפשרית, הכרוכה בהשכרתו וניהולו של הנכס לאחר רכישתו. רק באמצעות מודל כזזה יכול המשקיע להישאר מחויך ובראש שקט, ולדעת שהוא מרוויח פעמיים. גם את עליית ערך הנכס, וגם תשואה קבועה וגבוהה, שמתקבלת מדי חודש בחשבון הבנק שלו.

ועוד דבר. תשאלו, תשאלו, תשאלו. תשאלו משקיעים שכבר השקיעו בנכסים מניבים בארה"ב, והמליצו לאור שביעות רצונם מהרכישה לרכוש נכס מניב בארה"ב גם לקרוביהם ולחבריהם. לא לשכוח: לניסיון, לאמינות ולמקצועיות של חברה - אין מתחרים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

זירת היועצים בשיתוף חברת פסיפיק
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully