וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית פרטי חדש: כמה תחסכו על ייבוא מסין?

22.7.2015 / 15:24

לכל החולמים, נמצאה הדרך לבית פרטי משלכם בחסכון משמעותי. זה רק דורש מכם לעלות על מטוס ולבחור

לרבים יש את החלום של בעלות על בית פרטי, צמוד קרקע, בעיצוב יוקרתי. לאלו שהחליטו להגשים את החלום, נמצאה בשנים האחרונות דרך לבית חלומות בחסכון משמעותי.
זוגות רבים מוצאים עצמם על מטוס בדרך לסין לצורך ביצוע רכש ויבוא אישי של חומרי גמר בניה ותכולת בית.

יש מי שמגשימים חלומות בריצופים, בכלים הסניטרים, בברזים, בדלתות, בחלונות האלומיניום, במטבח, ברהיטים וכמעט בכל מוצר שרוצים.

למה סין? בשנות התשעים מרבית היבוא מהאימפריה הסינית התמקד בצעצועים זולים וטכנולוגיה בסיסית. זמן רב עבר מאז ששאר מדינות העולם הבינו את התהליך – הפיתוח ההנדסי והטכנולוגי יכול להתבצע בכל מקום בעולם, אך הייצור נשאר בסין.

בעבר הייצור הסיני הביא עמו תקלות רבות, אולם בימינו התפתחות הטכנולוגיה הביאה לייצור מדוקדק וקפדני תחת עמידה בסטנדרטי האיכות הגבוהים ביותר, המגיעים מהעולם המערבי. עולם היבוא מסין התרחב מאוד בעשורים האחרונים, ועקב הייצור האיכותי והמחירים הנמוכים, תחום היבוא מסין התפתח לענפים אחרים, כמו ריהוט ותכולת בית. חנויות רבות בישראל מוכרות תוצרת סינית, המיועדת לתכולת הבית, ומיוצרת באיכות גבוהה ובעיצובים חדשניים.

מכולות. ShutterStock
מכולות בנמל. תעמיסו/ShutterStock

בסיור הרכש בסין, שנערך בין עשרה ימים לשבועיים, נחשפים למגוון ענק של פריטים במחירים מעולים – דבר המאפשר לא להתפשר ולבחור כמעט כל מוצר ליצירת המראה המושלם באיכות גבוהה.

למי זה מתאים?
לבוני בית הגדול מ- 150 מ"ר, ושנדרשים לקנייה של מגוון רחב של מוצרים עבור גמר הבית, ריהוט כל חדריו וגינתו. לצורך בחינת הכדאיות של ההליך, פיתחה חברת Different ,המלווה לקוחות ביבוא אישי מסין, מחשבון שנועד להעריך את גובה החיסכון לכל פרויקט. בקנייה מקיפה ניתן לחסוך עד 50% מרכישה זהה בארץ (כולל כל ההוצאות הנלוות).

איך עושים את זה?
1. מתקשרים עם חברה המתמחה בנושא, בעלת ניסיון של שנים רבות.
2. חברה בעלת היכרות עמוקה עם השווקים הסיניים בתחום ובעלת מערך עצמאי מלא בסין, שמאפשרת סיור רכש בסין למשך מספר רב של ימים, בליווי מנהל ישראלי.
3. חברה שמספקת מידע מפורט, המאפשר ללקוח לבחון את התאמתו וכדאיותו של ההליך לפני קבלת ההחלטה לעשות זאת.

מתי נוסעים לסין?
הפריט המשמעותי הראשון שנדרש בבניה הוא הריצוף, המותקן לאחר ביצוע הטיח. מכוון שנדרשים כחודשיים ימים מרגע הזמנת הריצוף (ומוצרי מדף נוספים הנדרשים לשלב זה) ועד הגעתו לאתר הבניה, המלצתי לכם היא לבצע את הנסיעה כחודשיים וחצי לפני ואף מוקדם יותר. אין מניעה לבצע את הנסיעה לאחר קבלת אישורי הבניה ולפני התחלת הבניה.

ניתן לתזמן את הגעת הסחורה למועד מאוחר יותר (מעבר לחודשיים). בקיצור, יש כאלה שקונים בארץ ונאלצים להתפשר על החלומות שלהם, ויש כאלה שטסים לסין ומוודאים שחלומותיהם אכן יתגשמו.

הכתבה מאת: Different יבוא מסין

זירת היועצים בשיתוף Different יבוא מסין
  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully