וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ניתן לעשות נגד תופעת ההתקרחות?

זירת היועצים בשיתוף ספריי ריביירה

16.8.2015 / 21:05

תופעת ההתקרחות מוכרת לחלק גדול מאד מאיתנו. יש כאלה שמקבלים אותה בסלחנות, אחרים מקבלים אותה בכניעה, ויש את אלה שלא מוכנים לוותר. מה כדאי להם לעשות?

התקרחות. ShutterStock
ShutterStock/ShutterStock

תופעת ההתקרחות מוכרת לחלק גדול מאד מאיתנו. יש כאלה שמקבלים אותה בסלחנות בזמן שהיא מתפשטת ומחסלת לאיטה כל שערה משערות הראש, אחרים מקבלים אותה בכניעה, רוכשים סכין חדה ומגלחים חיש מהר את ראשם, (אולי כי הפרידה כואבת מדי). ויש את אלה שלא מוכנים לוותר, ולא, אין מדובר בהשתלות שיער או בתוספות אלא בספריי פשוט וקל לשימוש שאחרי מספר קטן של התזות, ישירות על איזור השיער הדליל, יעניקו מראה שיער מלא ויפה, ממש כמו זה שהיה לכם פעם.

חומרים אורגניים בלבד

ספריי ריברייה הוא פטנט ייחודי ועולמי אשר פותח במעבדות המתקדמות באירופה ואושר על ידי משרד הבריאות הישראלי והאיחוד האירופי, הספריי מורכב מחומרים אורגניים המכילים סיבים בוני שיער המורכבים מחומרים הבונים את השערה ומעבים אותה עד לכדי רמה של פי 3 מעובי השיער המקורי, עובדה המעניקה לשיער מראה מלא. ספריי ריברייה מורכב מחומרים טבעיים ומסיבי שיער בגוונים שונים, המותאמים לגוון השיער של כל אחד ואחת מאיתנו ומשתלבים בצורה טבעית עם שיער מכל סוג וצבע.

כולם יכולים ליהנות מהתוצאות הזריזות

"הספריי מתאים לכל מי שלא מוכן להשלים עם תופעת ההתקרחות, כל מי שמבקש לעצמו שיער מלא יותר ויפה יותר, מסבירה יהודית רון וכמובן שהספריי מושלם בעבור נשים הסובלות מנשירת שיער לאחר לידה, אנשים שנפגעו מהשתלות שיער וכאלה המבקשים להסתיר שיער לבן.

כל כך פשוט להיראות טוב

מדהים עד כמה זה פשוט, בטוח ובאיזו מהירות ניכר השינוי. השימוש בספריי פשוט כל כך עד שלא ברור איך הוא לא מונח על מדפו של כל אדם הסובל משיער דליל. "זה לא קסם, מסבירה יהודית רון מחברת ריביירה, זה עובד בצורה פשוטה והגיונית: בעת ההתזה, הסיב נצמד ונדבק לשיער הקיים ומעניק נפח מרשים לאיזור הדליל בתוך מספר שניות". "אין חשש שהספריי ידהה, שהגוון ירד או ילכלך את הבגדים, גם לא לאחר פעילות ספורטיבית מאומצת או מזג אויר קשה, הספריי מחזיק בממוצע בין 2-5 חודשים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

  • עוד באותו נושא:
  • התקרחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully