וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפשר להיראות יותר צעירים מבלי לעבור ניתוח פלסטי?

זירת היועצים בשיתוף ד"ר אריק איימס

4.8.2015 / 23:41

ענף הרפואה והלייף סטייל עוסק בעניין האנטי אייג'ינג מזה תקופה ארוכה. עור הפנים, הצוואר, כפות הידיים מזדקן ומתבלה וגורם לנו להיראות יותר מבוגרים מגילנו האמיתי. אילו שיטות רפואיות חדשניות ישנו עבורנו את התמונה לחלוטין?

קמטים. צלם: ניסן כהן, מערכת וואלה! NEWS
הטיפול תחת טשטוש/מערכת וואלה! NEWS, צלם: ניסן כהן

השמועה על שיטת ה"פילינג עמוק 2 הדור החדש" גורמת לאלפי ישראליות וישראלים לעבור טיפול רפואי-חדשני שמחדש ומצעיר את הפנים והעור. ייחודה של השיטה הבלעדית, טמון ביכולת לחדש ולמתוח את עור הפנים ללא ניתוח. הפרוצדורה הרפואית גורמת להשטחה דרמטית והעלמת הקמטים, מטשטשת ומחליקה חטטי אקנה וצלקות בצורה מיטבית וכל זה תוך כדי טיפול קצר שאינו כרוך בטיפול הדורש חתכים ותפרים.

זהו טיפול פורץ דרך ברפואה האסתטית העולמית ובכוחו לטפל בצורה הטובה ביותר גם בכתמי פיגמנטציה שמקורן בחשיפה לשמש לאורך שנים ואף בכתמים על רקע הורמונאלי.

לאחר שהות של שלושה ימים במרפאה מובילה ברמת אביב, אני מתקשה למצוא מספיק מילים שיתארו את המהפך המושלם שחל בפני המטופלות שיוצאות מחדר הטיפולים. רמת האנרגיה, שפע המתנות והברכות שהצוות הרפואי מקבל, הן העדות הכי טובה למסיבה הגדולה שמתרחשת בלוק אנד פיל של הנשים והגברים. צלקות שנותרו לאחר ניתוחי פנים הועלמו כמעט לחלוטין, פצעי אקנה טושטשו עד בלי הכר, עור מקומט ומיובש עבר מהפך קיצוני.

לפרטים נוספים לחץ כאן

ד"ר אריק איימס מבכירי הרופאים האסתטיקאים בישראל, זכור לכולנו ממאבקו המוצלח מול איגוד רפואי מסוים בארץ, שניסה למגר את השימוש בחומר הסיליקון הרפואי הטהור המוזרק לצרכים אסתטיים בפנים. ד"ר איימס הוכיח מעבר לכל ספק אפשרי שהזרקת סיליקון רפואי טהור מזן מסוים (המוזרק ע"י מנתחי עיניים לרשתית העין) המוזרק בשיטת המיקרו טיפה, הוא תהליך בטוח בכל הקשור להזרקת חומרי מילוי לקמטי הפנים ומתן נפח לשפתיים. זהו חומר בטוח הנותן את התוצאות הטבעיות ביותר, יותר מכל טיפול אחר המוזרק לפנים לרבות שימוש בחומצות היאלורונית.

ועדה מטעם משרד הבריאות בראשות שלושה מבכירי הרופאים העוסקים בתחום בישראל, אישרה את בטיחות ההזרקה של הסיליקון הרפואי הטהור כחומר מילוי לקמטים, לשפתיים ולמען השטחת צלקות אקנה. ממרפאתו של איימס יוצאות מאות מטופלות בחודש כשהן רעננות, מעודדות, בעלות עור פנים וצוואר חלק ובריא. אחת הדוגמאות הבולטות להישגיות הגבוהה של הטיפול היא אימו של הרופא שבגיל 75 נראית ממש כמו בגיל 55. בעת פגישתי עם אימו של הרופא, נוכחתי במו עיניי עד כמה מראה השתפר דרמטית.

ד"ר איימס מבצע קילוף והמסה מבוקרים של העור ומסיר שכבות עליונות ונמוכות יותר בשילוב החדרת חומר פעיל לדרמיס(חלקו השני של העור). החומר חודר לשכבת הדרמיס מעבר לאזור הרטיקולארי האמצעי ולכן זהו טיפול חדשני שאותו לא ניתן לבצע באמצעות טיפולי הלייזר המקובלים.

גם סוגי הלייזר המשוכללים (פיקסל, ארביום, CO 2 לייזר) שנמצאים במספר מוגבל של מרפאות לא יוכלו לעולם להגיע לעומק דומה. פילינג שטחי או בינוני המבוצע אצל קוסמטיקאית ובקרב מספר רופאים בתחום, אינו מתקרב לעומק הטיפול הרפואי הנ"ל. ד"ר איימס מסביר: "זהו טיפול שמדמה כווייה כימית מבוקרת הגורמת להתחדשות רקמת העור העמוקה בפנים וגורמת לבניית קולגן ואלסטין ברמות הגבוהות ביותר. או אז העור נראה אחיד, רענן, צעיר וקורן. מייד לאחר הטיפול, תאי העור החדשים יוצרים שכבת דרמיס עליונה ואפידרמיס חדשים. הפיברובלסטים יוצרים סיבי קולגן ואלסטין הממצקים ומגמישים את עור הפנים בצורה הטובה ביותר. לטיפול שני שלבים: טיפול בן כשעה בביה"ח תחת טשטוש בלבד. בשלב השני המטופלת נשארת עם מסיכה אבקתית למשך חמישה-שישה ימים בביתה".

ובכן – מה סודה של שיטת "פילינג עמוק 2 הדור החדש"? זהו פיתוח של ד"ר אריק איימס ושני כימאים בכירים. רמת החדירות לעומק הדרמיס, תודות למרכיבי התמיסה החדשה, היא העמוקה ביותר הקיימת כיום ולכן תוצאותיה הן הטובות בעולם! החומר המדובר כולל 9 רכיבים המותאמים אישית לפניה של כל המטופלת על פי גוון וסוג העור. החומר הנ"ל משיג תוצאה טובה ואפקטיבית בהרבה מהתמיסה בפילינג העמוק הקלאסי שבה משתמשים במקרים מסוימים. הוכח מעבר לכל ספק שזו הפרוצדורה הרפואית המצליחה ביותר בעולם להצערת הפנים והעור.

לפילינג עמוק 2 הדור החדש יתרונות חשובים:

החודרניות של מרכיבי התמיסה החדשה עמוקה יותר לתוך העור ומשיגה תוצאה טובה בהרבה. הפילינג החדש מותאם אינדיווידואלית גם לכהות וצהובות עור. הטיפול מבוצע תחת טשטוש בלבד שבעקבותיו ובניגוד לדעה המוקדמת, המטופלות אינן מדווחות על כאבים, אלא על אי נוחות בלבד. אין המדובר בהרדמה כללית.

השהייה בבית מצטמצמת לחמישה-שישה ימים, כאשר לרוב מיד לאחר מכן חוזרים לשגרה. בעקבות הפילינג הקלאסי שבוצע בעבר, היה נוצר מראה לבן חיוור ופורצלני לעור הפנים, בטיפול הנוכחי הדבר כמעט ולא קיים.

ד"ר איימס: "בחלק מהמקרים ובזמן הטיפול מבוצעות פרוצדורות נוספות הממקסמות את התוצאות וביניהן: הרמת גבות ומתיחת עור בחתך ניתוחי זעיר, הפרדת רקמות לשיפור נוסף של חטטי האקנה ולהפחתת צלקות טורדניות לאחר ניתוחי פנים. עוד ניתן להסיר נגעי עור ללא סימנים ופילינג מיוחד לצוואר, לשטח המחשוף ולגב כפות הידיים.

מדוע רק רופאים בודדים מבצעים טיפול שכזה?

"מעטים הם הרופאים במדינה המבצעים פילינג עמוק. ה"תמיסה הסודית" מבוססת על נוסחת הפנול הקלאסית המתועדת בספרות המקצועית עם שינויים מסוימים שדרשו מחקר וחשיבה רבים. רופאים רבים גם בעולם מעדיפים פרוצדורות כירורגיות או שימוש בלייזר יקר ע"פ הפילינג. למרות שבמקרים מסוימים התוצאה הסופית המתקבלת פחותות בהרבה, מאחר ולרוב אין להם את הידע לביצוע הפילינג.יש לציין שפרוצדורה זו לא נלמדת תוך כדי לימודי הרפואה, לא בזמן ההתמחות ברפואת עור ומין ולא במסגרת ההתמחות בכירורגיה פלסטית משחזרת. זו אמנות הנרכשת עם השנים, דורשת הכרת הסודות המקצועיים ומצריכה מיומנות רבה. מניסיוני, הלייזרים שכבודם במקומם מונח, הם אמצעי טיפולי משלים בחלק מהבעיות האסתטיות(קמטים,כתמים וחטטים).

אין כיום לייזר בעולם היכול לתת פתרון ותוצאות קרובות לפילינג העמוק דור חדש 2. לייזרים ו/או חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית או סיליקון רפואי טהור, הם לרוב טיפולים משלימים שגם אני משתמש בהם,אך לרוב רק כמיקסום התוצאות במידת הצורך. כיום ידוע שבעת ביצוע מתיחות פנים מתקבלות תוצאות טובות בכל הנוגע לשיפור מראה קו הלסת והצוואר, אך בשום פנים ואופן לא נוצר אפקט ההצערה הרצוי כמו בפילינג עמוק 2 הדור החדש".

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • ניתוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully