וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חדש בתחום מתיחות הפנים?

זירת היועצים בשיתוף ד"ר מאייר

12.8.2015 / 17:27

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל אחד מאיתנו, בכל גיל, שואף להרגיש שלם עם עצמו ומאושר. אצל חלק מאיתנו, תחושת הסיפוק העצמי קשורה גם למראה החיצוני. ישנן דרכים רבות לטיפוח עצמי וקיימת חשיבות רבה גם לפעילות גופנית, לתזונה, להגנה מפני השמש והפחתת מתח, אך במוקדם או במאוחר, עור הפנים מאבד אלסטיות, שכבת השומן המרפדת את הפנים מתדלדלת וגם השרירים מתרפים.

עם הזדקנות מראה הפנים, ניתוח מתיחת פנים יכול להיות פתרון אפקטיבי להצערה ולהעלאת הביטחון העצמי של האישה או הגבר שחשים עדיין נמרצים, צעירים ושופעי חיים.

חשוב לדעת, לפני הבחירה בניתוח כאפשרות לטיפול בהזדקנות הפנים, ניתן לשקול טיפולים פולשניים פחות, כגון הזרקות מילוי וטיפולי בוטוקס. מיצוק הפנים וקילוף מכני או כימי. בכדי להבין מה היתרונות והמגבלות של טיפולים מהסוג הלא פולשני, יש להתייעץ עם מומחה לכירורגיה פלסטית על מנת שיעניק ייעוץ מקצועי ופרטני. לפעמים, בכדי להגיע לתוצאה מצוינת, יש צורך לשלב ניתוח מתיחת פנים, צוואר וניתוח עפעפיים, עם הזרקות שומן או חומצה היאלרונית. לפעמים קילוף מכני או כימי ישלים את המראה. בכל מקרה, המטרה תמיד תהיה להגיע למראה טבעי ככל שניתן. לא להגזים ולא וליצור מראה שלא היה קודם. המטרה היא פשוטה, קבלת מראה רענן וצעיר, אך לא מתוח מדי.

לא כל אחד הינו מועמד מתאים לניתוח מתיחת פנים. מנתח פלסטי טוב, יהיה זה שידע לייעץ למטופל גם מתי ניתוח אינו אופציה טובה בעבורו.

למי זה כן מתאים?

ישנן כמה תכונות שהופכות אדם למועמד טוב למתיחת פנים:
עור רפוי : כמובן שהתנאי הראשון להתאמת מועמד למתיחת פנים יהיה שיהיו לו או לה עודפי עור בפנים, בדרך כלל גם בצוואר ובאזור העיניים.

אלסטיות העור: מועמד טוב למתיחת פנים יהיה כזה שעורו שמר על אלסטיות מסוימת עם ההתבגרות. זה חשוב מפני שבמהלך הניתוח, העור נמתח מחדש, ע"י כריתת עודפים והחזרת הפנים לקוי המתאר הטבעיים שלהם. עור שאינו גמיש מספיק, לא ישמר את השינוי שנכפה עליו.

שיער מלא: חלק מהחתכים שנעשים בניתוח מתיחת פנים נעשים בקו השיער ומוסתרים על ידו. אצל מטופלים בעלי שיער דליל או בעלי קרחת, תהיה בעיה להסתיר חתכים אלו.

לפרטים נוספים לחץ כאן

מרקם העור: למועמדים בעלי עור פנים חרוש קמטים, או מחוטט כתוצאה מצלקות אקנה, כדאי לשקול ביצוע פילינג עמוק לאחר הניתוח. ניתוח מתיחת הפנים לא יעזור לשפר את מרקם העור.

בריאות כללית: מתיחת פנים הוא הליך פולשני, אלקטיבי. המטופל חייב להיות בריא באופן כללי ולדווח למנתח הפלסטי, על כל בעיה בריאותית בעבר או בהווה. המטופל ישאל גם על מחלות נפש וידווח על כל תרופה או תוסף מזון שהוא או היא נוטלים באופן קבוע.

תיאום ציפיות: מועמד מתאים לניתוח מתיחת פנים יהיה כזה המבין לא רק את התוצאות שניתן להשיג בניתוח, אלא גם את המגבלות והסכנות הכרוכות בניתוח כזה. ללא הבנה והסכמה של המטופל, לא ניתן יהיה להבטיח את שביעות רצונו. לכן בייעוץ שלפני הניתוח, יש חשיבות רבה לתיאום ציפיות בין המנתח למטופל.

האם יש גיל מתאים לניתוח מתיחת פנים?

ובכן, גיל אינו הנתון החשוב ביותר בהחלטה האם לבצע ניתוח מתיחת פנים. גיל המטופלים יהיה בדרך כלל בין 40 ל 70. תהליכי ההזדקנות משתנים ממטופל למטופל ומושפעים גם מהתכונות התורשתיות וגם מאורח החיים. גם מטופלים מעל גיל 70 יכולים לעבור את הניתוח, בתנאי שבריאותם הכללית תקינה והעור עדיין אלסטי מספיק. באופן כללי, ניתן לומר כי ככל שנבצע את הניתוח בגיל מוקדם יותר, כאשר הנזק לרקמות עדיין קטן, כך נקבל תוצאה טבעית יותר וטובה יותר, שתשמר לאורך זמן ארוך יותר.

ההחלטה לעבור ניתוח מתיחת פנים צריכה להתחיל בבחירת המנתח המתאים. המנתח חייב להיות בעל הכשרה מתאימה והסמכה של הרשויות המתאימות, כמנתח פלסטי מומחה. חשוב שיהיה בעל ניסיון מוכח ורב ככל הניתן בהליך הספציפי. כדאי לקבל המלצות ממנותחים ולנסות לקבל כמה שיותר מידע מהימן על המנתח הנבחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully